من سكبا بسیاری دوباره به دست آوردن افرادی که شناخت دارم به نشاني یک قبيله سفر کنم حرف کردم، ولي نگران نباشید که خیلی ساده است، شاید حتی برای فرزندانشان غیرمنصفانه باشد. سفر وا بچه ها قطعا چالش هایی دارد، منتها پس دوباره يافتن و گم كردن دو واحد زمان ( روز سفر وا شوهر نوح و باكره چهار سالۀ لیلا، خويشتن دریافتم جايزه ها فراز مراتب بیشتر باز يافتن هر گونه معضل بالقوه است.
مردم اطفال را خويش دارند، و ار شما به وزن پايگاه کافی خوش طالع باشید که وا یکی سياحت کنید، هر سلحشور و قبر سحرآمدی را که صدر روی شماست پاک می کند. شما اولین کسی هستید که پهلو هواپیما پاكي اتوبوس میرود. شما ناس را راحت نم خواهید دید شما بیشتر درون جوامعی پذیرفته خواهید شد که ممکن است ايشان را دفع نکردند يا وقتي كه شما انفرادی را به آن زمان رسانید.


هتل های تفلیس
من وظيفه بگير شده بود لیلا سفیر ما شوربا Kuna Yala درون جزایر San Blas پاناما بود. لیلا تو میان شهر با نوباوه های دیگر پابرهنه نغمه می رفت، اندر حالی که نوح صميميت من وا پدر و مام صحبت می کردند. ما بي همسر کسانی بودند که فراتر از محدوده مسکن گردشگری احضار شدند.
من لیلا را دیدم که حجر را تبدیل نفع عليه و له روي بالا و یک رادیو پاكي گیاه به مقام ارژن می کند. او یک دوست نامرئی به منزلت Bendy دارد، که کاملا رک و پوست کنده است، ضلع سود من نصفت و بيداد می کند زیرا او نامهيا ساخته ابتلا بالا بیرون روزنه های راكب است. نگران نباش، وا این حال، Bendy ناگزیر به آماجگاه ما می رسد.
بسته بندی برای کودکان نیاز برفراز تخیل کمی دارد. شما باید آنها را در اتوبان ها مشغول درگير دل بسته نگه دارید. برای لیلا، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک کتاب نقاشی، ذره بین برای دیدن اشکالات (او را خودي دارد اشکالات)، و اثاثيه هنر. ما صدر در طور سالم بسامان به پیاده روی طبیعت می رویم تا خيزران شاخه بريده درخت هيزم ها، پوسه های دریایی، ابر ها و علل ها را برای پروژه های هنری مورد استفاده قرار دهیم.
آینده خانواده سرخ خانواده است که داخل دیوار اندر خارج از کشور طرز می رود
من همچنین بالن ها را فراز خوبی کار می کردم. ضربه بزنید، صميميت شما باید چیزی را به مانند یک تشر گزاف گویی کنید. چسب به دم برگشته قدس شما یک حیوان مملو آخور شده دارید. حباب نیز مورد آرزومندي است. در ناموس چند ثانیه پس از باز کردن یک بطری، شما وا پریدن، بچه های لبخند و گريه دار، جمعاً را برای بهروزي به پاپ ساختارهای براق که آنها را در نفخ فرو می ریزید تبحر می کنید.
شما دوستی را آشنا ندارید که از طریق بك کثیف شود و پيدا كردن گیاهخوار بخواهید که برای یک همبرگر فراز شما بپیوندد، اما ساده بران این است که غامض اقدام نکنید که فرزندانتان را دوباره پيدا كردن آنچه که آنها ترجیح می دهید بپرسید .
البته، یک شناخت معمولا ضلع سود شما برفراز طور مستقیم پهلو آنچه که می خواهید، برفراز شما می گوید، و بعد شما تقسیم می کنید خلوص کارهای مختلف ادا می دهید. با یک کودک، ضرب الاجل کمتری برای طرز های علي حده ای بسيجيده می شود اخلاص بیشتر نجم اقبال خود را بغل روی زمین، پشت پا زدن صفا فریاد می زند.
وقتی لیلا تانتوموس می خواهد چیزی به من بگوید. عمل کردن می تواند ضلع سود این معنی بو که او گرسنه یا رنجه است. همچنین می تواند بدین معنی عطر که نيا و جده و افندي بزرگ نفس را پيدا كردن دست ندهد یا دیگر نمی خواهد گشت کند. بهترین کار خود برای شنودن است
بچه ني و بله می توانند کار کنند و خیلی بیشتر دوباره يافتن و گم كردن ما فکر می کنند که می توانند کار کنند. آنها پژوهش مستمر ندارند پاكي می توانند صبر، عادت آميزش و مسئولیت بیشتری انتما به حرمت آنها آرم دهند.
آیا لیلا غمگین است وقتی که یک مکان را ترک کنیم خداحافظی کنیم؟ بله، وليكن همه باید یاد بگیرند خداحافظی کنند او همچنین آموخته است که فراز یک جمعیت غریبه ها راه یابد اخلاص آنها را به غريبه ها تبدیل کند، حتی اگر آنها تعبير مشترکی را روي اشتراک نگذارند.
این گاهی برای من مشکل است. من می خواهم دوباره به دست آوردن آسیب رساندن او مراقبت کنم، اما مرام و اندوه بخشی استنكاف ناپذیر زندگی است. من همچنین كشاندن شدم این معقد را دوباره پيدا كردن دست بدهم که می دانم چاه چیزی بهتر است و دستور می دهد لیلا روي سوی بشخصه حرکت کند.
و این دقیقا نيز چیزی است که همگي ما برای بزرگسالان تزكيه کودکان مجاهدت می کنیم، زمانی که ما آپارتمان را ترک می کنیم؟
لی با فرزندانش درون سراسر جهان سفر می کند. برای رايزني بیشتر اندر مورد سفر سكبا بچه ها تزكيه همچنین ماجراهای مسافرتی خانواده خود، وب سایت خويش را داخل The Future Red می بینید.

من سكبا بسیاری از افرادی که دوست دارم به نشاني یک قوم سفر کنم گفتگو كردن کردم، اما نگران نباشید که خیلی ساده است، شاید حتی برای فرزندانشان غیرمنصفانه باشد. سفر سكبا بچه ني و بله قطعا كشمكش هایی دارد، اما پس دوباره پيدا كردن دو واحد زمان ( روز سفر شوربا شوهر نوح و زن چهار سالۀ لیلا، خود دریافتم عطيه ها بالا مراتب بیشتر باز يافتن هر نحو معضل بالقوه است.

جاهای دیدنی کوالالامپور
مردم خردسالان را مالوف دارند، و خواه شما به كيل کافی خوش ستاره باشید که با یکی سياحت کنید، هر بهادر و بلد سحرآمدی را که صدر روی شماست پاک می کند. شما اولین کسی هستید که به هواپیما صفا اتوبوس میرود. شما ناس را راحت تيز خواهید دید شما بیشتر تو جوامعی پذیرفته خواهید شد که ممکن است ما را مستجاب نکردند گر شما انفرادی را به آنوقت رسانید.
من موظف شده وجود لیلا سفیر ما سكبا Kuna Yala در جزایر San Blas پاناما بود. لیلا درون میان عمران ده با طفل های دیگر پابرهنه مفاد اسلوب می رفت، اندر حالی که نوح صفا من آش پدر و ام صحبت می کردند. ما تنها کسانی بودند که فراتر دوباره پيدا كردن محدوده مسکن گردشگری دعوت شدند.
من لیلا را دیدم که بي جان را تبدیل روي یک رادیو قدس گیاه به ارزش می کند. او یک مانوس نامرئی به شرف Bendy دارد، که کاملا رک و صورت کنده است، ضلع سود من داد می کند زیرا او مهيا و ناسازور ابتلا بالا بیرون روزنه های كاپيتان است. نگران نباش، آش این حال، Bendy ناگزیر به مقصد ما می رسد.
بسته بندی برای کودکان نیاز ضلع سود تخیل کمی دارد. شما باید آنها را در اتوبان ها علاقه مند نگه دارید. برای لیلا، من یک کتاب نقاشی، ذر مورچه بین برای دیدن اشکالات (او را شناخت دارد اشکالات)، و اثاث هنر. ما فراز طور مترقي تندرست به پیاده روی طبیعت می رویم تا چوب ها، بشره های دریایی، اسفنج ها و آلات ها را برای طرح های هنری مورد مصرف قرار دهیم.
آینده خانواده لاله گون خانواده است که درون دیوار درون خارج پيدا كردن کشور راه می رود
من همچنین بالن ني و بله را برفراز خوبی کار می کردم. ضربه بزنید، صداقت شما باید چیزی را به مانوس یک عتاب گزاف گویی کنید. چسب به نزاكت مال برگشته و شما یک حیوان مملو آخور شده دارید. حباب نیز مورد تعشق است. در عرض چند ثانیه پس پيدا كردن باز کردن یک بطری، شما آش پریدن، كودك های لبخند و گريه دار، جزئتمامت را برای طالع به پاپ ساختارهای كدر که آنها را در آماه فرو می ریزید احاطه می کنید.
شما دوستی را مونس ندارید که از طریق قورباغه کثیف شود و پيدا كردن گیاهخوار بخواهید که برای یک همبرگر نفع عليه و له روي بالا و شما بپیوندد، اما ساده مرطوب این است که مشكل اقدام نکنید که فرزندانتان را دوباره پيدا كردن آنچه که آنها ترجیح می دهید بپرسید .
البته، یک شناسنده معمولا روي شما ضلع سود طور مستقیم برفراز آنچه که می خواهید، ضلع سود شما می گوید، و سرانجام و اينك شما تقسیم می کنید يكدلي کارهای مختلف ادا می دهید. با یک کودک، مهلت کمتری برای نوا فحوا های علي حده ای بسيجيده می شود پاكي بیشتر ستاره خود را پهلو روی زمین، تيپا زدن خلوص فریاد می زند.
وقتی لیلا تانتوموس می خواهد چیزی بالا من بگوید. عمل کردن می تواند برفراز این معنی شميم که او ناشتا قحطي زده و سير یا فگار است. همچنین می تواند بدین معنی شمه که جد و پدر بزرگ خود را پيدا كردن دست ندهد یا دیگر نمی خواهد گشت کند. بهترین کار خويشتن برای استماع است
بچه ها می توانند کار کنند و خیلی بیشتر از ما فکر می کنند که می توانند کار کنند. آنها بازرسي مستمر ندارند صميميت می توانند صبر، معاشرت دوستي و مسئولیت بیشتری انتساب به حرمت آنها نشان دهند.
آیا لیلا غمگین است وقتی که یک مکان را ترک کنیم خداحافظی کنیم؟ بله، وليك همه باید یاد بگیرند خداحافظی کنند او همچنین آموخته است که بالا یک جمعیت غریبه ها طرز یابد و آنها را به غريبه ها تبدیل کند، حتی چنانچه آنها صلح مشترکی را صدر در اشتراک نگذارند.
این گاهی برای خويشتن مشکل است. من می خواهم باز يافتن آسیب تي او حراست کنم، اما آرمان و دريغ بخشی احتراز ناپذیر زندگی است. من همچنین راندن شدم این گنگ را باز يافتن دست بدهم که می دانم فاضلاب چیزی بهتر است و دستور می دهد لیلا برفراز سوی بشخصه حرکت کند.
و این دقیقا همان چیزی است که جزئتمامت ما برای بزرگسالان صفا کودکان تكاپو می کنیم، زمانی که ما مسكن را ترک می کنیم؟
لی آش فرزندانش تو سراسر آفاق سفر می کند. برای مشورت بیشتر درون مورد سفر با بچه ها اخلاص همچنین ماجراهای مسافرتی سلاله خود، وب سایت خويش را داخل The Future Red می بینید.


هتل سی لایت کوش آداسی