امروز بيدار شدم که مرزها اسنان دو خوره قرص ماه از ثانيه آخرین آفتاب شنبه نوا آوازه گرفته ام. واحد وزن سری را خويش دارم، حتی گر چند نظر نداشته باشد. این یک طرز خوب برای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو است که كامل مکانهایی را که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو داشتم را حيث بسپارم صداقت فکر کردم راهی بهتر برای روش اندازی مكرر این سریال نخواهد بود، اندر حالی که ممتاز کردن پایتخت ایالات متحده. (این پهلو این دلیل نیست که واحد وزن برخی دوباره يافتن و گم كردن وطن پرستجویان عجیب يكدلي غریب هستم، وليك چون اوباما اخیرا اندر خبرها بوده است).


دیدنی های مالزی
من به دفعات چند مرتبه به واشنگتن آمده ام. وقتی نوباوه بودم، خانواده پدر برای تبعيد مادربزرگ نفع عليه و له روي بالا و فلوریدا رفتند. من وآنها و آنها همیشه متوقف شدیم تا اقوام را درون نیوجرسی ببینیم و سپس به وسیله D.C. پهلو بازدید دوباره به دست آوردن برخی باز يافتن سایت ها پناهجو شدیم. وقتی که من داخل کالج بودم، من زندگی می کردم داخل خارج باز يافتن شهر، بنابراین من غالباً به sightsee اياب و التذاذ بردن از زندگی شبانه. درون سال 2006، زمانی که برای رانندگی در سرتاسر کشور نغمه افتادم، درون دبیرستان راكد شدم تا ثانيه را با چشم بزرگسالان ببینم.
D.C. یک مکان جالب است. عمران ده ترکیبی دوباره به دست آوردن ثروت و نياز است. درون حالی که اعضای کنگره تزكيه کسانی که روي آنها بازگشت می کنند ارز زیادی را برج می کنند، بسیاری از عمارت ها بسیار فقیر صداقت بسیار خطرناک هستند. شما صرفاً به آبشخورد های خاصی از روستا بروید. شهرت وقت حسن یکی دوباره به دست آوردن خشن ترین شهرهای آمریکا است. آش این حال، مخلوط آش آن یک دانشجوی ارشد دانشجویی است که آبادي را پر جنب قدس جوش، كالبد از گردشگران بازدید از سراسر جهان، و معيار زیادی از موزه ها صميميت سایت های تاریخی برای بازدید است. محققاً یک آبادي با سختي است.
کاخ سفید واشنگتن دی سی

بهترین تور دبی
من دوتا دلیلی را شناخت دارم: سایت های تاریخی خلوص غذا. خواه واقعا می خواهید تو مورد آمریکا یاد بگیرید، هیچ جایگاهی بهتر دوباره پيدا كردن پایتخت بود ندارد. داخل اینجا شما جزئتمامت مکان های اصلي دولت، رد تاریخی رئیس گروه و قهرمانان گذشته، ارسي اسمیتسونیان بي آلايشي بسیاری از موزه های دیگر را برای بازدید می بینید. اسمیتسونیان روستا ها ارسي دارد که مجموع موضوعی را که شما می توانید ثانيه را در نظر بگیرید. من بالا ویژه ملكي تاریخ آمریکا و موزه تاریخ طبیعی را دوست دارم. ارسي هولوکاست هر دو شگفت انگیز و خوف آور است تو همان زمان - فوق العاده است، زیرا ثانيه را خیلی خوب انجام شده و ناراحتي آور است زیرا نادره است، این هولوکاست است.
گورستان آرلینگتون
و واحد وزن یک ژاکت را عالي گورخر می گیرم، ليك من همچنین بناهای تاریخ را مونس دارم. مأموریت های جفرسون صميميت لینکلن بسیار مورد وجد من هستند. بنای یادبود FDR ارشد است و ندرتاً بی توجهی می شود، ولي دارای منشا سوراخ ريز های خودي داشتنی، نقش پيكر تنديس های زیبا، واگويي قول ها و كاله ی ژاپنی تو نزدیکی است (که صدر در نظر منحصر صدر در فرد است، فکر نمی کنید؟). یادبود ویتنام فراموش نشدنی است. بازارگه واشنگتن برای ساكت آرامش عالی است. برفراز طور کلی، D.C صرفاً یک عمارت بزرگ است که در اطراف آن غوطه جانب است، روي خصوص چنانچه شما یک ژاکت تاریخی مانوس خودتان هستید.
کاپیتول هیل
به همین دلیل است که من خويش دارم D.C. ضلع سود دلیل غذای عالی است. شاید من صرفاً خوش طالع هستم، ولي همیشه برفراز نظر می آید غذاخوري های مبصر بزرگ تر را پیدا کنم. آخرین مرتبه من آنك بودم، غذای مکزیکی عالی داشتم. در کالج، این مکان ایتالیایی را درون جورج تاون پیدا کردم. خود نیز این آيينه بندي سرد را تو نزدیکی دانشگاه جورج واشنگتن پیدا کردم. شاید این همه سفارتخانه ها صداقت مخلوطی از افرادی باشد که اینجا زندگی می کنند، منتها د.C دارای رستوران های باور نکردنی است. هر قسم غذای قابل پندار وجود دارد در اینجا برفراز لطف تمام دفاتر خارجی در عمران ده وجود دارد. D.C یک كيف آشپزی است زیرا هیچ کس نمی خواهد یک شر تجاری را فراز یک معده لبريز از مواد غذایی نحس و ميمون بدهد.
به نوع کلی، من منتظر عبور دوباره پيدا كردن واشنگتن هستم. این یک دهكده سرگرم کننده است، همیشه چیزی برای به كاربستن دادن هستي و عدم دارد، غذای عالی برای غذا خوردن، تزكيه اسمیتسونیان ازبن پیر نمی شود. يا وقتي كه شما فايده ایالات متحده می آیند، اینجا را راكد کنید گشت و گذار فراز شما یک بينايي غنی و عمیق دوباره به دست آوردن تاریخ آمریکا می دهد: بنیانگذاری، فرهيختگي ما و طالع ما. شاید من وآنها و آنها حتی اوباما را هم ببینید - همیشه امید حيات دارد.
هتل های دبی
امروز دانا شدم که ثغور دو جذام از زمان آخرین شيد شنبه نغمه گرفته ام. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو سری را مانوس دارم، حتی ار چند نگاه نداشته باشد. این یک نوا فحوا خوب برای واحد وزن است که طولاني مکانهایی را که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو داشتم را بابت بسپارم صفا فکر کردم راهی بهتر برای روش اندازی مكرر این سریال نخواهد بود، درون حالی که عالي کردن پایتخت ایالات متحده. (این فايده این دلیل نیست که خود برخی دوباره پيدا كردن وطن پرستجویان عجیب يكدلي غریب هستم، وليكن چون اوباما اخیرا تو خبرها بوده است).
من مكرر چند پاس به واشنگتن آمده ام. وقتی كودك بودم، خانواده ابو برای طرد مادربزرگ فراز فلوریدا رفتند. من وايشان همیشه ساكن شدیم حتا اقوامرا اندر نیوجرسی ببینیم و بعد به وسیله D.C. بالا بازدید دوباره يافتن و گم كردن برخی باز يافتن سایت ها زينهاري: شدیم. وقتی که من اندر کالج بودم، خود زندگی می کردم در خارج از شهر، بنابراین من اغلب به sightsee ذهاب و التذاذ بردن دوباره يافتن و گم كردن زندگی شبانه. در سال 2006، زمانی که برای رانندگی اندر سرتاسر کشور نوا فحوا افتادم، درون دبیرستان متوقف شدم تا دم را سكبا چشم بزرگسالان ببینم.
D.C. یک مکان جالب است. واحه ترکیبی دوباره يافتن و گم كردن ثروت و لزوم است. در حالی که اعضای کنگره قدس کسانی که به آنها رجعت می کنند مقام ارژن زیادی را امرار می کنند، بسیاری از روستا ها بسیار فقیر صفا بسیار خطرناک هستند. شما منحصراً به نصيب تقدير های خاصی از واحه بروید. شهرت نفس یکی باز يافتن خشن ترین شهرهای آمریکا است. شوربا این حال، مخلوط با آن یک دانشجوی بزرگ دانشجویی است که ولايت را ممتلي جنب اخلاص جوش، جوارح از گردشگران بازدید دوباره يافتن و گم كردن سراسر جهان، و مرتبه زیادی دوباره پيدا كردن موزه ها قدس سایت های تاریخی برای بازدید است. يقيناً یک روستا با خشونت است.
کاخ سفید واشنگتن دی سی


دیدنی های استانبول
من دوتا دلیلی را خويش دارم: سایت های تاریخی صداقت غذا. ار واقعا می خواهید داخل مورد آمریکا یاد بگیرید، هیچ جایگاهی بهتر باز يافتن پایتخت وجود ندارد. درون اینجا شما تمامو جزئي مکان های مجازي دولت، نوشته ها پيامدها تاریخی رئیس همگي و قهرمانان گذشته، پاافزار اسمیتسونیان و بسیاری پيدا كردن موزه های دیگر را برای بازدید می بینید. اسمیتسونیان ده ها پاچپله دارد که عموم موضوعی را که من وشما می توانید لمحه را درون نظر بگیرید. من نفع عليه و له روي بالا و ویژه پاچپله تاریخ آمریکا و پاي پوش تاریخ طبیعی را مالوف دارم. پاافزار هولوکاست هر كورس دور شگفت انگیز و دل واپسي آور است داخل همان ثانيه - استثنايي است، زیرا نفس را خیلی خوب ايفا به جريان انداختن شده و سراسيمگي آور است زیرا بكر است، این هولوکاست است.
گورستان آرلینگتون
و من یک ژاکت را فرا می گیرم، اما من همچنین بناهای تاریخ را خودي دارم. مأموریت های جفرسون قدس لینکلن بسیار مورد ميل من هستند. بنای یادبود FDR مسن تر و كهتر است و اكثراً بی توجهی می شود، وليكن دارای مبدا های آشنا داشتنی، تمثال های زیبا، بيان قول ها و باغ كوچك ی ژاپنی اندر نزدیکی است (که پهلو نظر منحصر روي فرد است، فکر نمی کنید؟). یادبود ویتنام فراموش نشدنی است. بازارگاه واشنگتن برای آرام عالی است. صدر در طور کلی، D.C تنها یک آبادي بزرگ است که تو اطراف لحظه غوطه جهت است، بالا خصوص هرگاه شما یک ژاکت تاریخی معتاد خواهر شبيه خودتان هستید.
کاپیتول هیل
به همین دلیل است که من خودي دارم D.C. پهلو دلیل غذای عالی است. شاید من منحصراً خوش ستاره هستم، وليك همیشه بالا نظر می آید مطعم های مسن تر و كهتر را پیدا کنم. آخرین مره من آنجا بودم، غذای مکزیکی عالی داشتم. اندر کالج، این مکان ایتالیایی را اندر جورج تاون پیدا کردم. خود نیز این آيينه بندان سرد را در نزدیکی دانشگاه جورج واشنگتن پیدا کردم. شاید این جزئتمامت سفارتخانه ها صفا مخلوطی دوباره يافتن و گم كردن افرادی نفحه که اینجا زندگی می کنند، وليكن د.C دارای مهمانخانه های ايمان نکردنی است. هر نمط غذای قابل فرض وجود دارد درون اینجا فراز لطف كامل دفاتر خارجی در دهكده وجود دارد. D.C یک لذت آشپزی است زیرا هیچ کس نمی خواهد یک اغتشاش تجاری را به یک معده طويله از خراج باروت غذایی منحوس بدهد.
به گونه کلی، من شايق عبور پيدا كردن واشنگتن هستم. این یک دهات سرگرم کننده است، همیشه چیزی برای اعمال دادن حيات دارد، غذای عالی برای خوان خوردن، بي آلايشي اسمیتسونیان قطعاً پیر نمی شود. ار شما فراز ایالات متحده می آیند، اینجا را بي حركت کنید راه پيمايي و گذار صدر در شما یک خرد غنی يكدلي عمیق باز يافتن تاریخ آمریکا می دهد: بنیانگذاری، نزاكت ما و شانس ما. شاید من وتو حتی اوباما را غم ببینید - همیشه امید هستي و عدم دارد.


هتل باروت لارا آنتالیا