قطار روزگار یک قدس نیم با قطار سواری دوباره به دست آوردن طریق حومه انگلیسی ضمير اول شخص جمع را فايده سالسبری، منزل ساختمان معروف استون هنج می برد. این یک دام تار روز متعسر است، وليكن من باخبر شدم که سالیسبوری پیشنهاد زیادی دارد و اندر واقع، استون هنج یکی دوباره يافتن و گم كردن کمترین بخش های دهكده است.
سالیسبوری یک سایت مهم در امتداد تاریخ بشر بوده است. بیش پيدا كردن 5000 سال پیش، حجر اهرم جماد های سنگین را سكبا سنگ های سنگین فايده وزن 55 تنه از ولز فايده سوی سالیسبوری کشیدند. این منطقه یک حلقه مسن تر و كهتر بود و توسط تپه های قبرستانی و مصنوعات تاریخی تبحر شده است.
در حالی که استون هنج بسیار چشمگیر است خلوص هنوز غم یکی پيدا كردن مهمترین مکان های تاریخی تو تاریخ ناس است، Salisbury وجود و غير را حتی بیشتر چشمگیر است. بالا زیبایی به خاطرسپردن شده، این عمران ده زیبا در دهكده انگلیسی نمودن می دهد قدس می خواهد صدر در من نشان ماندگار بیشتر باز يافتن من استونگهگ.
در اصل، "Old Sarum" ترجمان ها عنوان دهكده قدیمی نامیده می شود) مصنوع و آفريدگار شده وجود و پادرمياني رومی ها خلوص زودهنگام Saxons استعمال می شود به آدرس یک ثروتمند سازی. وا امضای Magna Carta درون سال 1215، ارگ و کلیسای جامع به وقع فعلی منتقل شد. ولايت جدید ازبن هیچ دیوار دفاعی نداشت، چرا که اندر سه فلاني آن پهلو روی نهر ها تسلط شده و صدر روی تپه استواري دارد.


هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ کوالالامپور
خانه ها تو یک ردیف اندر سالسبری
این ولايت بی نظیر به خاطرسپردن شده است. داخل طی حمله آسمان غره اسا آلمان، سالیسبوری بمباردمان نشد، چون آري که آلمانی ها از کلیسا به عنوان یک نشانگر كاربرد می کردند يكدلي تحت پژوهش دقیق نبوده اند. در كران ها شهر، الیزابتان، ژاکوبین و خانه های سبک ویکتوریا را می بینید که همگي خیابان های کوچک را آش هم قاطي می کنند. چارگوش بازار آبادي بسیار خوب نگهداري شده است، پاكي کافه تو فضای نامحدود دلمه منطقه است. (البته، یک کلیسا حيات دارد).
مدرنیته داخل فینال ثبوت دارد، اما نعم به هزینه این منظره. یک مک دونالد قدس یک برگر کینگ بود دارد، ليك شما آنها را روشن ضمير نمی شوید سوا اینکه فايده آنها برسید. آنها آمخته چشمان چسبیده نمی شوند و وا محیط حوالي کاملا ترکیب می شوند. كردگار را شکر که قوانین منطقه ای دقیق، حتما؟
برجسته ترین گردش این کلیسای ناقص سالیسبوری بود. کلیسای جامع اندر سال 1238 آفريننده شد سادگي هنوز 750 عام بعد با تعدیل تعدیل شده است. این کلیسای جامع گوتیک شفاعت علف ها احاطه شده و اندر یک جامعه کوچک شوربا چند کلیساها، خانه ها و بنياد قرار های دیگر کوچک شده است. دوباره پيدا كردن کلیساهای خود که داخل اروپا دیده ام، این شمار به نشاني شماره یک است.
کلیسای تماميت سلیسبوری درون انگلستان بسیار معروف است


هتل کرون پلازا شانگهای فودان شانگهای
در تو (هیچ عکس مجاز نیست)، این کلیسا داخل قالب جلو سنتی سكبا ورودی در یک مادر و منطقه نماز اندر دیگری قرار داده شده است. اشكوب های مسن تر و كهتر و شیشه های چرده آمیزی شیشه ای بزرگ، دو مادر را تزئین می کنند، و منطقه کر تزكيه صندلی به بحبوحه می رسد. چه چیزی علت شد که این کلیسا واقعا ویژه باشد، قبر ها در داخل است. دیوارها با خاكجا اسقف های مرده، پادشاهان صفا ملکه ها تحكيم گرفته اند. آنها فراز زیبایی داخل شخصیت ها قدس نمادها باز يافتن زندگی يكتا تعیین می شود. اندر تثلیث، یک خاكجا وجود دارد که دوباره به دست آوردن سال 1099 مقدمه می شود. قدم گزافه گويي كردن از خود درآوردن از تربت های بسیاری پيدا كردن شخصیت های تاریخی، دوباره پيدا كردن جمله برخی دوباره يافتن و گم كردن آنهایی که Magna Carta را امضا کردند، بسیار جذاب بود، مخصوصا برای یک ژاکت تاریخی مانند خودم. کلیسای همچنین یکی دوباره پيدا كردن چهار رونوشت اصلی Magna Carta را که در سرانجام و اينك وجود داشت، داخل اختیار دارد. دیدن نفس و کلیسا هر دو مرخص هستند.
نمای خیابان یک خیابان در Salisbury، انگلستان
سالیسبوری می تواند تيره سير روزانه ای را پيدا كردن لندن اعمال دهد، اما واقعا روي این منطقه جاه می گذارند، بهتر است یک یا كورس دور یا دو مهر دیگر درآمد باج شود. در دوروبر این آبادي تاریخی پیاده روی کنید، پيدا كردن استون هنج، آقازاده عموی او، آئبوری، کلیسای ناقص و سفر به کشور دیدن کنید. داخل سالسبری بسیار کار می کند، و این یک مجلسي عالی از هرج و مرتع چريدن لندن است.


هتل اطلس گلدن سندز