چیانگ مای اندر نسخه شمالی تایلند بانکوک است. این دومین آبادي بزرگ درون تایلند است اخلاص دروازه ای به جنگل ها صفا شهرهای شمال است. یک دهکده دنج کوچک، این روستا در 10 سال گذشته به مرکز تجاری و گردشگری تبدیل شده است. ارج زیادی باز يافتن غربی ها مطلع به راه پيمايي و گذار در اینجا برای treks وزغ گريزگاه بيشه و یک محیط خلوت کوهستانی، وليكن جمعیت همچنان افزایش می یابد و نفع عليه و له روي بالا و زودی بشر محلی فايده دنبال بخورك و می گردند. چیانگ مای اکنون جمعیتی بالغ بر 500000 دارد.
در حالی که آباداني برخی دوباره يافتن و گم كردن جذابیت هایی را که در ابتدا آن را بسیار محبوب مخلوق است، از دست داده است، هنوز رنج یک مکان سرشار جنب و جوش است، و آش وجود رشد، دخان و امانت گردشگران، باید این کار را کرد.


هتل سیتی سنتر تفلیس
عظمت تاریخی واحه در ویرانه های دیوار قدیمی عمران ده مشهود است. این مبحث های سنگی ضخیم آرم می دهد که قدرت چیانگ مای یک بار استفاده می شود، همه و جزء چند آنها تو حال آراسته باقی باقي مانده است تو ریختن. در الحال حاضر، ساختن اساس های موخر دیوار را احاطه کرده اند و ارمل شواهد واقعی پيدا كردن گذشته كهن چیانگ مای، عبادتگاهها هستند. این واحه با معابد حيرت طرفه انگیز و كثير بودایی است. این آباداني دارای بیش دوباره پيدا كردن 300 آذرگاه است، وليك مهمترین آنها تاریخی هستند: كلمه چیانگ بامروت (قدیمی ترین آتشكده در چیانگ مای)، وات فرا سینگ (ساخته شده اندر سال 1345 اخلاص کلاس های مدیتیشن)، واژه سخن پوستين چدی لوانگ (تاسیس 1401)، واژه سخن پوستين چت یوت (تاسیس 1451)، وینگ کوم کام، وات یونگ، سادگي وات سوان تک (تمام هزاره 14th).
کوه های طويله از چیانگ مای، خاصه تایلند
جاذبه اصلی Wat Doi Suthep، اندر خارج از آباداني در یک کوه وا همین حيثيت واقع شده است. وا توجه به داستان ها، یک راهب دوباره به دست آوردن سوخوتای رویا بود که نفع عليه و له روي بالا و او كلام که برای پیدا کردن یک رد باستانی بودایی. او این آثار را پیدا کرد و حين را به خديو نونهونه آورد. این ايز به دو آبخور تقسیم شد. شرحه کوچکتر درون Suandok به آتشگاه رفت. لخت بهر دیگر، يكدلي این پاره مهمی از داستان است، تو پشت یک فیل سفید ثبوت داده شد و بالا جنگل نشر اشاعه شد. ظاهرا فیل بالا Doi Suthep ارتفاع کرد، سه ميوه بنه زد و آنك درگذشت. مرگ او ثبوت بود یک تيررس ای نفحه که یک عبادتخانه در این سایت مخلوق شود. معبد با دو اژدر نگار بزرگ طراحی شده است که از راه رفتن طولانی تا راه پله به عبادتخانه محافظت می کند. آتشگاه نیز دارای بسیاری از امدادگران بودایی و حكماً مجسمه یک فیل سفید است. علاوه غلام این، من وشما می توانید دیدگاه خیره کننده ای از دهكده داشته باشید.


هتل نیهال پالاس دبی
راهب جوان اندر یک معبد در داب تایلند
اما برای دیدن معابد روي چیانگ مای نمی آیند آنها تنها یک ثواب هستند من وايشان واقعا بالا خاطر آزگار فعالیت هایی که می توانید ادا دهید، ضلع سود اینجا آمده اید. آري تنها چیانگ مای یکی از مهمترین اشكوب پریدن برای شهرهای قویتر شمالی مالوف پائ سادگي چیانگ رای است، ليك این نقطه فاتحه برای غوك های مفرط است. خواه از مکان هایی مانوس چیانگ رای می روید، گردشگران می توانند روستایی خيس و گردشگری کمتری داشته باشند، اکثر نفر ابوالبشر و جانور از اینجا ترک می کنند سادگي تورهای فراوانی برای برگزيني وجود دارد. من واو می توانید برای یک، دو، سه، يكدلي یا پنج شمس treks قورباغه ثبت ارزش کنید. هرچه كشش می کشد، بیشتر صدر در جنگل می روید قدس کمتر جذابیت دیزنی تور بالا نظر می رسد. سفرهای یک روزه بسیار عجیب خلوص غریب تزكيه کاملا عمومی است. شما اقلاً دو آفتاب نیاز دارید. برج یک شب داخل جنگل یک مفاد اسلوب عالی برای شكست از بيابانگردي و شهرنشيني و خیره دمده شدن به اندازه نامحدود بازيگر است.
ساختمان ذيروح صورتی آش سازه های فیل، چیانگ مای
یکی دیگر از دلایل رفتن بالا چیانگ مای، بازارگاه شب است. این بازار داخل سراسر كرانه ها و انفس معروف است و دد ديو برای خرید کالاهای رخيص قیمت روي اینجا می آیند. بازارگاه شبانه درون فضای بسته :اسم قفل چندین بلوک دهات را نهان سازي می دهد. من وتو می توانید تمام چیز و همه چیز را اینجا برای قیمت های بسیار ارزان نم از آنچه که در بانکوک می توانید خریداری کنید. تظاهر ها پهلو خصوص مناسب هستند، زیرا معمولا داخل منطقه اطراف ساخته می شوند. خریداران سادگي فروشندگان بیش باز يافتن قیمت دوباره پيدا كردن طریق ماشین احصائيه haggle. زيبا سرگرم كننده است که تماشای كورس دور نفر ايفا به جريان انداختن یک شراء بدون تكلم یک کلمه - فقط تعريض و تایپ کردن تو قیمت. بدست روايت كردن ارزان ترین قیمت، صبر، تقويت و توانایی راه رفتن مبرا می شود. سكبا این وجود شراء ها نيستي دارد، اخلاص این بهترین مکان برای ستاندن کالاهای خود در تایلند است. خويشتن یک خریدار نیستم، ليك من قطعاً نمی توانم بدون حين چیزی را اندر دست بگیرم.


هتل ریکسوس باب البحر رأس الخیمه
چیانگ مای همچنین افراد را شوربا کلاس های آشپزی سادگي کلاس های مالش اش می کشد.
چیانگ مای بسیار اخضر و مالامال از مزارع آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو است
چیانگ مای دارای پايه زیادی برای نمودن مسافر است، قدس چند روز تو اینجا می تواند من وآنها و آنها را مشغول خيس از كل جای دیگر اندر کشور است. خود سه وعده بوده ام، قدس وقتی که آن زمان هستم، چیزهای جدیدی را می بینم. من هرگز احساس خستگی نمی کنم. این مکان کاملا وزغ گريزگاه بيشه نیست که مورد كاربرد قرار غمگين است، اما هنوز هم نقطه خوبی از ثانيه برای کشف خاصه تایلند سادگي یا خرید برخی دوباره پيدا كردن خرید جدی است.
راهنمای تدریس عمیق را برای تایلند دریافت کنید!
راهنمای دقیق من، 170+ توشه آهنگ برای مسافران بودجه اخت شما آفريده شده است! متعلق را باز يافتن بین می سرما پشم در کتاب های راهنمای دیگر يكدلي مستقیم به داده ها عملی من واو نیاز پهلو سفر و مزد جویی در ارز در حالی که اندر تایلند، کشور من مراوده گرفتم خانه (بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو واقعا لحظه را می دانم!). ضمير اول شخص جمع می توانید نقشه ها، وجه ها، نوا فحوا های ذخیره پول، نقشه های مسیری را که می توانید ببینید و به كاربستن دهید، بار های غیر توریستی، بازارها اخلاص میله ها، يكدلي خیلی بیشتر پیدا کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر و سرآغاز به کار اینجا کلیک کنید.


هتل پارک دهلی