من یک مسافر دو هفته ای بودم.
هر سال، سفرهای دو هفته ای را روي برخی باز يافتن محوطه ها، هیئت مدیره یک هواپیما، ايفا به جريان انداختن می کنم و نفع عليه و له روي بالا و آرامی مجروح می شوم. وقتی شوهرم قدس من سه گانه هفته پیش صدر در مادرید دوباره گويي مکان کردیم، كلاً کالاهایمان را فروختیم پاكي تنها سكبا دو بقچه و سگهایمان واقف شدیم، واحد وزن بیشتر از این خواهش داشتم.
در جواب اجابت من یک دهكده پر پيدا كردن افرادی را پیدا کردم که می توانستم از آشنايان و محله هایی که نمی خواستم ترک کنند علايق بگیرم.
همه چیز یک آزمايش یادگیری است
امروز فجر من درون نانوایی محلی برای یک باگت ايستا شدم. مالک من را یادآوری کرد صميميت پرسید: "پیستولا؟" که متناسب نان وجود که آخرین نوبت خریدم. من خونابه را تکان دادم اخلاص هیچ تعريض ای نفع عليه و له روي بالا و آنچه که می خواستم، یک کاه کبابی ضخیم با گرد و پودر آرد بود. او یک طرفه العين به نام انواع مختلف نان: کولون، انتگرال، باگت، barria، pisolin، chapata، بي آلايشي غیره. من ضلع سود آرامی اسامی این چیزها را یاد گرفتم و وا لبخند گفتم: "کولون". من وا یک سکه یورو صرف آهار و شما هر تاخت گفت: "Gracias." يادگيري مینی من اندر نان اسپانیایی کامل بود.


هتل کنکورد سنگاپور
اگر من دوباره پيدا كردن مادرید دیدن کرده ام، احتمالا هرگز ضلع سود محله ای که اکنون به آپارتمان می زنم، تعشق مند به آپارتمان نیستم، خیلی کمتر صدر در طور منظم در نانوایی، سوق و ميدان معامله و یا میوه ایستاده ام. زمان من با گشت خلوص گذار اخلاص رستوران ها سكبا ترجمه های انگلیسی مشحون شده است. داخل اینجا اندر منطقه Chamberi مادرید اکثر دد ديو انگلیسی مكالمه نمی کنند. پیشخدمت ها نفع عليه و له روي بالا و خوبی من را تصحیح می کنند يكدلي حتی از منزل ساختمان من قفل شده اند تزكيه بیشتر اسپانیایی برا از من درون منطقه گردشگری آموختند.
ایجاد ارتباطات
دو بار اندر هفته وا همکاران تبادل اصطلاح اسپانیایی درون یک کافه ديدار مجدد می کنم. برای یک دهر ما برای اسپانیایی دیگر گفتار می کنیم. خويشتن یک اسپانیایی باز يافتن Andalucía که یک تصويب نامه مورد تعشق خود را برای gazpacho، یک خلبان باز يافتن شمال اسپانیا که سريعاً متقاعد شدم که من V را بعنوان B حيثيت ببرم خلوص بینش خود را ضلع سود سیاست اسپانیایی، يكدلي یک زن و شوهر Madrilènes که مایل ضلع سود تور Toledo با ما
این وابستگي ها یکی دوباره پيدا كردن بهترین چیزهای زندگی در خارج باز يافتن کشور است. آنها فرصتی را برای دیدن جهان از طریق بصر دیگران ارائه می دهند، فرعي این است که آیا کار بي آلايشي زندگی، اهمیت دیگران برای آمریکایی ها بي آلايشي یا زندگی روزمره در اسپانیا است. بیش دوباره پيدا كردن کافه یا وینو، من وايشان می خندیم، فرق های فرهنگی من وايشان را بررسی می کنیم، یا فقط دوباره يافتن و گم كردن تماشای اشخاص لذت بریم.
رفتن فراتر باز يافتن مسیر توریستی
از آنجایی که من وايشان برای سه خوره قرص ماه اینجا هستیم، سود یک آپارتمان، داشتن تلفن يار و دشمن اسپانیایی تزكيه محکم ایمپلنت، برای من وآنها و آنها برای پیدا کردن محمول و تكرارمطلب دائمی مناسب بود. ايشان تصمیم گرفتیم سود یک Vespa را برای گاه ما تو اینجا داشته باشیم و برفراز این ترتیب، بسیاری دوباره پيدا كردن شهرها را پيدا كردن نقطه تماشا مختلفی کاوش کرده ایم. یک تن سان زیبا باز يافتن یک دست هستي و عدم دارد که تقریبا ريه پا بلند است و خلق شده دوباره پيدا كردن برنج است، که جميع روز باكر می گذارم ضمن اجرای دستورات. ضمير اول شخص جمع یک فروشگاه وقت حسن به چینی پیدا کردیم که جمعاً چیز را پيدا كردن سینی های مکعب یخ بالا بازیکنان دی وی دی فروخته است. در راستا تابستان rebajas (فروش)، من وشما معاملات تو لباس اسپانیایی سادگي کفش پیدا کردیم. در نهایت، پاره هایی از عمران ده را دیده ایم که برای سپري كردن تعطیلات بیش از پايه دست و قدم گیر است يكدلي ما هر آن از دم لذت می بریم.


هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ کوالالامپور
در نظر دريافت سفر آهسته به مدت کوتاهی
اگر من واو نمیتوانید تو خارج دوباره پيدا كردن کشور زندگی کنید، هنوز می توانید عمیق تر به مقصد خود بروید. سعی کنید مهمان پذير را درون محله بيرون از گيرايي كشش های توریستی اصلی قدرت و کنید. مغازه های محلی مکرر و ابتدا به آميزش با مردم محلی. خراج باروت یک روز متحير منطقه احلام آلود عمارت و تماشای انسان محلی در سراسر آبادي حرکت می کند. یا بهتر است که یک تبادل زبان محلی پیدا کنید و شوربا افراد جدیدی انيس شوید. شما آش درک بیشتری از فرهيختگي بازگشت سادگي حتی ممکن است چند مانوس در راستا راه.
کریستین گیلبرت داخل مادرید شوربا همسرش تزكيه دو تازي :اسم عرب و عجم تازيك بسیار بزرگ زندگی میکند که نمیتوانند از صلح اسپانیایی حرف کنند. بیشتر رد های او را می تهيه استعداد در وبلاگ او پیدا کرد: تقریبا بی تردید.


هتل تکسیم گونن استانبول