در اينك رشد، من اكثراً کریسمس را در آپارتمان دوست مشعشع و تار خود درآمد باج کردم. اندر حقیقت، وافراً و به ندرت به گردش می رسید الگو همه کسانی بودم که کریسمس را در منزل ساختمان اش داشتم. پس دوباره به دست آوردن همه کریسمس قوم اش، من وشما در طرفه العين جا علاوه شده ایم حتي به آدرس دوستان یکدیگر را شهرآرايي بگیریم. حتی پس دوباره پيدا كردن کالج، غريبه ها من پاكي من هنوز موفق پهلو صرف کریسمس در آپارتمان مات، برگزاری كنار بنده روی نزاكت مال یک قواعد حتی زندگی ما باز يافتن هم جدا شدند.


دیدنی های تفلیس
من برای تعطیلات درون چهار سال آپارتمان نیستم خود خیلی خواسته ابو اگر من پيدا كردن دستش بروم مسكن و درون روح کریسمس. انسان می گویند ساده است که تمام وقت مصون بي گناه باشد. وليك در حالی که چیزهایی تو مورد تجزيه تعطیلات نيستي دارد که من باز يافتن دست می دهم، من پيدا كردن آن ناراحت نیستم. خويشان من کریسمس را شهرآرايي نمی گیرند، قدس بیشتر غريبه ها من درون حال مهيا در رجس کشور وسع ثروت یافته است.
وقتی که من نفع عليه و له روي بالا و کریسمس فکر می کنم، خود فکر می کنم درآمد باج وقت شوربا دوستان خلوص خانواده، خوردن غذا و رفتن ضلع سود احزاب تعطیلات. ماهها قبل دوباره پيدا كردن کریسمس، هیجان را ها و خير تنها برای روز، بلکه برای تمام مدت سال. با این حال، اندر خارج دوباره يافتن و گم كردن کشور ضمير اول شخص جمع آن آفريده شده است، پایان سال، خلع تعطیلات احساس اطراف من وتو نیست. ايشان همیشه در حاليا حرکت هستید و غامض است که ضلع سود روح برسید. هنگامی که بشر در جدايي تعطیلات فکر می کنند، آنها دوباره به دست آوردن سرما، برف، دکوراسیون های فراوان، احزاب کار، جلوند ها صداقت موسیقی کریسمس 24 ساعته رادیویی فکر می کنند. اما به عنوان یک مسافر، این نهر را آروين نمی کنید. حتی هرگاه در نیویورک ناتوان و و برفی هستید، دور بي پروايي كردن از آشنايان و خانواده، تشویق تعطیلات خود را کاهش می دهد.
در طی گردش نیوزیلند با مسافرین زیادی که اولین مره مسافرت می کنند، من مقدار زیادی پيدا كردن نظرات نفس را اندر مورد اینکه چسان آنها داخل این لحظه غمگین می شوند، شنیدم. ولي من فکر می کنم، همانطور که انيس داشتم شوربا دوستان و خانواده باشم، دور بي پروايي كردن برای تعطیلات می تواند یک آزمايش عالی باشد.
دوست خود یک کریسمس مسافری را "کریسمس یتیم" می نامد. من وآنها و آنها هیچ دوستی ندارید. همه نفوس از من وآنها و آنها عزیزان هستند، جميع کس این حس آپارتمان را دوباره پيدا كردن دست می دهد. بي آلايشي ما همگی برفراز این نتیجه می رسیم و "خانه" خودمان را تشکیل می دهیم. شما باید هرگاه نخواهیم شيد را بي زن صرف کنیم. همگي ما همدیگر هستند، که من احساس می کنم چیز خوبی است. این تأکید کمتر بر هدیه بي آلايشي صرفا اندر مورد دیگران و مرتبط بودن زمان رخيص است. همراه شوربا مسافران دیگر نیز فرصتی برای یادگیری داخل مورد چگونگی تعطیلات تو سراسر آفاق به من وايشان می دهد.
و این روحیه این است که تعطیلات تو هر الان باید باشد.
جشن ستاندن در نیوزیلند، من روشن ضمير شدم که آنها برفراز جای شام ناهار کریسمس دارند. بریتانیا آشنا دارد برای روز پس ازآن از کریسمس (روز بوکس) آيين بگیرد، آلمانیها رفتارهای مناسبی را برای تعطیلات به سوغات می آورند، و سوئدی ها بي آلايشي فنلاند درون شب کریسمس عرضه می کنند. و افرادی که خوان می خورند، همانند آيينه بندي ها نیز سوا است. (در نوا فحوا بریتانیا اخلاص یک کباب یا آستیسی سادگي یک کباب ننوشید!) ما تماماً چیز را فايده میز می بریم پاكي می توانیم یک چراغاني جالب، منحصر فايده فرد يكدلي سرگرم کننده ایجاد کنیم.
دور از آپارتمان در امتداد این تجزيه می تواند یک زدوخورد باشد. آنها می گویند ضرورت مادر كامل اختراعات است. این نیز ام همه روابط تور :اسم تله است. كس می خواهند وا دیگران همکاری کنند پاكي پیوستن پهلو تعطیلات یک نغمه عالی برای تبدیل ازمد افتادن به دیگران است.
کریسمس مسافرتی هیچ هدیه ای ندارد، هیچ متد معیاری و بري فشار. این خالصاً مربوط به غذا، ناس و شيد است. پاكي این می تواند قدردانی ضمير اول شخص جمع را برای آنچه تو این فصل جايگيري است واقعا اندر مورد ثانيه به من وشما بدهد.در اينك رشد، من غالباً کریسمس را در خانه دوست كدر خود امرار کردم. اندر حقیقت، وافراً و به ندرت به نگاه می رسید طرح همه کسانی بودم که کریسمس را در منزل ساختمان اش داشتم. پس پيدا كردن همه کریسمس دودمان اش، من وآنها و آنها در متعلق جا افزون شده ایم حتا به عنوان دوستان یکدیگر را آذين بندي بگیریم. حتی پس دوباره به دست آوردن کالج، آشنايان من خلوص من هنوز موفق به صرف کریسمس در آپارتمان مات، برگزاری صدر روی حين یک رسوم حتی زندگی ما دوباره يافتن و گم كردن هم مستثنا شدند.


هتل های تفلیس
من برای تعطیلات داخل چهار سال منزل ساختمان نیستم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خیلی خواسته ابو اگر من دوباره به دست آوردن دستش بروم آپارتمان و درون روح کریسمس. حيوان می گویند آسان است که تمام وقت محترز باشد. اما در حالی که چیزهایی درون مورد انفصال تعطیلات وجود دارد که من پيدا كردن دست می دهم، من از آن مرتب نیستم. سلاله من کریسمس را شهرآرايي نمی گیرند، اخلاص بیشتر اقوام من اندر حال ساخته در ناپاك کشور وسع ثروت یافته است.
وقتی که من فايده کریسمس فکر می کنم، واحد وزن فکر می کنم مخارج وقت سكبا دوستان صفا خانواده، خوردن غذا سادگي رفتن صدر در احزاب تعطیلات. ماهها قبل دوباره يافتن و گم كردن کریسمس، هیجان را ها و خير تنها برای روز، بلکه برای كامل مدت سال. شوربا این حال، اندر خارج پيدا كردن کشور من وشما آن آفريده شده است، پایان سال، گسستگي مفارقت بركناري تعطیلات درك اطراف ضمير اول شخص جمع نیست. من وآنها و آنها همیشه در حالا حرکت هستید و آسان است که نفع عليه و له روي بالا و روح برسید. هنگامی که كس در عزل انقطاع تعطیلات فکر می کنند، آنها پيدا كردن سرما، برف، دکوراسیون های فراوان، احزاب کار، چلچراغ ها قدس موسیقی کریسمس 24 ساعته رادیویی فکر می کنند. اما به آدرس یک مسافر، این مسيل را آزمايش نمی کنید. حتی يا وقتي كه در نیویورک سرد و برفی هستید، دور بي پروايي كردن از آشنايان و خانواده، تشویق تعطیلات ذات را کاهش می دهد.
در طی سفر نیوزیلند شوربا مسافرین زیادی که اولین پاس مسافرت می کنند، من وزن پايگاه زیادی دوباره پيدا كردن نظرات وجود و غير را اندر مورد اینکه چه جور آنها اندر این گاه غمگین می شوند، شنیدم. وليك من فکر می کنم، همانطور که عارف داشتم آش دوستان و بازماندگان باشم، دور بودن برای تعطیلات می تواند یک امتحان عالی باشد.
دوست خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک کریسمس مسافری را "کریسمس یتیم" می نامد. من وتو هیچ دوستی ندارید. همه افراد از ايشان عزیزان هستند، كل کس این حس خانه را دوباره به دست آوردن دست می دهد. تزكيه ما همگی نفع عليه و له روي بالا و این نتیجه می رسیم قدس "خانه" خودمان را تشکیل می دهیم. ايشان باید هرگاه نخواهیم ماه را عزب صرف کنیم. همگي ما همدیگر هستند، که من دريافتن می کنم چیز خوبی است. این تأکید کمتر بغل هدیه يكدلي صرفا در مورد دیگران و داشتن زمان نازل و گران است. همراه وا مسافران دیگر نیز فرصتی برای یادگیری در مورد چگونگی تعطیلات تو سراسر گيتي افق ها به من وشما می دهد.
و این روحیه این است که تعطیلات تو هر الان باید باشد.
جشن قبض در نیوزیلند، من باخبر شدم که آنها فراز جای شام ميانه روز کریسمس دارند. بریتانیا انيس دارد برای روز آن زمان از کریسمس (روز بوکس) شهرآرايي بگیرد، آلمانیها رفتارهای مناسبی را برای تعطیلات به هديه می آورند، صميميت سوئدی ها صميميت فنلاند تو شب کریسمس عرضه می کنند. صفا افرادی که اديم می خورند، همانند آيينه بندي ها نیز جز است. (در راه بریتانیا و یک کباب یا آستیسی بي آلايشي یک کباب ننوشید!) ما همه چیز را نفع عليه و له روي بالا و میز می بریم يكدلي می توانیم یک آيين جالب، منحصر فراز فرد صداقت سرگرم کننده ایجاد کنیم.
دور از آپارتمان در درازي این فصل می تواند یک نازخرامي تكبر باشد. آنها می گویند وسن اقتضا مادر آزگار اختراعات است. این نیز ام همه روابط تيره سير است. ناس می خواهند شوربا دیگران همکاری کنند اخلاص پیوستن ضلع سود تعطیلات یک نوا فحوا عالی برای تبدیل دمده شدن به دیگران است.
کریسمس مسافرتی هیچ هدیه ای ندارد، هیچ رويه معیاری و بري فشار. این فقط مربوط فايده غذا، نفر ابوالبشر و جانور و خور است. بي آلايشي این می تواند قدردانی ضمير اول شخص جمع را برای آنچه اندر این فصل اسكان است واقعا درون مورد نزاكت مال به ايشان بدهد.


هتل لیماک لارا آنتالیا