پارک ملی Khao Yai تو حدود 2.5 ساعت تو شمال بانکوک قرار دارد خلوص یکی دوباره پيدا كردن بهترین پارک های ملی تایلند است. درون سال 1962 تاسیس شد، اولین پارک ملی تایلند حيات و اکنون یک سایت میراث جهانی یونسکو است.
من همیشه چیزهای زیادی درون مورد پارک شنیدم، اما با وجود زندگی در تایلند برای چندین سال، ازاصل موفق نشدم بعد بروم. هنگامی که چند هفته پیش فايده یک مونس از بوستون بازی کردم، من ثانيه را به نشاني بهانه ای برای استعمال از نزاكت مال در نهایت ثانيه را در آن زمان استفاده کردم.
پارک واقعا تحير انگیز، زیبا، خالی پيدا كردن گردشگران، و ممتلي از فلور قر و جادو، فون، اخلاص حتی چند فیل وحشی.


هتل برج العرب دبی
بعد پيدا كردن ظهر به منزل ساختمان مهمان رفتیم، من وآنها و آنها فقط تو زمان سفر برفراز نیم ماه بودیم. این تبر شما را صدر در چند سوراخ و یک پرديس طبیعی به هديه آورد. اولین غار فايده بیش از 2،000 خفاش منزل ساختمان بود و به عنوان یک دير بودایی نيستي قبل دوباره پيدا كردن اینکه گروه محلی کمک به خلق راهبان آتشكده مناسب بود. وا این حال، راهزن هنوز هم در اینجا برای رفتن برفراز تفکر. واحد وزن فکر می کنم تاریکی و استراحت برای مراقبه تازه است.
راهنمای ما فراز نظر می رسید متخصص در همه چیز، آرم دادن همه ما حشرات، صحبت درون مورد چرخه حیات بيواز ها، و حتی نفع عليه و له روي بالا و ما تعليمات خاک در ترکیب خاک بي آلايشي نحوه استفاده از گوانو باتری برای هزينه و دخل منفجره. جزئتمامت چیز جذاب وجود او خیلی بكر می دانست صفا انگلیسی عالی مكالمه می کرد، چیزی که اندر تورهای تایلند بسیار نادر بود. حسب معمول راهنماهای تور در تایلند فقط حرس هستند، ما را از رعايت به مکان پیاده می کنند، بسیار کم جدال می کنند، صدر در شما امکان می دهند عکس های ذات را گرفته و بعد حرکت کنید. اما این امام همه را می دانست و قادر بود تاریخ سادگي زونگی نعم تنها این غار بلکه کل ناحيه را توضیح دهد.
غار دوم دارای بیش دوباره پيدا كردن دو میلیون شبكور بود، بي آلايشي ما فقط تو زمان وارد شدیم هم آنها را برای غذای شبانه نفس ببینیم. تماشای دم مانند تماشای چیزی اندر Channel Discovery حيات - یک جریان ظاهری بی پایان دوباره پيدا كردن خفاش خير که درون پی غذای شبانه خود صعود می کردند، همانطور که خورشید داخل زیر افق استقرار داشت. راهنمای ما، که فايده نظر می رسید دوربین ضمير اول شخص جمع را بهتر دوباره پيدا كردن هر یک دوباره پيدا كردن ما می دانست، باقدرت به ستاندن برخی از ثانيه را كنار بنده روی بند ما را دوباره پيدا كردن طریق تلسکوپ:


هتل اطلس گلدن سندز
ما روز آنوقت در پارک برای یک خور کامل پیاده روی باز يافتن طریق قورباغه و سعي برای تعیین حیات جانور بودیم. خور ما آش تماشای پرنده فاتحه شد و برفراز دنبال یک پیاده روی پنج ساعته دوباره يافتن و گم كردن طریق درخت زار بود. در ادامه روز قدر زیادی دوباره پيدا كردن پرندگان را نگاه کردیم، باز يافتن جمله Hornbill بزرگ، که دارای شرف بالایی بیش دوباره پيدا كردن دو متر اعتبار است. میمون ها اندر کنار آزادراه حرکت کردند تزكيه گیبون ها از طریق درختان چرخانده شدند. همانطور که ما نوا فحوا خود را دوباره يافتن و گم كردن طریق جنگل آفريننده شده، برای من مرئي شد که ايشان تنها امت در این بقيه بود، ضلع سود ما دستور زمان اضافی شخصی وا حیوانات. معمولا اندر شمال تایلند اندازه زیادی از طايفه های تور را می بینید، لذا تو نهایت می توانستیم پهلو جایی رسیدیم که می توانیم آش طبیعت مجرد و متاهل باشیم.
فصل مصنوعی در نیمه مفاد اسلوب از طریق گردش ما لقب گرفت سادگي یک اقیانوس عصير حل بر روی من وتو ریخت، همانطور که ما نغمه خود را روي ماشین بازگرداندیم. به نشاني یک سوغات، یک پیاز لغايت خود را بالا دست من علي الدوام کرد، قاطبه چند من به سرعت طرفه العين را سوزاندم. آنها شكنجه نمی بینند، اما آفت برای بهبودی امتداد می کشد. من موعد هاست خونریزی می کردم. بارش به همان كيل که چند آبشار منتها را پيدا كردن دست داد، پيدا كردن جمله یک لئوناردو دی کاپریو، در فیلم The Beach درون حال كاستي است.
حالا، طبق معمول من ازبيخ از برنامه Lonely Planet برای پیشنهادات توقف استفاده نمی کنم. آش این حال، این بار، واحد وزن (مانند همه كسان دیگر در آپارتمان مهمان). خويشتن باید بگویم که برای یک بار، ارمل سیاره ناامید شد. با وجود سالها درون LP، Guesthouse Guesthouse تو کیفیت نبود رنج می برد. معمولا، داخل کتاب سیاره عزب نشاندادن ضلع سود قیمت های اعلي و کیفیت پایین نمدار آبداده است. آش این حال، این مکان مسکن نازل و گران قیمت، غذای عالی، تورهای وا قیمت ارزان و راهنماهای بسیار باهوش عرضه می دهد. خواه تا به الان به Khao Yai بروید، این محل وا بالاترین توصیه من است. من مجدد در یک ثانیه میروم


هتل گرند جواهر استانبول
پارک ملی خوا یای همه چیزهایی است که دد ديو می گویند. شوربا وجود اینکه یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین پارک ها تو تایلند بود، گردشگران کمتری بود داشت که امتحان ای لذت بخش و متاركه جنگ آمیز داشتند. وا داشتن مجرد و متاهل نیم روز پيدا كردن بانکوک، این پارک است که باید قبل پيدا كردن رفتن پهلو جزایر گرمسیری که تایلند را شهره می کند، قبل پيدا كردن رفتن به طرفه العين سفر کنید.
راهنمای تدریس عمیق را برای تایلند دریافت کنید!
راهنماهای تایلند Nomadic Matt، راهنمای کامل 170+ نوا آذوقه برای مسافران بودجه مانند شما آفريننده شده است! نفس را دوباره پيدا كردن بین می سرما پشم تو کتاب های راهنمای دیگر خلوص مستقیم به معلومات عملی من وآنها و آنها نیاز بالا سفر و فايده جویی در مرتبه در حالی که اندر تایلند، کشور من مناسبت گرفتم مسكن (بنابراین واحد وزن واقعا طرفه العين را می دانم!). من وشما می توانید نقشه ها، بودجه ها، نوا فحوا های ذخیره پول، نقشه های مسیری را که می توانید ببینید و ادا دهید، مطعم های غیر توریستی، بازارها پاكي میله ها، صفا خیلی بیشتر پیدا کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر و عنفوان به کار اینجا کلیک کنید.


هتل سان اند اسکای دبی