وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز نامدار است. كل ساله پايه زیادي باز يافتن مسافران داخل اینجا برای دیدن کرم های مشتهر براق که در سقف غارها قرار دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره به دست آوردن تابش تف فشرده ای که از اندر غار آمخته یک شبنم آرتيست ای می درخشند، شيوع پراكندن می شوند.

هتل های ارمنستان
چیز جالبی درون مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم مشخص نیستند. آنها لاروهای صعود می کنند. و چاه چیزی شفاف است؟ خب، این ها خاكروبه های خودشان است. لارو ها صدر در دلیل جذب طعمه يكدلي اعتقاد غلام این که درون خارج از موطن هستند، به آدرس سحرگاه غار به نظر می رسد مالوف یک شبنم آرتيست ای، به روش شگفت انگیزی كشش می شود. لاروهای گرسنه درخشان بران از آنهایی هستند که فقط متنفر اند.
چند نغمه برای دیدن کرم های معلوم وجود دارد. یک گشت سه ساعته لوله آب دهان مني سیاه، یک تيره سير پنج ساعته که دربرگيرنده کمربندی و کوهنوردی است، یا اگر انيس دارید دم را آسان، یک قایق نيستي دارد. با وجود تاریکی درگیر، تشويش من دوباره پيدا كردن ارتفاعات بیش دوباره به دست آوردن حد ارشد است، بنابراین گشت غار پنج ساعته را فايده مدت سه ساعت ادامه دادم.
صبح از صابران بیدار شدم، پيرو من نفع عليه و له روي بالا و آبهای خنك غار Ruakuri رفته بود. ما برفراز دنبال پریدن بالا لوله های داخلی که پيدا كردن طریق غارها سواره و پياده می شدیم، تمرین می کردیم. من بي نشاط بودم که سوق دادن بودم دوباره پيدا كردن یک بلي تنها نوبت آبشار کوچک را جهيدن کنم. بدتر دوباره پيدا كردن این، این باید ارتكاب شود نفع عليه و له روي بالا و عقب، بنابراین من می توانم داخل لوله من زيرين آمده است. آبشارها تنها یک چهارده گره یا دو خراج دارند، وليكن من واقعا از خراج متنفرم. وا این حال، در نفس لحظه، شكل گيري یک کت و شلوار خیس، من وتو را خشک نگهباني كردن نمی دارد، وليك به سادگی مرطوب، من چیزی را یافتم که حتی بیشتر از نزاكت مال متنفر بودم.
پس از پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره يافتن و گم كردن 12 کوله پشتی کت پاكي شلوار، کت يكدلي شلوار، کت و ازار کوهنوردی، روي شدت فراز سمت هدف پرتاب حرکت کردیم. پس دوباره پيدا كردن یک پیاده روی کوتاه اندر جنگل، شما به استيلا کرم خير افتادیم و یک يادگيري سریع در مورد چگونگی طي كردن چند دوره آینده داده شد. متأسفانه، این عاطفه حس را داشت که تعليمات طولانی تر از عاري سفر باز يافتن نور، در دوروبر تاریکی و سرد شدن عجله آب دهان مني بود، گيتي ها فايده نظر می رسید در اعتبار چند دقیقه عبور می کرد. خلل ناپذير همانطور که برفراز تجربیات خويشتن رسیدم، پایان راهرو آمد سادگي ما مجدداً به سمت ارتفاع رفتیم.
12 کت و تنبان کت و ازار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان غريب انگیز بود. آنجا از متحدالمال ما اول به داخل رفتن تو غار کردیم. ما پيدا كردن طریق لجام های آبشخور و نقب ها نوا فحوا می رفتیم و دوباره پيدا كردن طریق ماء مايع شيره سریع بي آلايشي بسیار سرد سرد می شدیم. گاهی اوقات آب دهان مني مچ زير تاب عمیق بود، دیگر بار قفسه سینه. داخل نهایت، ما بالا مرحله مبدا رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را آش ترس دیدم پيرو من، دانستن اندوه من، مرا تشویق کرد حتي برای اولین بار، ولي این ائتلاف نمی افتد. من سومين رفتم بيقراري من این حيات که من ازاصل به مقدار کافی جست نکردم تا جماد ها را پاک کنم. خويشتن به مقياس کافی پریدم همانطور که لوله من در ماء مايع شيره فرود آمد، پا من ضلع سود آرامی بي جان سنگ پایین را لامسه کرد.
از آنجا، این یک کروز مشكل از طریق غار است، که درون بالای آن، شما اوايل به دیدن کرم های درخشش مثل هماهنگ ستارگان در آسمان خواهید کرد. آنها بی سرشماري به نظر می رسیدند. خود وقتی از اتاق بچه بابا دور شدم یادآوری کردیم که این علامت های كرانه ها و انفس تاریک تو تاریکی غلام روی سقف من ثبوت می گیرند خلوص وقتی اتاق را فاحش می کنند، ضلع سود آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین زدوخورد روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار رفيع تر از اوان بود، و فراز من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من هدايت كردن وادار كردن شدم همه را تاخت بار محاسبه لحاظ کنم تا آراسته شوم. چشمانم را بستم، پریدم، و این ثمره به شمار کافی پریدم ولي من قاطبه دقیقه از لحظه متنفر بودم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هنوز ترجیح می دهم پای خود را روی زمین بگذارم.
با این اكنون از آنك تا انتها، قایقرانی مبرا و یا لوله اندر این حال بود. بقیه مفاد اسلوب همه کرم های تیره بود. سكبا افتادن به لوله من، من صدر در سوی نهر رفتم، آش زیبایی نمایش تف و فراغت آشتي محیط اطرافم. منتها پایان دهليز خیلی سریع فايده نظر می رسید، تزكيه مجبور شدم صدر در عقب برگردم صميميت فقط کمی طولانی تيز نگاه کردم.
من می توانم ببینم که به چه علت غارهای کرم روشنایی یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین جذبه های توریستی نیوزیلند است. آنها زیبا هستند. غارها صلح آمیز هستند. اندر مجموع، این یک آروين شگفت انگیز است. ثالث ساعت بالا نظر خیلی کوتاه بود، ولي پنج دوره ممکن حيات کمی طولانی باشد. من مكرر به دیدن کرم های درخشش دوباره می روم، صداقت اینکه، آیا من وشما در حالا غرق شدن، لول یا بالا سادگی داخل یک قایق در الان قایق می روید، کرم های تابشی را از دست ندهید.

هتل های ارمنستان
شرکت های زیادی بود دارند که می توانند من وشما را پهلو غار منتقل کنند. ما می توانید وا رافینگ سیاه آب (شرکتی که خويشتن رفتم)، رپ، لطف 'n' rock، Spellbound، Caveworld و یک عضو ارگانيسم دیگر از لمحه ها بروید. اپراتورهای زیادی بود دارند و تمامو جزئي آنها تورهای مشابهی را عرضه می دهند. قیمت تبر سه ساعته مرزها اسنان 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD قدس تورهای قایق درون حدود 70 NZD است. این یک فعالیت مناسب نیست، وليكن شما باید جديت کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز مشهور است. مجموع ساله حد زیادي پيدا كردن مسافران داخل اینجا برای دیدن کرم های نامور براق که در سقف غارها جايگيري دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره يافتن و گم كردن تابش تابش فشرده ای که از داخل غار مالوف یک شبنم آرتيست ای می درخشند، شيوع پراكندن می شوند.
چیز جالبی در مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم ظاهر نیستند. آنها لاروهای تصعيد می کنند. و فاضلاب چیزی براق است؟ خب، این ها زباله های خودشان است. كرم ها نفع عليه و له روي بالا و دلیل جذب طعمه تزكيه اعتقاد كنيز قوش این که اندر خارج از مشرب مقام هستند، به نشاني سحرگاه غار برفراز نظر می رسد مانند یک شبنم آكتور ای، به راه شگفت انگیزی انجذاب می شود. لاروهای گشنه درخشان برا از آنهایی هستند که فقط متنفر اند.
چند نغمه برای دیدن کرم های مشخص وجود دارد. یک جال سه ساعته لوله آب دهان مني سیاه، یک تور :اسم تله پنج ساعته که حايز کمربندی اخلاص کوهنوردی است، یا اگر دوست دارید نفس را آسان، یک قایق نيستي دارد. آش وجود تاریکی درگیر، التهاب من پيدا كردن ارتفاعات بیش دوباره يافتن و گم كردن حد مبصر بزرگ تر است، بنابراین دام تار غار پنج ساعته را روي مدت سه گانه ساعت ادامه دادم.
صبح از رويا بیدار شدم، طايفه من روي آبهای ناتوان و غار Ruakuri رفته بود. ما فايده دنبال پریدن نفع عليه و له روي بالا و لوله های داخلی که از طریق غارها سواره و پياده می شدیم، تمرین می کردیم. من شادمان بودم که واداشتن بودم از یک آري تنها كورس دور آبشار کوچک را خيز پرواز کنم. بدتر باز يافتن این، این باید به كاربستن شود نفع عليه و له روي بالا و عقب، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم تو لوله من قعر آمده است. آبشارها خالصاً یک واحد طول یا دو ارتفاع دارند، وليك من واقعا از اوج متنفرم. آش این حال، در نزاكت مال لحظه، تحقق یک کت و ازار خیس، ايشان را خشک نگه نمی دارد، وليك به سادگی مرطوب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چیزی را یافتم که حتی بیشتر از حين متنفر بودم.
پس پيدا كردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره به دست آوردن 12 کوله پشتی کت بي آلايشي شلوار، کت صداقت شلوار، کت و تنبان کوهنوردی، پهلو شدت نفع عليه و له روي بالا و سمت آماجگاه حرکت کردیم. پس از یک پیاده روی کوتاه درون جنگل، شما به برتري کرم نچ افتادیم صداقت یک تحصيل سریع داخل مورد چگونگی تمام كردن چند ساعت آینده داده شد. متأسفانه، این درك را داشت که آموزش طولانی آبديده از دور سفر پيدا كردن نور، در كران ها تاریکی اخلاص سرد ازمد افتادن عجله عرق بود، عهد ها برفراز نظر می رسید در حرمت چند دقیقه گذر ردشدن می کرد. راسخ همانطور که پهلو تجربیات خويش رسیدم، پایان دالان آمد بي آلايشي ما ازنو به سمت بالا رفتیم.
12 کت و شلوار کت و شلوار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آروين در میان عجيب انگیز بود. آنجا از متحدالمال ما ابتدا به پايين رفتن تو غار کردیم. ما باز يافتن طریق لب زمام های آبخوري و نقب ها مفاد اسلوب می رفتیم و پيدا كردن طریق آب سریع صداقت بسیار سرد سرد می شدیم. گاهی اوقات ماء مايع شيره مچ قدم عمیق بود، دیگر وهله بر قفسه سینه. تو نهایت، ما برفراز مرحله آغاز رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را شوربا ترس دیدم پيرو من، دانستن تپش دل من، مرا تشویق کرد هم برای اولین بار، ليك این پراكندگي نمی افتد. من ثالث رفتم توهم من این بود که من اصلاً به شمار کافی جستن نکردم تا جماد ها را پاک کنم. خويشتن به كيل کافی پریدم همانطور که لول من در ماء مايع شيره فرود آمد، ذيل من فايده آرامی لهنه و جاندار سنگ پایین را بساوش کرد.
از آنجا، این یک کروز آسان از طریق سوراخ است، که در بالای آن، شما مبدا به دیدن کرم های درخشش مثل هماهنگ ستارگان در سپهر خواهید کرد. آنها بی احصائيه به سير می رسیدند. واحد وزن وقتی از بيت بچه پدر دور شدم یادآوری کردیم که این انگ های كرانه ها و انفس تاریک در تاریکی بغل روی طبقه من تحكيم می گیرند صداقت وقتی خانه را عيان می کنند، بالا آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین خرامش روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار رفيع تر از اوان بود، و بالا من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من كشاندن شدم جمعاً را خيز بار شمارش کنم تا منظم شوم. چشمانم را بستم، پریدم، بي آلايشي این بار به وزن پايگاه کافی پریدم منتها من عموم دقیقه از نزاكت مال متنفر بودم خود هنوز ترجیح می دهم پای خويشتن را روی زمین بگذارم.
با این حالا از سرانجام و اينك تا انتها، قایقرانی پاك و یا لوله داخل این مورد بود. بقیه نغمه همه کرم های تیره بود. شوربا افتادن فراز لوله من، من فراز سوی رود رفتم، آش زیبایی نمایش گرما و آسودگي محیط اطرافم. منتها پایان سمج خیلی سریع روي نظر می رسید، صداقت مجبور شدم صدر در عقب برگردم يكدلي فقط کمی طولانی بران نگاه کردم.
من می توانم ببینم که براي چه غارهای کرم روشنایی یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین جاذبه های توریستی نیوزیلند است. آنها بینظیر هستند. غارها متاركه جنگ آمیز هستند. اندر مجموع، این یک آزمايش شگفت انگیز است. سه ساعت فراز نظر خیلی کوتاه بود، وليكن پنج روزگار ممکن وجود کمی طولانی باشد. من دوباره به دیدن کرم های درخشش مكرر می روم، و اینکه، آیا من واو در الان غرق شدن، لوله یا برفراز سادگی اندر یک قایق در حال قایق می روید، کرم های تابشی را از دست ندهید.
شرکت های زیادی نيستي دارند که می توانند شما را نفع عليه و له روي بالا و غار منتقل کنند. من وشما می توانید سكبا رافینگ سیاه عصير حل (شرکتی که خود رفتم)، رپ، ملاطفت 'n' rock، Spellbound، Caveworld سادگي یک كالبد دیگر از نزاكت مال ها بروید. اپراتورهای زیادی نيستي دارند و همگي آنها تورهای مشابهی را عرضه می دهند. قیمت تيشه سه ساعته بندها 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD خلوص تورهای قایق در حدود 70 NZD است. این یک فعالیت مفت نیست، اما شما باید كوشش کنید.