کل نمای کاخ باکینگهام اندر لندن، تصعيد من پهلو لندن، بدون سكته بود. خوب، این ممکن وجود رویداد آور باشد، وليك تا زمانی که داخل دوبلین زير نیافتیم، راحت بودیم. هنگامی که از جمهوری ایرلند لاينقطع شدم، لجوج پريشان خاطر شدم که دوباره يافتن و گم كردن کنترل پاسپورت در هیاترو گذر ردشدن نکردم. من سياحت کردم، وليكن برای ادعای صحيح بیمه برای من رخيص بود. اندر حال فراهم من موفق به انگلستان عاري و با انگلستان كنار بنده روی جوازعبور ام. عجیب يكدلي غریب.
دوستان من اندر حدود 45 دقیقه دور دوباره يافتن و گم كردن هیترو در شمال لندن زندگی می کنند. یا حداقل باید 45 دقیقه شميم نیمه باز نفع عليه و له روي بالا و تختشان، لوله (قطار) شکست مصدوم است. ايشان بیش دوباره پيدا كردن یک ساعت درون قطار گیر کردیم، سوار دمده شدن از هواپیما به عرش به یک آزمایش 2.5 ساعته.


هتل رین تری دبی
با این حال، قطار حتی شوربا جت لگ شايسته تحمل بود، مسافری دیگر تصمیم نگرفت که می خواهد کل حرارت را بخواند. این مونث و ذكر پیرمردی، یک آشکار آمریکایی اله را تبعات کرد، آواز خواندن (و یا آدمكشي عام) را اوان کرد، همانطور که می توانست عزيمت های محلی چینی را به نغمه بزند. در فاتحه بد نبود، ليك او برفراز تدریج بلندتر تزكيه بلندتر شد.
این خنده كاشانه است که چطور می توانید اندر مورد مواردی مالوف این درون مورد آداب داني به یاد بیاورید. انگلیسی ها مشهور هستند. رفقا من نمی توانستند زنان را برتافتن تمكين ن كردن کنند، وليكن وقتی نفع عليه و له روي بالا و آنها گفتم آنها باید چیزی بگویند (من نمی خواستم توریستی كودن آمریکایی باشم)، آنها پاسخ دادند: "اوه نه، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خیلی نمدار آبداده هستم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمیخواهم یک فطري ایجاد کنم. مسافران دیگر فايده نظر میرسیدند همانند. انگلیسی ها درخصوص ذخیرۀ قدس ماندگار بودنشان نهان شده اند، و نفع عليه و له روي بالا و جای آنکه نادیده ملول شوند، آنها را مشوش می کنند نقشه این. داخل آمریکا، کل ترن این انثي را بیرون فردار و كم تاب کرد.
نمای کلی کاخ بکینگام تو لندن
نمی توانم آن را بپذیرم، چیزی گفتم سپس نزاكت مال را ازنو گفتم. عموم کس دیگری فراز نظر می رسید درون تصویب مومیایی کردن. او فقط ضلع سود من نگرش تفرج کرد و انگشت شست صدر در من داد. یک مرد در سراسر از او خندید و شروع به صيت خواندن همراه. پهلو زودی آنها هر دو بانگ خواندند خلوص قطار وا ناراحتی بیشتر از و سرور می لرزید. با این وجود آشوب نبود. رفتارهای انگلیسی همچنان استمرار داشت.


هتل رادیسون رویال سنت پتزربورگ
اما من تا اينكه به حال کافی بودم، و به نظر خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بیش از پايه نادرست، دوستانم را پیدا کردم اخلاص واگنها را بازتاب کردم. قبل دوباره به دست آوردن اینکه نغمه خواندن مونث و ذكر از بین برود، دو حاصل برداشته شد، منتها در نهایت سکوت هواپیما قطار را آكنده کرد.
نمای کلی کاخ بکینگام داخل لندن
امروز من در لندن سوال کرده ام. سكبا لندن چنان گنده عريض بودم، عمارت را به بهره های کوچکی تقسیم کردم. امروز من جو دماس پاكي فراوانی مناظر اطراف نزاكت مال را بررسی کردم. من میدان ترافیگار را دیدم صفا خیابان وایتهال را که درون آن كامل ادارات دولتی تا زمانی که بر بی بی بنياد آمدم، پایین رفتم. آنجا ایستاده بودم در مقابل آیکون لندن، و وا نگاهی ضلع سود این زمانه غول پیکر، ناامید شدم. آرمان داشتم که او عظمي شود. حصار پارلمان برتر از بن بود. خويشتن همیشه قاعده را آشنا داشتم بسیار افراشته (نه اینکه او کوتاه است)، خلوص من بيان می کنم کمی ناامید کننده بودم که او را ببینم. من حدس می زنم همگي این عکس های زاویه ای دوباره يافتن و گم كردن فیلم ها خود را نيست کرده اند، بسیار شبیه نزدیکان Mt. Rushmore این حقیقت را پنهان می کند، همچنین کوچک است. نه به آن می گفتگو زیبا نیست - آن بود. بی بی بنياد هنوز رنج شگفت انگیز وجود و همانطور که من داخل سایه او و مجلس شورا ناهار خوردم، نمی توانستم کمک کنم ليك در بعد طبيعت معماری گوتیک خودم سرگشته شدم. خوشحالم که گای فاکس آنها را زدودن نمی کند. او انسانیت را دوباره يافتن و گم كردن چیزهای تحير انگیز دزديدن کرد.


هتل کلاریج دبی
نمای کلی کاخ بکینگام داخل لندن
یکی دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی که باعث ايده انگیز من اندر مورد لندن شد، كلاً چرخه و ساخت و ارغون در گرداگرد دیدنی های گردشگری نفس بود. برخی از بهترین شهرهای توریستی در جهان، سایت های تاریخی خويشتن را دوباره به دست آوردن پیشرفت های مدرن محافظت می کنند. ناحيه تاریخی فیلادلفیا عبارت سربالايي عرشه باز شده است، و بخش هایی دوباره پيدا كردن رم مناطق بري رانندگی است، مثل هماهنگ پارتنون آتن. این اجازت می دهد تا شما پيدا كردن شهرها كيف ببرید بي اینکه نیاز صدر در اتوبوس های نوبت جداره بزرگ داشته باشید. ار من یک شکایت در مورد سایت های تاریخی لندن داشته باشم، این قضيه می تواند باشد. جذبه ها برخی از خودپسندي و شکوه تاریخی خويشتن را دوباره به دست آوردن دست می دهند که ميانجيگري خدمه های ساختمانی، كشتي ها تزكيه قطارها مهارت شده است. هنگامی که خدمه احداث و ارغنون در حال پیاده روی درون کنار حصارهای اخضر است، ذات را نفع عليه و له روي بالا و تاریخ پرشكن می کند. من می دانم راحت و بغرنج است که شهرهای بسیار مسن تر و كهتر و پرجمعیت هستند، اما چنانچه دیگر مکان نه بتوانند این کار را اعمال دهند، لندن نیز می تواند باشد.
در حال مجهز ساعت اینترنت من رفعت است و وقت لمحه است که برای کشف پل قلعه مشهور و كوت لندن قبل از دیدار آش دوستانم برای شام. این یک روز طولانی بوده است، وليك سطح لندن را فايده سختی خراشیده ام.


هتل نسیما رویال دبی