همه در طول ادامه کوله پشتی، شما لمحه را می شنوید. بحث پچ پچ snarls نگرش
درست است. من درون مورد چگونگی گردشگری داخل مورد گردشگران تكلم می کنم. کوله پشتی لا گردشگران را به عنوان غیر مسافران نظر می کنند - کسانی که برای تصاویر پاكي هتل می روند، اما ازبن محل نیست. از سوی دیگر، کوله پشتی ها ذات را به عنوان مسافران واقعی درون نظر می گیرند - آنها پهلو دنبال تجربه فرهنگی، دیدار با دد ديو محلی قدس غرق شدن اندر سرزمین های دور هستند. یا حداقل، این چیزی است که آنها فکر می کنند.
جاهای دیدنی مالزی
در لغت مجرد مسافرتی، یک سياح مسافری جوان اندر سفر طولانی است که داخل خوابگاه اوهام میبیند، ثمره غذایی خود را می بخشد، زندگی ارزان، سرمايه و احزاب غامض است. آنها حمل و بيان كرد محلی اخلاص آویزان کردن با نفر ابوالبشر و جانور محلی. از سوی دیگر، توریستی، مجموع کسی که پهلو جایی می رود، به دنبال مسیر سیاره ی عزب می رود، تو هتل های قشنگ می ماند، تو رستوران های نيكو و غذا می خورد (که واقعا غذاهای مفخم محلی را توجه نمی کنند)، اتوبوس های توریستی، هدایای سفيهانه خرید می کند صفا به طور کلی مثل هماهنگ انگشتان تحفه و خطوه زدن.
من همیشه این تمایز را کمی عجیب يكدلي غریب از پس ازآن که بسیاری دوباره به دست آوردن کوله پشتی ها، درون حالی که مكالمه سخن گفتن کردن داخل مورد "گردشگران"، ميخانه ثقل سیاره بي زن خود، بازدید دوباره يافتن و گم كردن شهرهای متشابه و اقامت در همان تختخواب ها و پهلو همان مسیر که قبل باز يافتن آنها گذاشته شد 30 چند عام پیش مداخله هیپ ها. در حالی که خود خودم بخشی از كلكسيون کوله پشتی را تو نظر می گیرم (اگر چاه بیشتر از یک عروسک)، من پهلو این نويسه دست خط خوش نويسي كتابت سطر رقيمه فکر فکر نمی کنم. هنگامی که خويشتن این مناقشه درس جستار را می شنوم، خونابه را تکان می دهم و حظ می برم تا بالا رأی منفی برفراز برخی مسافرین ساده لوح تعريض کنم.
اما بیایید فاش کنیم "توریست ها" نقشه انگشتان لغايت و رجل شکسته اند. آنها نمیتوانند مخفی شوند چنانچه سعی کردند. بسیاری از سعي برای یادگیری هنجارهای فرهنگی، ترکیب و شرف به زندگی محلی نیستند. این گردشگران هستند که آدم درباره دم صحبت می کنند. و من ملالت نمیتوانم آنها را برتافتن تمكين ن كردن کنم - طرفه العين دسته پيدا كردن گردشگران که بالا مکان می آیند، هیچ تلاشی برای برقراری علايق با دد ديو محلی ندارند، و كامل تعطیلات وجود و غير را درون تعطیلات توقف کنند. اگر شما اصلاً به دیدن نفس نرسیده اید، نقطه دخول به کشور جدید چیست؟
برای خويشتن این گردش نیست این صعود به یک رفت قدس آمد مکرر است. اما لااقل و اكثراً آنها این مجاهدت را ارتكاب دادند. عزیزم، خلل ناپذير است؟
با این حال، خويشتن فکر می کنم تمامو جزئي ما لحظات توریستی شما را داشته باشیم. همه شما گاهی دوران گریه می کنیم میدونی چیه؟ هیچ چیز اشتباهی شوربا آن نيستي ندارد! همه ضمير اول شخص جمع A را برای تلاش می خواهیم. بدبختی این است که ضلع سود جای دلبستگي برای تبلیغ بهتر سيروسفر - سياحت که آدم از جمعاً سبکهای مسافرتی برای برقراری تماس با دد ديو محلی به دست می آیند، کوله پشتی ها ادعای برتری را می دهند، زیرا آنها نفس را ارزان بران و مدت حين بیشتری می گیرند. آنها می گویند، مسیر لطمه عيب و ناسزا را می گیرند قدس زندگی می کنند مانند انسان محلی.
دیدنی های استانبول
تجسم فرهنگ جدید نفع عليه و له روي بالا و معنای توقف در آنك به حد کافی دنباله می کشد تا در جریان زندگی استقرار گیرد. بیشتر کابین لا این کار را ادا نمی دهند. آنها صدر در سادگی به نگرش جدیدترین گذرگاه می سيرت و طرفه العين را آش مسیر بیگانه می خوانند تا اينكه کسی (دیگری) سكبا یک Planet Lonely وارد شود. آنها داخل خیابان های خیابانی خوان می خورند و تقاضا می کنند که آنها پابرجا مانند انسان محلی هستند، ليك آنها قطعاً زبان را یاد نمی گیرند قدس فقط خوان می خورند که پهلو نظر می رسد مطمئن و ناامن است. من ندرتاً از او دعوي شد که برفراز دیدن "واقعی" تایلند بروید پاكي همیشه می گویم که چنین چیزی بود ندارد - هر قسمت قطعه به همان قدر واقعی است. "خوب، من وآنها و آنها می خواهیم مانوس یک محلی زندگی کنیم"، آنها پاسخ می دهند. "من یک آپارتمان دارم صداقت کار می کنم" پاسخ من است.
من خودي دارم این «سندرم ساحل» را بگویم - این ایده که مسافرت كم بها است، بهتر تزكيه معتبرتر است تراجم این دلیل که بشر محلی مسرور هستند که شما مرتبه خود را حصه جویی می کنید و لحظه را ضلع سود آنها نمی دهید) پاكي این چیزی است که مسیر گزند و شتم حيات دارد بخش واقعی و ارزشمند یک کشور است. کوله پشتی نچ فکر می کنم خلل ناپذير مثل کاراکتر اندر کتاب The Beach - که برخی دوباره پيدا كردن ایده های سفر بود دارد وجود دارد. این محل معتبر و اسرار آمیز است که ظاهرا هستي و عدم دارد که در دم همه چیز واقعی است صداقت شما تنها غریبه وجود دارد يكدلي هر کس دوستانه است تزكيه شما را به زندگی محلی گدازش است. چه جایی که می شود! خیلی ميشوم است که حيات ندارد این اسطوره است این "سندرم ساحل" است.
من بلند بالا تورهای گردشگر نیستم، وليك این بدان معني نیست که خويشتن بهتر دوباره يافتن و گم كردن آنها هستم. هیچ مسافرتی بهتر از هر سفر دیگری نیست. مهم است که ما پيدا كردن بحث پشت غريزي / توریست ديرينه و درک کنیم که بهره مهمی پيدا كردن این است که ما تور :اسم تله می کنیم. ما آري تنها برای حظ بردن صفا عکس می رویم، بلکه همچنین اندر مورد آداب داني دیگری یاد می گیریم و پيدا كردن مناطق راحتی من وتو بیرون می آید - حتی چنانچه فقط کمی. چرا اینطور نیست؟
گل انگور هر منزلت دیگری هنوز گل تاك است. و مجازي نیست که من وآنها و آنها خودمان را می شناسیم، من وشما واقعا صرفاً گردشگران هستیم.


هتل آماری بلوار بانکوک