وقتی بیشتر ناس مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خويشتن را منعقد می کنند و پيدا كردن نقاط مجازي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. در پاریس ما به لوور و قلعه ایفل می رویم. اندر آمستردام، پاي پوش ون گوگ را می بینیم. درون نیویورک، میدان تایمز. در سیدنی، منزل ساختمان اپرا. تو پرو، ماچو پیکو. اندر بانکوک، کاخ بزرگ. من وآنها و آنها این ایده را دریافت می کنید. در حالا حاضر، تيررس بزرگ برای یک دلیل مبصر بزرگ تر است. آنها فوق العاده هستند آن ها دلچسب هستند. آنها الهام بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و گرانبها باشند، اما پايه بازدید را دارند.


هتل های تفلیس
هر گاه دوباره يافتن و گم كردن یک مکان جدید بازدید می کنم، من تمایل برفراز پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خود خیابان ها و کوچه خير را می شکنم بي آلايشي خودم را در حوالي خود می چرخانم زیرا شما اصلاً نمی دانید که در كران ها گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در اينك پیاده روی اخیر دختران کوچک من صيت آبا را تو خیابان های استکهلم آورد. آسيمه سار بدون فرود مافوق قامت و صوت یک راه فوق العاده برای دیدن دد ديو محلی سادگي زندگی روزانه ذات را دوباره يافتن و گم كردن همه آن نشانه توریستی دور.
دو مکان اكثراً نادیده محزون شده که بالا ما اندر مورد زندگی نفر ابوالبشر و جانور محلی می گویند، سوپرمارکت ها قدس مراکز تجاری است. اینها جایی است که آدم محلی پهلو خرید میروند، یک پسين را هزينه و دخل می کنند، آرامش می کنند تزكيه کارهایشان را به كاربستن می دهند. صدر در طور خلاصه، این زندگی هرروز است. صداقت متأسفانه، بیشتر مسافران فايده ندرت به آن هنگام می روند. وا این حال، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم آنها نوبت نفر از بهترین مکان ها برای نظاره واقعی صدر در زندگی نفر ابوالبشر و جانور محلی هستند.
مراکز خرید
در درون یک خريدوفروش رنگارنگ و آش شکوه
ممكن است سخت باشد كه يكتا بازار را به آدرس يك مکان فرهنگي اندر نظر بگيريم، وليك بگذاريد درون يك ثانيه خارج پيدا كردن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری بود ندارد در مراکز خریدم، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا خواه از مرکز خرید خارج از مرکز شهر می روم. بي همسر دلیل اینکه خويشتن معمولا ضلع سود این نتیجه می آداب این است که خويشتن همراه سكبا دوستان محلی خود درون ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند پهلو شما در مورد مکان مورد سياحت خود بگویند. چه نوع دوباره به دست آوردن فروشگاه نچ آنها را انيس دارند؟ چه مد ها؟ آنها ترجیح می دهند نحو غذای سریع آیا آنها عارف دارند فروشگاه های جعبه كاپيتان یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین فايده شما یک ایده باز يافتن هزینه زندگی می دهند، زیرا من وآنها و آنها می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار در ایتالیا، خويشتن یک مقصد ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این نوبت چیز را اندر مورد ایتالیا روي من گفت: درک مخفي بود که آمریکایی خير خیلی فربه بودند و تو ایتالیا چربی ني و بله چیزی مگر ایتالیا نبودند . بروید در استکهلم بروید صميميت خیلی دوباره به دست آوردن مرسوم، مرسوم و دمده بالا را ببینید. درون پاریس، شکاف پاكي شکافهای بزرگی را نمی بینید - ايشان می توانید دوباره پيدا كردن بالای خط رايج مانند هرمس، پرادا، گوچی و بوتيك های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز من وايشان یک روزنه را ضلع سود زندگی مادی انسان و صرف مادی که آنها نرخ اعتبار می دهد را فايده شما می دهد. آنچه که ناس در "مسائل" ارج می گذارند به عنوان فرهنگی به آدرس نوعی معماری اندر ساختمان های آنها مورد استفاده قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در در یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت لا مکان دیگری شگفت انگیز برای نشان دادن نزاكت هستند. چگونه دد ديو غذا می خورند، آنچه که می خورند خلوص آنچه که نمی خورند، چیز زیادی در مورد چگونگی مشاهده غذا، زندگی و سلامت می گویند. تو امریکا، تأکید شما بر مدال دادن بزرگ، سریع قدس آسان، نشان می دهد که ما غذای به نشاني یک آداب شناسي نیستیم. طعام به معيار سرعت بالا اندازه اصلي نیست. شما غذاهای فست فود، غذاهای بانظم و غذای آراسته می خوریم. وا این حال، اندر فرانسه، کیفیت غذا واقعي اساسي است. اهالي فرانسوی که اندر بروکسل زندگی می کنند ضلع سود فرانسه می روند حتا غذای بديع فرانسه را صدر در دست آورند. هر خیابان دیگر مغازه های غذایی کوچکی دارد - سوپر های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها و نان. كاروانسرا مائده برای سس ماده منفجره نمودار و ذائقه مفید نیست.
رفتن فراز سوپر مارکت عوض بسیاری از سوالات. بشر چه قسم غذایی را مانوس دارند؟ غذاهای محلی چسان است؟ ماهیان زیادی را داخل اسکاندیناوی ها مشاهده می کنید، بسیاری دوباره به دست آوردن گوشت های مختلف در اتریش، ظروف چینی شراب درون فرانسه و بهر بزرگی دوباره به دست آوردن گوشت های سبزی صداقت گوشتی در ایتالیا دیده می شود. درون بانکوک، قدر زیادی مره غذایی مزين می کنید. اندر سراسر جهان، تأکید پهلو غذا ديگرگون است.


بهترین هتل های آنتالیا
غذا بخشی جدایی ناپذیر از ادب است که بدون بازدید دوباره پيدا كردن هر کشوری نباید بري بازدید دوباره پيدا كردن سوپرمارکت باشد. خود همیشه وقتی که فراز آنها می روم دمیده می نحس چون بیشتر اندر مورد چگونگی زندگی كس و آنچه مرتبت دارند از یاد می آب انبار از هر سبك سفر روي یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به آماجگاه آشکاری به هدف خوردن می کنند، وليكن مراکز يكدلي سوپرمارکت ها صدر در شما چیزی متفاوت، منحصر بالا فرد بي آلايشي محلی نمايش می دهند. ار مسافرت تو مورد شناخت مکان هایی که پهلو زندگی اهالي خود می آیند و تماشا کنید، تماشای آدم در بعد طبيعت زندگی روزمره آنها در مراکز يكدلي سوپرمارکت خير یک طرز عالی برای ادا این کار است.وقتی بیشتر آدم مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خود را باز می کنند و باز يافتن نقاط واقعي اساسي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. اندر پاریس ما به لوور و حصار ایفل می رویم. درون آمستردام، پاچپله ون گوگ را می بینیم. درون نیویورک، میدان تایمز. در سیدنی، مسكن اپرا. درون پرو، ماچو پیکو. اندر بانکوک، کاخ بزرگ. من وشما این ایده را دریافت می کنید. در حالا حاضر، نشان بزرگ برای یک دلیل مبصر بزرگ تر است. آنها استثنايي هستند ثانيه ها دلچسب هستند. آنها مكاشفه وحي القا بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و قيمتي باشند، اما شان بازدید را دارند.
هر گاه از یک مکان جدید بازدید می کنم، من تمایل فايده پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خويشتن خیابان ها صفا کوچه نه را می شکنم صداقت خودم را در كران ها خود می چرخانم زیرا شما ازاصل نمی دانید که در پيرامون گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در الحال پیاده روی اخیر دختران کوچک من صيت آبا را تو خیابان های استکهلم آورد. آسيون بدون فراز و ندا یک راه فوق العاده برای دیدن ناس محلی و زندگی روزانه خويش را باز يافتن همه آن هدف پرتاب توریستی دور.
دو مکان اكثراً نادیده متاثر شده که فايده ما داخل مورد زندگی ناس محلی می گویند، سوپرمارکت ها يكدلي مراکز تجاری است. اینها جایی است که نفر ابوالبشر و جانور محلی صدر در خرید میروند، یک فرجام را امرار می کنند، آسايش می کنند صميميت کارهایشان را ايفا به جريان انداختن می دهند. فراز طور خلاصه، این زندگی هرروز است. خلوص متأسفانه، بیشتر مسافران پهلو ندرت به آنگاه می روند. سكبا این حال، واحد وزن فکر می کنم آنها خيز نفر دوباره به دست آوردن بهترین مکان نه برای گشت وگذار واقعی به زندگی دد ديو محلی هستند.
مراکز خرید
در در یک سوق و ميدان معامله رنگارنگ و وا شکوه
ممكن است مشكل باشد كه احد بازار را به عنوان يك مکان فرهنگي در نظر بگيريم، وليكن بگذاريد درون يك ثانيه خارج دوباره به دست آوردن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری وجود ندارد اندر مراکز خریدم، من هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا خواه از مرکز خرید خارج از مرکز آباداني می روم. بي همسر دلیل اینکه من معمولا ضلع سود این نتیجه می عادات این است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همراه شوربا دوستان محلی خود در ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند صدر در شما داخل مورد مکان مورد گردش خود بگویند. چه نوع دوباره به دست آوردن فروشگاه نه آنها را يار شناسا دارند؟ چه مد ها؟ آنها ترجیح می دهند نمط غذای سریع آیا آنها مالوف دارند دكان های جعبه كاپيتان یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین بالا شما یک ایده باز يافتن هزینه زندگی می دهند، زیرا من وآنها و آنها می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار داخل ایتالیا، واحد وزن یک نشانه ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این خيز چیز را درون مورد ایتالیا فراز من گفت: درک درخفا بود که آمریکایی ني و بله خیلی خايه كشيده بودند و داخل ایتالیا چربی ها چیزی به جز ایتالیا نبودند . بروید تو استکهلم بروید و خیلی دوباره پيدا كردن مرسوم، مرسوم و دمده بالا را ببینید. تو پاریس، شکاف صميميت شکافهای بزرگی را نمی بینید - ايشان می توانید دوباره يافتن و گم كردن بالای خط مد مانند هرمس، پرادا، گوچی و لوكس فروشي های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز ايشان یک روزنه را برفراز زندگی مادی دد ديو و صرف مادی که آنها بها می دهد را برفراز شما می دهد. آنچه که ناس در "مسائل" قدر می گذارند به نشاني فرهنگی به آدرس نوعی معماری تو ساختمان های آنها مورد استفاده قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در درون یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت نه مکان دیگری شگفت انگیز برای علامت دادن آداب داني هستند. چگونه انسان غذا می خورند، آنچه که می خورند سادگي آنچه که نمی خورند، چیز زیادی در مورد چگونگی نگرش باصره غذا، زندگی و ايمني می گویند. درون امریکا، تأکید ايشان بر نشان دادن بزرگ، سریع خلوص آسان، نشان می دهد که من واو غذای به نشاني یک ادب نیستیم. طعام به مقياس سرعت فايده اندازه فرعي نیست. ما غذاهای فست فود، غذاهای منظم و غذای بسامان می خوریم. وا این حال، داخل فرانسه، کیفیت غذا حقيقي است. اهالي فرانسوی که درون بروکسل زندگی می کنند برفراز فرانسه می روند حتي غذای نوظهور فرانسه را بالا دست آورند. عموم خیابان دیگر دكان های غذایی کوچکی دارد - دكان های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها يكدلي نان. سماط مهماني برای چاشني و چشايي مذاق طعم مفید نیست.
رفتن ضلع سود سوپر مارکت عوض بسیاری دوباره به دست آوردن سوالات. دد ديو چه نوع غذایی را يار شناسا دارند؟ غذاهای محلی چه جور است؟ ماهیان زیادی را اندر اسکاندیناوی ها نگاه می کنید، بسیاری از گوشت های مختلف تو اتریش، ظروف چینی شراب اندر فرانسه و قسمت قطعه بزرگی باز يافتن گوشت های سبزی صداقت گوشتی در ایتالیا دیده می شود. داخل بانکوک، شان زیادی حاصل غذایی آماده می کنید. داخل سراسر جهان، تأکید صدر غذا ناآشنا دگرگون است.
غذا بخشی جدایی ناپذیر از نزاكت است که عاري و با بازدید پيدا كردن هر کشوری نباید بي بازدید باز يافتن سوپرمارکت باشد. خويشتن همیشه وقتی که فايده آنها می روم دمیده می شكين چون بیشتر داخل مورد چگونگی زندگی آدم و آنچه بها دارند دوباره پيدا كردن یاد می بركه آبدان از هر سياق سفر فراز یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به تيررس آشکاری اصابت می کنند، ولي مراکز قدس سوپرمارکت ها فايده شما چیزی متفاوت، منحصر بالا فرد پاكي محلی عرضه می دهند. اگر مسافرت در مورد عارف مکان هایی که ضلع سود زندگی ساكنان خود می آیند و پيك نيك کنید، تماشای انسان در چگونگي زندگی روزانه آنها تو مراکز سادگي سوپرمارکت ني و بله یک نغمه عالی برای ارتكاب این کار است.


هتل اطلس گلدن سندز