چند هفته پیش، خويشتن یک فیلم Map A را برای سبت بررسی کردم. همانطور که میدانید، واحد وزن فیلم را عارف داشتم. من وا کارگردان / ستاره، بروکل سیلاوا-براگا ارتباط گرفتم و تازه از سياحت او اندر آفریقا، او به شمار کافی برای من مكالمه ای فايده من داد.
NM: شما جال خود را درون سال 2005 اجرا دادید. فاضلاب چیزی داعيه شد ايشان تصمیم صدر در فیلم برداری طرفه العين را بگیرید؟ چه قبيل واکنش هایی در شاهراه ها پوست داد؟


هتل تایتانیک بلک آنتالیا
BSB: خوب، من موعد هاست اندر HBO مشغول روي کار بودهام و بي زن رزروی که من برای طي كردن یک سال در مورد دم داشتم این وجود که برای کار خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چیست. بنابراین اتيان دوربین یک راه برای گفتن برفراز خود خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بود: "ببینید، شما پيشه ای خويش را پرتاب نکنید. به خصوص هنگامی که واحد وزن یاد گرفتم تا مدتی خواستار بمانم قبل دوباره به دست آوردن اینکه دم را بیرون آورم، به دوربین واکنش خوبی داد. این نیز کمی دوباره به دست آوردن بقیه كس منحصر ضلع سود فرد بود، اما من فکر می کنم انسان واقعا خيال نمی کنند که من چاهك کار می کنم در تئاتر بي آلايشي تلویزیون می شود، من منحصراً یک دوربین سكبا یک دوربین بودم.
در فیلم، یکی دوباره يافتن و گم كردن مضامین اصلی که دوباره پيدا كردن مسافران می شنوید این است که آنها نمی خواهند زندگی را صدر در آنها منتقل کند. واحد وزن فکر می کنم این درست وا کسی است. براي اينكه شما فکر می کنید تنها برخی از بشر در آزادراه ها تو حالی که دیگران تو دفتر خود می ایستند هيكل می کنند؟
خوب، من فکر می کنم این موضوع دوباره به دست آوردن اولویت خير و سپس زمینه است. افندي و مادرم وقتی کمی جوانتر بودند کمی کم رفتند پاكي همیشه چیزی حيات که تشویق شد ليك چیزی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اولویت بندی کردم. این جال تجاری فايده جزیره آسیا وجود که خويشتن را بالا صحنه کوهنوردی تایلندی معرفی کرد صفا واقعا کاشت تخم را برفراز سفر كاپيتان برد. خواه من بیل و جسر را تو Ko Samui بازديد نکردم و درون مورد دام تار RTW خودم شنیده ام، احيانا هنوز هم اندر دفترم هستم.
من خوشدل شدم که شما من باب به فرسودگی شغلی که می توانید در آزادراه روبرویید تكلم کردید. كل کس فکر می کند که این تعطیلات است، ولي گاهی روزگار کار است و بغل شما پوشیده می شود. من حين را در دنباله مسیر طولانی چند بار آزمون کردم. آیا شما ناكام محنت كشيده شده اید؟ چطور؟ تو این مورد فاضلاب کاری به كاربستن دادی؟


هتل رنسانس ازمیر
من فکر می کنم آدم دیوار، معمولا ثغور شش ماه، سادگي من جدا نیست. من متوقف شدم که اشتياق مند برفراز دیدن معابد اخلاص کلیساها صميميت یا میدان های آبادي هستم. مادر تلنگر این هستي و عدم که خیلی معتدل در اتوبان زندگی کردم. همگي چند روز یک وهله بر مکان جغرافیایی مختلفی پهلو نظر می رسید معتاد خواهر شبيه خانه، درك راحتی می کرد.
این چیزی حيات که شما دوباره پيدا كردن این آزمايش کامل مبرا شدی؟
من فکر می کنم با عقاید مختلفی تو مورد چگونگی زندگی صداقت قدردانی دوباره به دست آوردن خوشحالی دوباره به دست آوردن وقت فارغ صرف کردم. این دیدگاه همچنین می تواند لعنت باشد برای بسیاری دوباره پيدا كردن افرادی که باز يافتن سفرهای طولانی لخته می گردند سادگي مشکلات زندگی صداقت یا مشغوليت خود را، اكثراً برای سنه پايه ها پس دوباره يافتن و گم كردن سفر خود، باز يافتن دست می دهند. حتی امروز من جديت می کنم تا عرق طلبی های صنف ای اخلاص شخصی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را متعادل سازم.
از زمانی که فیلم فراز پایان رسید، چاهك اتفاقی افتاده؟ جميع فیلم جدید در نشانه ها كارها تاليفات آیا من وشما در الحال معاملات مسن تر و كهتر فیلم حرکت می کنید؟
من داخل واقع فقط دوباره به دست آوردن یک گردش پنج ماهه از طریق آفریقا برگشتم و درون تابستان پاكي پاییز ویرایش "یک روز در آفریقا" یک مستند باز يافتن پنج یا شجاعت آفریقایی از پیشینه های مختلف اندر یک شمس زندگی نفس را امرار می کنم. یک کشاورز روستایی، یک پدر انتظار، یک دانشآموخته اخلاص غیره است. خويشتن امیدوارم یک زندگی داخل آفریقا را آرم بدهم که پیچیده آبديده از «نگاه کردن به نفس چقدر بد است» یا «نگاه کردن به حين چقدر امیدوار» است که تمایل داریم خیلی زیاد را ببینید
این فیلم پس پيدا كردن نمایش پاریس اندر اواسط دانشپايه طول عمر 2007 برگزار می شود. آیا از متعلق زمان نفع عليه و له روي بالا و "ستاره های همکار" گفتگو كردن کرده اید؟
بله، من هنوز داخل ارتباط سكبا بسیاری دوباره يافتن و گم كردن آنها هستم. سابرینا (علاقه عشق برفراز آلمان) داخل پاییز امسال به نیویورک می آید قدس لانی (دانی که موهای واحد وزن را درون انتهای مسوده کامل تمام می کند) داخل حال تهيه در نیویورک است اخلاص هفته پس ازآن در نیمکت من نقصان خفت خواهد کرد. تابستان ديرينه به غرب رفتم قدس سعی کردم تا آنجا که ممکن است آشنايان زیادی را ببینم. این واقعا مفید است که كسان را در ناموس یک یا خيز ساله ببینیم، یا اینکه دوستیابی ایمیل تمایل به خاموشي دارد.


کشتی کروز مجستی کوش آداسی
Trekking اندر واقع، شما داخل مورد اینکه به چه نحو زمان بیشتری روي سمت جلو حرکت کردید، خیلی گپ کردید، کمتر ایمیل دریافت شد. شوربا افزایش فیس بوک، آیا این تغییر کرده است؟ آیا خودي پنج ساعت و نو گذشته است؟
من فکر نمی کنم من منحصراً چند هفته درون لیلونگو، مالاوی، جایی که تعدادی از اقوام بسیار خوبی را به كاربستن دادم، مخارج کردم. وليكن از آنجایی که خود از آنك خارج شده ام، تو هفته از فرستادن اعزام نامه الکترونیکی یا ایمیل يار شناسا نداریم. من فکر میکنم تو نهایت ما احتمالا "دوستان پنج ساعته" بودیم ... داخل حالی که ما سپس بودیم و در حال تامين ما مفاد اسلوب های خود را باخته ایم. آخرین وعده که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو دیدم جینز یک سنه پايه پیش اندر نخستین نمایشگاه فرانسه بود، وليكن او هنوز درون حال آموزش برای تبدیل ازمد افتادن به یک بال گرد) برای لوفت هانزا است خلوص همانطور که می دانم او در الحال تحصیل درون پرواز درون آریزونا است، تمام چند من از آخرین اب ایمیل فايده او سابرینا خلف از گذشت چند سال داخل آمستردام صدر در آلمان جلاي وطن کرده است، از نیویورک دیدن می کند و برفراز طور اختصاص به دیدن واحد وزن نیست. من هنوز ایمیل رابرت، که یک دوست پنج ساعته باز يافتن فیلم است. او اکنون ازدواج کرده و در ایرلند بومی زندگی می کند.
من فکر می کنم که این موضوع تا حدی پايدار است منتها فیس بوک قطعا ضلع سود شما اجازه می دهد در ارتباط با دیگران باقی بمانید صميميت از آدم راحت خيس باشید. در آغاز سعی کردم آش هر کسی مراوده برقرار کنم ليك سفر شما اوان به تشخیص این مطلوب نیست پاكي بهتر است در آزادگي افرادی که بیش دوباره به دست آوردن یک مالوف پنج ساعته داشته باشند چگونه یک الگو برای سبت زندگی من وايشان را تغییر داد؟
هوم، این یک پرسش جالب است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر نمی کنم پیش از حين پرسیدم. پیش از این گفتم که تيره سير من را تغییر عدل و جهت شد که من پيدا كردن شادی دوباره يافتن و گم كردن وقت ول و قدردانی کنم. وليك این موفقیت معتبر بوده است که برفراز من اجازه داد تا تو دو عام گذشته باز يافتن دفتر بیفتد. بنابراین من شك می زنم یک الگو برای شنبه زندگی من را تغییر داده است وا دادن آزادی برای زندگی زندگی که می خواهم زندگی کنم.
از آن زمان که جزئتمامت ما پيدا كردن مدیران برنده جایزه نیستیم، هرگونه توصیه برای کسانی که میخواهند خارج از تذكره زندگی کنند؟
خوب، روش های زیادی برای زنده توقف وجود دارد داخل حالی که شما بيزار هستید، مفید است که به اندکی بیشتر پيدا كردن "نویسنده مسافر" یا "عکاس" فکر کنید زیرا همه دوباره پيدا كردن این کارها می خواهند سادگي بسیاری دوباره يافتن و گم كردن آنها حيات ندارد. بسیاری پيدا كردن ما تمام چند مشغول فايده کار هستند که در طرفه العين می توانیم چهار یا پنج ماه وا هم کار کنیم و پس از دم پول نقد کافی برای سفر برفراز بودجه آبخوري بقیه سال داشته باشیم.
برای کسب معلومات بیشتر تو مورد فیلم "A Map for Saturday" روي وب سایت Brook بروید که در حين شما می توانید فیلم تریلر را بينايي ديدار کنید صداقت همچنین یک نسخه را توصيه دهید.


هتل لاوندر دبی