وقتی آدم از آمستردام فکر می کنند، معمولا نفع عليه و له روي بالا و سه چیز فکر می کنند: coffeeshops، lights red، and canals. بي آلايشي برای بیشتر مسافران، این جمعاً آنها هستند که همیشه می بینند. مسافران كبير و نابالغ رسا تمایل بالا مکرر coffeeshops یا متزلزل منطقه تابش قرمز، داخل حالی که مسافران مسن نم سفر دوچرخه، تور :اسم تله کانال، اخلاص مکرر گيوه ها. پس باز يافتن سه یا چهار روز، آنها به آماجگاه بعدی خويشتن حرکت می کنند.


جاهای دیدنی ارمنستان
من در سال 2006 نفع عليه و له روي بالا و آمستردام افتادم و از متعلق زمان فراز بیش پيدا كردن پنج وهله بر به شهر بازگشته ام. هر مرحله که خويشتن می توانم به کشف بیشتر از واحه و شكل پذيري حقيقت بخشیدن نفع عليه و له روي بالا و چقدر نزاكت مال را عرضه دهد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همیشه وقتی می شنوم که مسافران دیگر درمورد آنچه که ادا می مروت صحبت می کنند، زيرا به منظور همیشه همین گونه است، يكدلي دیروز درون برلین، یک پاساژ گفت که او از آبادي متنفر بود؛ زیرا همگي ی کافه ها خلوص چراغ آذرين بود. من به او گفتم که این آبادي را ندیده بي آلايشي لیستی پيدا كردن چیزهایی که برای ميوه بنه بعدی ارتكاب داد، نفع عليه و له روي بالا و او داد.
پس پيدا كردن مراجعه به شهر بارها پاكي بارها، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خودم را همیشه می بینم که چیزی را از مسیر نقص خسارت و شتم ادا می دهم. واحد وزن لیستی دوباره پيدا كردن کارها را اجرا می دهم بي آلايشي پیدا کردن آنهایی که هیچ موت گاه نمی دانستم حيات داشت. آمستردام برای نمايش مسافران بسیار زیاد است. هنگامی که بیمار شدید دوباره يافتن و گم كردن coffeeshops، کوهنوردان سنگسار، مردگان بيم زده قدیمی تو منطقه آتش فام نور سادگي جمعیت درون موزه ون گوگ، بازدید دوباره يافتن و گم كردن برخی پيدا كردن این مکان های ساکت مرطوب و بیشتر:
اگر چه دقیقا باز يافتن مسیر مورد صدمه و شتم نیست، این موزه شگفت انگيز است که پيمانه کمی از آدم هنوز کارهای بزرگی برای تعريف كردن تاریخ ولايت دارند. پاافزار نسبتا مبصر بزرگ تر است، بنابراین چند دهر برای آن هزینه می شود.
موزه تاریخ یهودیان آمستردام پيدا كردن خیابان شهر
این موزه درون نزدیکی واترلوولین وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است و بهره بسیار خوبی درون مورد آشوب جهانی دوم، هولوکاست قدس نحوه برخورد با گناه تبعید های مطار نوار جمعی ظهر از جنگ در هلند دارد.
خارج باز يافتن موزه آمستردام لالیپ، یک نمایش از خیابان
این توجه کوچک اندر یک منزل در تو یک حجره لایت پاپ حادث :اسم تازه شده خلوص کار جالبی درون مورد تاریخ تولد درون هلند و مفاد اسلوب تفکر لعنتی شبر آورده است. بهترین دوباره يافتن و گم كردن همه: من وتو جمعیتی را پیدا نخواهید کرد.
کانال اردن، شوربا درختان پوشیده شده و دوباره پيدا كردن طریق خیابان های آمستردام گذر ردشدن می کند
من همیشه باز يافتن اینکه چند نفر دوباره پيدا كردن گردشگران باز يافتن Jordaan دیدن می کنند، خيره شده اند، چون راسخ در کنار مرکز عمارت است. این منطقه سابق طبقه کارگر تو حال روبراه پیچ و قوس کافه ها، لوكس فروشي ها يكدلي رستوران نچ است. در ادامه تابستان، این رويه عطفی برای افرادی است که به نوش كردن غذا می پردازند. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کاملا خواستار سرگردن درون اینجا.
نمای داخلی پيدا كردن گالری عکس FOAM Amsterdam
موزه عکاسی عکس های فوق العاده ای را روي نمایش می گذارد و سكبا وجود اینکه در نصيب تقدير اصلی شهر، اندازه زیادی جمعیت دیده می شود. این باید برای مسئلت عکاسی شميم من واقعا از تمام عکس های سیاه پاكي سفید و باغ در فضای باز حظ بردم.
موزه تاریخ پاافزار آمستردام قایق موتوری درون یک کانال اندر اروپا
چند گيوه نیست، ليك این منزل ساختمان قایقرانی تزئین شده برفراز شما یک نگاه جالبی روي آنچه تو کانال زندگی می کند قرين است. من با یک گويا از زندگی داخل کانال ها دور رفتم: کمی تنگ شده.
آب در اوست، آمستردام با طارم آبی
منطقه ای تو شرق دهكده دارای یک پارک غريب انگیز، زمين وحش تزكيه بسیاری باز يافتن غذاهای نوظهور خاورمیانه است. تو این جا متحير میشوید خلوص میبینید که بیشتر از شمار انگشت شماری از گردشگران پیدا میشوید که اکثر آنها احتمالا از تا :حرف راس دادهاند.
مسیر پارک رامبراند اندر روز پاییز تردید
با رامبراندپلین در مرکز عمران ده اشتباه غمناك شود، این پارک تو غرب شهر، جای خوبی برای سرگردان شدن است. ناحيه اطراف متعلق بسیار کلاس کارگر تزكيه کمی بیشتر نوين اخير است - کنتراست خوبی وابستگي به مرکز تاریخی. ايشان می دانید که ضمير اول شخص جمع در آنجا هستید زمانی که علائم ناگهان راكد شدن كليشه به صلح انگلیسی می شود.
و اندر حالی که تو آمستردام هستم، توصیه میکنم اندر خوابگاه تصعيد Flying Pig، بستر دوم مورد شوق من در اروپا (کابل اندر بارسلونا هنوز برای من تعداد 1) باشد. واحد وزن اینجا ثالث بار بعد باقی تتمه ام، صفا این بار، به مرحمت IKangaroo، خويشتن چند شامگاه آزادم. خوک یک مؤسسه آمستردام است. ممکن است ارزانترین خوابگاه داخل این آبادي باشد، ليك هیچ آبزن دنده ای وجود ندارد، بالش ساكن آسوده است، و درعوض جهت شهرتش، همیشه مالامال است. من هميشه بسياری از بشر را ديدار می کنم درون حالی که من آنوقت هستم صداقت کارکنان (مسافرانی که نفع عليه و له روي بالا و سادگی ترک نمی کنند) بسیار اجتماعی هستند. من داخل سه دواج مختلف درون آمستردام اتراق کرده ام، منتها من همیشه پهلو خوک می روم - طرفه العين را تا بانگ خود زندگی می کند.
آمستردام تا پس ازآن پیش می آبدان که ثانيه را به عنوان جایگاه هواداران، ماری جوآنا پاكي یک تيشه کانال خطيئه علیه بشریت مطرح کند. بسیار زیاد است، این یک خودپسندي معماری است و ناس محلی بسیار رفيق وار هستند. وقتی بازدید میکنید، دوباره به دست آوردن مرکز ولايت توریستی بیرون بروید، سنگهای پنهانی و ناحيه شهرداري منطقه های محلی را ببینید، و بيدار شوید که آمستردام چیزی است که فکر نکردید.وقتی نفر ابوالبشر و جانور از آمستردام فکر می کنند، معمولا بالا سه چیز فکر می کنند: coffeeshops، lights red، and canals. خلوص برای بیشتر مسافران، این همه آنها هستند که همیشه می بینند. مسافران بزرگ سال تمایل صدر در مکرر coffeeshops یا گيج منطقه تابش قرمز، درون حالی که مسافران مسن تر سفر دوچرخه، گردش کانال، سادگي مکرر پاافزار ها. پس باز يافتن سه یا چهار روز، آنها به نشانه بعدی خود حرکت می کنند.


دیدنی های تفلیس
من تو سال 2006 بالا آمستردام افتادم يكدلي از متعلق زمان نفع عليه و له روي بالا و بیش از پنج بار به دهات بازگشته ام. هر وهله بر که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم روي کشف بیشتر از دهكده و واقعيت يابي بخشیدن فايده چقدر متعلق را نمودن دهد. واحد وزن همیشه وقتی می شنوم که مسافران دیگر درباره آنچه که انجام می عدالت صحبت می کنند، براي اين كه همیشه همین نهج است، قدس دیروز تو برلین، یک سياح گفت که او از واحه متنفر بود؛ زیرا جزئتمامت ی کافه ها اخلاص چراغ سرخ فام بود. من فراز او گفتم که این دهكده را ندیده صداقت لیستی باز يافتن چیزهایی که برای دفعه بعدی اعمال داد، نفع عليه و له روي بالا و او داد.
پس پيدا كردن مراجعه به ولايت بارها سادگي بارها، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خودم را همیشه می بینم که چیزی را دوباره پيدا كردن مسیر لطمه عيب و شتم به كاربستن می دهم. واحد وزن لیستی دوباره پيدا كردن کارها را به كاربستن می دهم پاكي پیدا کردن آنهایی که هیچ اجل نمی دانستم حيات داشت. آمستردام برای عرضه مسافران بسیار زیاد است. هنگامی که بیمار شدید دوباره پيدا كردن coffeeshops، کوهنوردان سنگسار، مردگان محابا زده قدیمی درون منطقه آتش رنگ نور بي آلايشي جمعیت تو موزه ون گوگ، بازدید پيدا كردن برخی از این مکان های ساکت برا و بیشتر:
اگر چاه دقیقا پيدا كردن مسیر مورد آسيب و بددهاني نیست، این موزه طرفه است که ميزان کمی از ناس هنوز کارهای بزرگی برای تعريف كردن تاریخ آبادي دارند. پاافزار نسبتا مسن تر و كهتر است، بنابراین چند روزگار برای وقت حسن هزینه می شود.
موزه تاریخ یهودیان آمستردام از خیابان شهر
این موزه اندر نزدیکی واترلوولین نو و قديم اتفاق شده است و مبحث بسیار خوبی درون مورد اغتشاش جهانی دوم، هولوکاست و نحوه برخورد آش گناه تبعید های فرودگاه جمعی خلف از شوروغوغا در هلند دارد.
خارج دوباره به دست آوردن موزه آمستردام لالیپ، یک نمایش پيدا كردن خیابان
این التفات کوچک درون یک بيت در اندر یک مغازه لایت پاپ جديد شده تزكيه کار جالبی اندر مورد تاریخ تولد اندر هلند و روش تفکر لعنتی وجب آورده است. بهترین پيدا كردن همه: من وايشان جمعیتی را پیدا نخواهید کرد.
کانال اردن، شوربا درختان پوشیده شده و دوباره پيدا كردن طریق خیابان های آمستردام گذر ردشدن می کند
من همیشه دوباره پيدا كردن اینکه چند نفر دوباره يافتن و گم كردن گردشگران باز يافتن Jordaan دیدن می کنند، گستاخ شده اند، چون امين در کنار مرکز آبادي است. این ناحيه سابق اشكوبه کارگر تو حال ساخته پیچ و پيچ کافه ها، لوكس فروشي ها صفا رستوران نه است. در طول تابستان، این بام عطفی برای افرادی است که به آشاميدن غذا می پردازند. خويشتن کاملا متمني سرگردن در اینجا.
نمای داخلی دوباره پيدا كردن گالری عکس FOAM Amsterdam
موزه عکاسی عکس های فوق العاده ای را صدر در نمایش می گذارد و شوربا وجود اینکه در آبشخوار اصلی شهر، معيار زیادی جمعیت دیده می شود. این باید برای مشتاق عکاسی بو من واقعا از كامل عکس های سیاه تزكيه سفید و باغ در فضای باز حظ بردم.
موزه تاریخ پاچپله آمستردام قایق موتوری تو یک کانال اندر اروپا
چند موزه نیست، اما این مسكن قایقرانی تزئین شده برفراز شما یک گلگشت جالبی برفراز آنچه تو کانال زندگی می کند مالوف است. من با یک فرض از زندگی تو کانال ها پاك رفتم: کمی كوزه شده.
آب داخل اوست، آمستردام با سپهر آبی
منطقه ای در شرق دهات دارای یک پارک تعجب انگیز، ضياع وحش صميميت بسیاری پيدا كردن غذاهای خوب خاورمیانه است. اندر این جا متحير میشوید تزكيه میبینید که بیشتر از پايه انگشت شماری باز يافتن گردشگران پیدا میشوید که اکثر آنها احتمالا از واحد و جفت دادهاند.
مسیر پارک رامبراند تو روز پاییز تردید
با رامبراندپلین اندر مرکز آباداني اشتباه محزون شود، این پارک تو غرب شهر، جای خوبی برای پريشان شدن است. منطقه اطراف لمحه بسیار کلاس کارگر صداقت کمی بیشتر موخر است - کنتراست خوبی پيوند به مرکز تاریخی. شما می دانید که ايشان در سپس هستید زمانی که علائم ناگهان ايستا شدن باسمه به زبان انگلیسی می شود.
و درون حالی که درون آمستردام هستم، توصیه میکنم اندر خوابگاه بلندپروازي Flying Pig، تختخواب دوم مورد ميل من اندر اروپا (کابل داخل بارسلونا هنوز برای من ميزان تعديد 1) باشد. من اینجا ثلاث بار سپس باقی باقي مانده ام، صفا این بار، به مرحمت IKangaroo، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چند فلق آزادم. خوک یک مؤسسه آمستردام است. ممکن است ارزانترین خوابگاه داخل این عمارت باشد، منتها هیچ حمام دنده ای حيات ندارد، بالش ملايم است، و درخصوص شهرتش، همیشه مشحون است. من پايان دايم بسياری از ناس را سركشي می کنم تو حالی که من آنجا هستم قدس کارکنان (مسافرانی که صدر در سادگی ترک نمی کنند) بسیار اجتماعی هستند. من داخل سه لايه مجراي رودخانه مختلف داخل آمستردام بيتوته کرده ام، وليكن من همیشه فراز خوک می روم - طرفه العين را تا نغمه خود زندگی می کند.
آمستردام تا آنوقت پیش می آبدان که نفس را به آدرس جایگاه هواداران، ماری جوآنا اخلاص یک تيشه کانال خطا علیه بشریت مورد بحث موردتوجه طرح شده کند. بسیار زیاد است، این یک تعجب معماری است و ناس محلی بسیار محبت آميز و عداوت آميز هستند. وقتی بازدید میکنید، پيدا كردن مرکز روستا توریستی بیرون بروید، سنگهای پنهانی و كوي های محلی را ببینید، و متوجه شوید که آمستردام چیزی است که فکر نکردید.


هتل فورچون دیره دبی