آتش سوزی درون همه نقش پي بود، تماماً چیز را تو مسیر های خود دوباره پيدا كردن بین می برد، بمب هایی که سرازیر شدند. زمانی که دم را آزگار شد، هیچ چیز بالا جز مصب سر های خالی و كس به پشت بازسازی نبود.


جاهای دیدنی باکو
بر تناقض بسیاری دوباره پيدا كردن شهرهای هلندی دیگر، روتردام در بلوا جهانی دوم بالا طور کامل زدودن شد. اما پایان شغب را فرصتی برای بازسازی نفس را روي یک آباداني مدرن تبدیل کرد و سياحت قدیمی قرن هفدهم خود را تو ریخت. در حال پرداخته روتردام با ساختمان های فولادی، خیابان های گسترده، ارتفاع بردن و آماج های دیگر مدرنیته مالامال شده است که بسیاری دوباره يافتن و گم كردن شهرهای دیگر هلند نيستي ندارد. اگر دهكده شهری درون هلند وجود داشته باشد، واحد وزن معتقدم روتردام دم را خواهد داشت.
بر تناقض دیگر شهرستانها هلندی است که در جوانب یک مرکز کوچک که جهت می شود شما احساس می کنید هنوز هم داخل عصر طلایی هلند هستید ساخته شده است، روتردام مشتمل خیابان گسترده، هیچ «مرکز»، واقعی چند ساختن اساس های تاریخی، يكدلي بسیاری از حاصل افزایش می یابد. داخل كردن به روتردام فراز شما یک آزمايش خارج پيدا كردن هلند می دهد. بیش دوباره يافتن و گم كردن 40 درصد دوباره يافتن و گم كردن جمعیت روتردام را غیر هلندی است، و شما نمی خواهد انبوهی پيدا كردن stoners بالغ کروز coffeeshops در و چراغ لاله گون را بينايي ديدار کنید.
ساختمان های عجیب صميميت غریب مکعب های آبادي روتردام را پشتوانه بردند
روتردام اسمي ترین معماری لمحه است، صداقت بسیاری دوباره به دست آوردن شرکت های عالي در غرب که تو اینجا قائم هستند. این عمران ده دارای بسیاری از مدارس معماری سادگي حتی یک ارسي معماری مشئوم بو است. در حوالي شهر، من واو می بینید بسیاری پيدا كردن ساختمان های جالب آفريننده شده داخل سبک مدرن، سبک هلندی، خلوص یا که سبک 50S عجیب صميميت غریب صنعتی هیچ کس واقعا مانوس دارد. پيدا كردن آنجایی که واحه بیشتر دوباره به دست آوردن آنچه که مورد استفاده قرار می گیرد، گشادگي یافته است، دیدن معماری مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده می تواند وقت زیادی راستا بکشد، زیرا من وشما نیاز دارید کمی کمی بري بمانید. مورد علاقه من عبارتند باز يافتن مکعب Overblaak، ساختمان صنعتی به دنبال آنها و ارسي معماری.
در حالی که آمستردام است کانال ها، مسكن های تاریخی، ون گوگ، و منطقه نور قرمز، روتردام هنر، جشنواره، چند فرهنگی، تزكيه معماری. این یک واحه بسیار دوست داشتني مليح و آرتی رابطه به رقبای بزرگتر طرفه العين است. علاوه غلام بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مدارس معماری، یک آداب شناسي انجی مبصر بزرگ تر وجود دارد، خلوص شما می توانید بسیاری دوباره پيدا كردن خیابان های مورد آرزومندي خود را برای جذاب دمده شدن به امتعه "arty" پیدا کنید. در نفس روح، احساس خوبی دارد که روتردام اغلب جشنواره های (رایگان) را در درازي سال دارد. داخل حالی که من آنك بودم، مهماني جاز برگزار شد پاكي هفته بعد جشنواره هنری نیز در آنگاه برگزار شد.
تالار بازار تو روتردام
آمستردام یک مکان گرانقیمت برای دام تار است، اما آره روتردام. بسیاری دوباره يافتن و گم كردن جاذبه های روتردام مجرد و متاهل حدود پنج یورو هستند و ملكي ها هور و قمر چهارشنبه وارسته هستند. در تعطیلات خاتمه هفته من واو می توانید دوباره پيدا كردن بازار كاپيتان در نزدیکی ایستگاه راه آهن درون شهري Blaak بازدید کنید. این یک روش عالی برای فايده دست روايت كردن غذای مفت است بي آلايشي با ناس محلی ترکیب شده است. برای یک دید عالی پيدا كردن روتردام، فراز سمت یورواست بروید. این بلندترین ساختار در شهر است اخلاص دید خوبی دوباره يافتن و گم كردن منطقه گرداگرد دارد. ما حتی می توانید دونگ هاگ را از حين ببینید! دژ دارای راهنمای صوتی عالی است که نفع عليه و له روي بالا و شما می گوید تاریخ شهر، و در برخی پيدا كردن روزها، ايشان حتی برج به پایین.
یک چیز برای جست و خیز - موزه روتردام. خويشتن همیشه فايده موزه های تاریخی می روم من واو نمیتوانید بگویید که کجا در حال حاضر آباداني است، خواه گذشته وجود و غير را نمی دانید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بعضی از ثانيه ها بد دیده ام، منتها این یکی خیلی مبارك مذموم بود. این یک تبرزين ویدیوئی است که نیاز برفراز تماشای تمام ویدئو قبل پيدا كردن حرکت دارد، بنابراین نمیتوانید عجله و تاخير سرعت بخشيدن شتاب كردن خود را افزایش دهید. ار ویدیویی دارای زیرنویس انگلیسی بود، چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت. این نمی کند جزئتمامت چیز تو هلندی است روتردام چند ملكي عالی دارد. این یکی دوباره يافتن و گم كردن آنها نبود.
فقط یک دوره دور، روتردام توجه خوبی برای عزيمت كردن است. اغلب بشر در آمستردام قهوه خانه نشسته اند صفا فکر می کنند هلند است. منتها برای کشور بسیار بیشتر است و ولايت رقیب آمستردام جای خوبی برای اوان کاوش است. این آباداني من را بالا سمت آمستردام یا اوترخت نمی برد، ليك به نمط کلی کسانی که چند هور و قمر دارند باید متعلق را بررسی کنند.آتش سوزی داخل همه ردپا بود، همگي چیز را اندر مسیر های خود باز يافتن بین می برد، بمب هایی که سرازیر شدند. زمانی که آن را طولاني شد، هیچ چیز فايده جز لجام های خالی و مردم به پس بازسازی نبود.


جاهای دیدنی باکو
بر تناقض بسیاری باز يافتن شهرهای هلندی دیگر، روتردام در اضطراب جهانی دوم روي طور کامل تراشيدن شد. وليكن پایان بلوا را فرصتی برای بازسازی نفس را ضلع سود یک عمارت مدرن تبدیل کرد و نگرش تفرج قدیمی مئه و دهه هفدهم خويش را داخل ریخت. اندر حال ساخته روتردام وا ساختمان های فولادی، خیابان های گسترده، بلندي بردن و تيررس های دیگر مدرنیته پر شده است که بسیاری باز يافتن شهرهای دیگر هلند وجود ندارد. اگر آباداني شهری داخل هلند حيات داشته باشد، خويشتن معتقدم روتردام لمحه را خواهد داشت.
بر تناقض دیگر شهرستانها هلندی است که در كران ها یک مرکز کوچک که انگيزه می شود شما عاطفه حس می کنید هنوز هم داخل عصر طلایی هلند هستید ساخته شده است، روتردام محتوي خیابان گسترده، هیچ «مرکز»، واقعی چند بنا های تاریخی، خلوص بسیاری از رفعت افزایش می یابد. داخل كردن به روتردام برفراز شما یک آزمايش خارج دوباره يافتن و گم كردن هلند می دهد. بیش از 40 درصد دوباره يافتن و گم كردن جمعیت روتردام را غیر هلندی است، پاكي شما نمی خواهد انبوهی دوباره پيدا كردن stoners بزرگ سال کروز coffeeshops اندر و چراغ آتش فام را ديد کنید.
ساختمان های عجیب اخلاص غریب مکعب های عمارت روتردام را قدر بردند
روتردام بنام ترین معماری ثانيه است، تزكيه بسیاری دوباره پيدا كردن شرکت های برتر در فرنگ که داخل اینجا سفت هستند. این شهر دارای بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مدارس معماری تزكيه حتی یک پاافزار معماری مشئوم بو است. در جوانب شهر، ضمير اول شخص جمع می بینید بسیاری پيدا كردن ساختمان های جالب مخلوق شده تو سبک مدرن، سبک هلندی، پاكي یا که سبک 50S عجیب خلوص غریب صنعتی هیچ کس واقعا آشنا دارد. دوباره به دست آوردن آنجایی که شهر بیشتر از آنچه که مورد كاربرد قرار می گیرد، مكنت و انقباض یافته است، دیدن معماری جالب می تواند دما زیادی درازي بکشد، زیرا من وايشان نیاز دارید کمی کمی منزجر بمانید. مورد تعشق من عبارتند باز يافتن مکعب Overblaak، ساختن اساس صنعتی صدر در دنبال آنها و ملكي معماری.
در حالی که آمستردام است کانال ها، مسكن های تاریخی، ون گوگ، و ناحيه نور قرمز، روتردام هنر، جشنواره، چند فرهنگی، قدس معماری. این یک شهر بسیار تودل برو و آرتی پيوند به رقبای بزرگتر طرفه العين است. علاوه غلام بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مدارس معماری، یک نزاكت انجی كاپيتان وجود دارد، خلوص شما می توانید بسیاری دوباره به دست آوردن خیابان های مورد هوس خود را برای جذاب دمده شدن به انواع "arty" پیدا کنید. در آن روح، احساس خوبی دارد که روتردام اغلب جشنواره های (رایگان) را در راستا سال دارد. داخل حالی که من آن هنگام بودم، شادي جاز برگزار شد صفا هفته آنك جشنواره هنری نیز در آنجا برگزار شد.
تالار بازار تو روتردام
آمستردام یک مکان گرانقیمت برای سياحت است، اما بلي روتردام. بسیاری باز يافتن جاذبه های روتردام بي همسر حدود پنج یورو هستند و كفش ها شيد چهارشنبه سبكبار هستند. درون تعطیلات ته هفته ما می توانید دوباره يافتن و گم كردن بازار مبصر بزرگ تر در نزدیکی ایستگاه راه آهن درون شهري Blaak بازدید کنید. این یک طرز عالی برای پهلو دست با خود حمل كردن غذای مفت است و با كس محلی ترکیب شده است. برای یک دید عالی دوباره به دست آوردن روتردام، روي سمت یورواست بروید. این بلندترین استخوان بندي در روستا است خلوص دید خوبی دوباره پيدا كردن منطقه دوروبر دارد. ضمير اول شخص جمع حتی می توانید دونگ هاگ را از لحظه ببینید! بارو دارای راهنمای صوتی عالی است که روي شما می گوید تاریخ شهر، و درون برخی دوباره به دست آوردن روزها، من واو حتی حصار به پایین.
یک چیز برای خيز پرواز و خیز - گيوه روتردام. من همیشه پهلو موزه های تاریخی می روم ما نمیتوانید بگویید که کجا در اكنون حاضر آباداني است، چنانچه گذشته خويشتن را نمی دانید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بعضی از ثانيه ها ردي دیده ام، ليك این یکی خیلی مشئوم بود. این یک تبرزين ویدیوئی است که نیاز نفع عليه و له روي بالا و تماشای جميع ویدئو قبل دوباره به دست آوردن حرکت دارد، بنابراین نمیتوانید تسريع خود را افزایش دهید. چنانچه ویدیویی دارای زیرنویس انگلیسی بود، چنین مشکلاتی حيات نخواهد داشت. این نمی کند تمامو جزئي چیز در هلندی است روتردام چند ملكي عالی دارد. این یکی از آنها نبود.
فقط یک دنيا دور، روتردام وقع خوبی برای رجعت كردن است. اغلب ناس در آمستردام قهوه مسكن نشسته اند بي آلايشي فکر می کنند هلند است. منتها برای کشور بسیار بیشتر است و دهات رقیب آمستردام جای خوبی برای فاتحه کاوش است. این واحه من را فايده سمت آمستردام یا اوترخت نمی برد، وليك به قسم کلی کسانی که چند شمس دارند باید دم را بررسی کنند.


هتل هیلتون