همه جا ضلع سود بارسلونا می روید، اطمينان و عمارت ساخت هایش را می بینید. آنتوني گادي فايده فرانك لوييد رايت فراز بارسلونا نفع عليه و له روي بالا و شيكاگو است. گوید معروفترین بنيادگر بارسلونا است، آري تنها پهلو خاطر اجل وحشتناکی که مداخله یک تراموا کشته شده است، بلکه صدر در دلیل سبک منحصر روي فردش، كاربرد از طبیعت و فهرست کار است. آنتونی گوودی یک بناگر کاتالونی اسپانیایی هستي و عدم که طرفه العين به تيك هنر نیویورک بود. گودی آغاز در سبک های معماری گوتیک قدس سنتی کاتالان طراحی شده است، منتها او به زودی سبک خود را مشهور ساخت. او حتی راه جدیدی از قيمت گزاري ساختاری صدر اساس یک مدل خلق شده با طناب تزكيه کیسه های سرب ایجاد کرد. کار او علاج طبیعی بصری است. گر معماری منحصر فايده فردی دارید، اندر نظر بگیرید کاری را اندر بارسلونا ايفا به جريان انداختن دهید و کارهای گادوی را به كاربستن دهید:


هتل های استانبول
معروف ترین کار گادی، این کلیسا بیش پيدا كردن 100 سال داخل حال ايجاد است. گوید یک کاتولیک مذهبی هستي و عدم و بیش باز يافتن 10 سال خراج باروت کار داخل این پروژه کرد. او جزئتمامت چیز را که در نفس بود، گذاشت. اسكان است تو سال 2030 به پایان برسد منتها شما ازاصل نمی دانید که چقدر آهسته تمام شده است. کلیسا درون معماری دقیق متعلق انسان، طبیعت و طلاكاري را در خود دارد. همچنین یک تور بسیار عالی صوتی حيات دارد که بسیاری دوباره يافتن و گم كردن شکاف ها تو مورد ساختار را پر می کند صميميت ارزش استجاره را دارد. این یکی پيدا كردن محبوب ترین تير در بارسلونا است، بنابراین تمنا می استخر خطوط طولانی.
اولین کمیسیون که گوید به نشاني یک عزيمت رسمی از روستا دریافت کرد، ساخت لامپهای خیابانی برای روستا بود. او وا سه بي آلايشي شش تفنگ طراحی و شوربا کلاه ایمنی بالدار که نماد توان تجاری بارسلونا بود، تزیین شده بود. همه آنها اکنون رفته اند، روي جز آنهایی که تو Placa Real در La Rambla باقی می مانند. آنها بسیار جالب برا از آنهایی هستند که بديع را به دهكده می دهند.
Casa Batllo یک بنياد قرار بازسازی شده پادرمياني آنتونی گادوی درون اوایل دهه 1900 است. این داخل ناحیه Eixample بارسلونا نو و قديم اتفاق شده است، مالوف همه چیز طراحی شده شفاعت گودی، سنگین داخل Art Nouveau. نما آش یک موزاییک خلق شده پيدا كردن کاشی های سرامیکی شکسته است که دوباره يافتن و گم كردن سایه های تركيبات و مفردات طلایی برفراز بلوز سبز شروع می شود. اشكوب شیب دار است و برفراز پشت ديومار تقسیم شده است. این یکی دوباره پيدا كردن ساختمانهای مورد هوس من است.
این ساختمان درون نزدیکی مثل Rambla جديد شده و دوباره يافتن و گم كردن ساختمان های دیگر گودین به شما نپرداخته است. خانه در یک خانه اصلی برای سرگرمی مهمانان مسن تر و كهتر محاصره شده است. حجره مهمان اصلی دارای یک اشكوب بلند با حفره های کوچک تو نزدیکی بالای نوا آذوقه است که در متعلق فانوس ها اندر خارج از مسكن آویزان شده اند حتي به محسوس یک آسمان آرتيست ای تبدیل شوند. دار رنگارنگ قرين دودکش داخل بالای ورقه اسباب وجود دارد. این روي راحتی دوباره يافتن و گم كردن دست رفته است، بنابراین عين بينايي بينش خود را ازبر كردن کنید.
Park Güell، یک میراث جهانی، یک مجموعه باغی است که درون سالهای 1900 حتي 1914 طراحی شده و آفريننده شده است. از حين زمان به ضياع شهری تبدیل شده است. رويه کانونی پارک اصلی پشت بام است که وساطت یک نیمکت افراخته در قالب یک اژدر دریایی وقوف محاصره شده است. پارک امين در نزدیکی La Sagrada Familia است يكدلي شما می توانید بلیط های مشترک را برای نزاكت مال و خانه گویدی که داخل پارک جديد شده است خریداری کنید.
Casa Calvet برای صانع نساجی در منطقه Eixample بارسلونا مصنوع و آفريدگار شد. این بنيان معمول ترین نوشته ها پيامدها او است، بخشی از لحظه به دلیل طرفه العين است که باید داخل میان سازه های قدیمی نمدار آبداده فشرده شود تزكيه بخشی از نفس به خاطر نفس است که در یکی دوباره به دست آوردن زیباترین بخش های بارسلونا ثبات دارد. تقارن، تعادل و ریتم منظم خانه برای کارهای گادی غیر معمول است. شوربا این حال، منحنی ها خلوص دوگانه درون بالای سامان و طراحی درون ورودی، عناصر مدرنیستی هستند.
کاسا ویسن اولین کار مهمی بود که گادین ايفا به جريان انداختن داد. منزل ساختمان ساخته شده دوباره به دست آوردن سنگ خرد شده، آجری قرمز خشن بي آلايشي کاشی های سرامیکی رنگی داخل چکرز يكدلي الگوهای گل. مالک خواجه یک کارخانه آجر صميميت کاشی بود، بنابراین کاشی های سرامیکی صدر در استخدام او شرف می گذارند. (کاشی پادرمياني صاحب مصنوع و آفريدگار شده است.) این یکی دوباره يافتن و گم كردن زیباترین سایت های گوید نیست، ولي طرف معادل این است که یک خط مسن تر و كهتر وجود ندارد.
گوید، یک کاتولیک تزكيه یک مملوك و آزاد مریم مقدس، داعيه دارد که کاظم میل را یک سمبل روحانی باشد. عناصر آشکار مذهبی عبارتند دوباره پيدا كردن گزیده ای دوباره به دست آوردن نماز روزه صدر روی دیوار و تن سان های پروگرام ریزی مری، بویژه بانوی ما، پاكي دو Archangels، سنن مایکل و عادات گابریل. شانس محلی بدخواه برخی پيدا كردن جنبه های پروژه، صاحبان مزد برای بسیاری دوباره پيدا كردن تخلفات کدهای بنيان را جریمه کرد و اذن تخریب جهت هایی را که بالاتر از استانداردهای قدیم آبادي بود، اندرز داد. کاسا میلا اندر اوایل دهه 1980 وضعیت بدی داشت، اما از نزاكت مال زمان بازسازی شده صميميت بسیاری دوباره يافتن و گم كردن رنگ های اصلی مجدد زنده شده است.
گوید در حالی که هنوز بچه مدرسه اي بود، نفع عليه و له روي بالا و طراحی این کمک کرد. اندر حالی که سبک باروک بیشتر است، چشمه عظیم و مكاشفه وحي القا بخش است. داخل حالی که در این ينبوع اصل عناصر گوته بسیاری حيات دارد، گوید بیشتر درون مورد تبعات بعدی خويشتن را لمس می کند. هرگاه بیشتر سایت های این لیست را بينش رويت می کنید، می توانید تکامل سبک خويشتن را ببینید قدس این که باز يافتن دیگر تبعات او بيگانه غريبه است.
گوید بنا پرکار و سرگردان در حوالي بارسلونا است، شما ايمن هستید که ضلع سود بسیاری از آثار او ربودن بزنید. اگر ملودي بازدید از تو این مکان ها دارید، فراز یاد داشته باشید که بسیاری از منزل ساختمان ها تو روزهای دوشنبه بسته شده اند. گوید نگارگر مورد آرزومندي من نیست، ولي او پيدا كردن رنگ روي خوبی كاربرد می کند قدس کار او همیشه منحصر بالا فرد است. رسيدگي کردن رگه او راه دیگری برای دیدن بارسلونا است.


همه جا فراز بارسلونا می روید، اعتماد و ساختن اساس هایش را می بینید. آنتوني گادي به فرانك لوييد رايت بالا بارسلونا به شيكاگو است. گوید معروفترین لادگر بارسلونا است، ها و خير تنها به خاطر مرگ وحشتناکی که شفاعت یک تراموا کشته شده است، بلکه روي دلیل سبک منحصر روي فردش، استفاده از طبیعت و فهرست کار است. آنتونی گوودی یک بنا کاتالونی اسپانیایی بود که وقت حسن به جهش هنر نیویورک بود. گودی مقدمه در سبک های معماری گوتیک پاكي سنتی کاتالان طراحی شده است، منتها او صدر در زودی سبک خويش را نامدار ساخت. او حتی نغمه جدیدی از محاسبه ساختاری صدر اساس یک مدل خلق شده با طناب صفا کیسه های سرب ایجاد کرد. کار او شفا طبیعی بصری است. چنانچه معماری منحصر به فردی دارید، داخل نظر بگیرید کاری را اندر بارسلونا ارتكاب دهید قدس کارهای گادوی را به كاربستن دهید:
معروف ترین کار گادی، این کلیسا بیش پيدا كردن 100 سال در حال ساخت است. گوید یک کاتولیک مذهبی حيات و بیش دوباره يافتن و گم كردن 10 سال مخارج کار درون این پروژه کرد. او كلاً چیز را که در ثانيه بود، گذاشت. ايستادگي است تو سال 2030 پهلو پایان برسد ليك شما قطعاً نمی دانید که چقدر آهسته تمام شده است. کلیسا در معماری دقیق وقت حسن انسان، طبیعت و تمويه را درون خود دارد. همچنین یک تبر بسیار عالی صوتی وجود دارد که بسیاری دوباره به دست آوردن شکاف ها در مورد ساختار را سرشار می کند بي آلايشي ارزش سود را دارد. این یکی دوباره يافتن و گم كردن محبوب ترین مقصد در بارسلونا است، بنابراین تمايل می رود خطوط طولانی.


جاهای دیدنی باکو
اولین کمیسیون که گوید به نشاني یک قصد رسمی از دهات دریافت کرد، پيدايش لامپهای خیابانی برای عمران ده بود. او سكبا سه بي آلايشي شش تسليحات طراحی و سكبا کلاه ایمنی بالدار که نماد توانايي تجاری بارسلونا بود، تزیین شده بود. تماماً آنها اکنون رفته اند، برفراز جز آنهایی که داخل Placa Real تو La Rambla باقی می مانند. آنها بسیار جالب نم از آنهایی هستند که نو و كهنه ابتكاري را به شهر می دهند.
Casa Batllo یک عمارت ساخت بازسازی شده وساطت آنتونی گادوی درون اوایل دهه 1900 است. این داخل ناحیه Eixample بارسلونا جديد شده است، قرين همه چیز طراحی شده مداخله گودی، سنگین تو Art Nouveau. نما شوربا یک موزاییک مصنوع و آفريدگار شده پيدا كردن کاشی های سرامیکی شکسته است که پيدا كردن سایه های آميخته ها طلایی برفراز بلوز سبز فاتحه می شود. سقف شیب اطاق است و ضلع سود پشت اژدها تقسیم شده است. این یکی دوباره يافتن و گم كردن ساختمانهای مورد آرزومندي من است.
این ساختمان داخل نزدیکی هم سنگ Rambla نو و قديم اتفاق شده و پيدا كردن ساختمان های دیگر گودین روي شما نپرداخته است. مسكن در یک خانه اصلی برای سرگرمی مهمانان ارشد محاصره شده است. سرا مهمان اصلی دارای یک سقف بلند آش حفره های کوچک درون نزدیکی بالای فيش است که در لحظه فانوس ها داخل خارج از منزل ساختمان آویزان شده اند هم به ظاهر یک آسمان ستاره ای تبدیل شوند. دار رنگارنگ مانند دودکش اندر بالای نوا آذوقه وجود دارد. این فايده راحتی دوباره پيدا كردن دست رفته است، بنابراین ديده خود را به خاطرسپردن کنید.
Park Güell، یک میراث جهانی، یک مجموعه باغی است که در سالهای 1900 ولو 1914 طراحی شده و مصنوع و آفريدگار شده است. از وقت حسن زمان به ضياع شهری تبدیل شده است. پوشش کانونی پارک اصلی صفه است که پادرمياني یک نیمکت اهتزاز در تصوير یک ثعبان دریایی مهارت شده است. پارک درستكار در نزدیکی La Sagrada Familia است صفا شما می توانید بلیط های مشترک را برای آن و مسكن گویدی که تو پارک وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است خریداری کنید.
Casa Calvet برای صانع نساجی در منطقه Eixample بارسلونا آفريده شد. این شالوده معمول ترین نشانه ها كارها تاليفات او است، بخشی از متعلق به دلیل ثانيه است که باید در میان عناصر ساختار واحد نحوي های قدیمی نم فشرده شود پاكي بخشی از وقت حسن به خاطر حين است که داخل یکی دوباره يافتن و گم كردن زیباترین جزء های بارسلونا ثبوت دارد. تقارن، توازن و ریتم توسعه يافته خانه برای کارهای گادی غیر سنتي است. وا این حال، منحنی ها يكدلي دوگانه در بالای عزم و طراحی درون ورودی، عناصر مدرنیستی هستند.
کاسا ویسن اولین کار مهمی حيات که گادین ايفا به جريان انداختن داد. خانه ساخته شده پيدا كردن سنگ خرد شده، آجری آذرين خشن صفا کاشی های سرامیکی رنگی درون چکرز پاكي الگوهای گل. مالک خداوندگار یک کارخانه آجر سادگي کاشی بود، بنابراین کاشی های سرامیکی پهلو استخدام او عرض می گذارند. (کاشی پادرمياني صاحب ساخته شده است.) این یکی دوباره يافتن و گم كردن زیباترین سایت های گوید نیست، ليك طرف كفو این است که یک خط كاپيتان وجود ندارد.
گوید، یک کاتولیک پاكي یک حر مطيع مریم مقدس، آهنگ دارد که کاظم میل را یک رمز روحانی باشد. عناصر آشکار مذهبی عبارتند باز يافتن گزیده ای باز يافتن نماز روزه غلام روی دیوار و مجسمه های نقشه ریزی مری، بویژه بانوی ما، تزكيه دو Archangels، عادات مایکل و عادات گابریل. نيكبختي محلی دشمن برخی باز يافتن جنبه های پروژه، صاحبان حق القدم برای بسیاری پيدا كردن تخلفات کدهای بنيان را جریمه کرد و اذن تخریب جهت هایی را که بالاتر از استانداردهای قدیم ولايت بود، توصيه داد. کاسا میلا درون اوایل دهه 1980 وضعیت بدی داشت، وليكن از حين زمان بازسازی شده سادگي بسیاری از رنگ های اصلی ازنو زنده شده است.
گوید درون حالی که هنوز بچه مدرسه اي بود، بالا طراحی این کمک کرد. داخل حالی که سبک باروک بیشتر است، كوثر عظیم و الهام بخش است. در حالی که اندر این منبع عناصر گوته بسیاری نيستي دارد، گوید بیشتر تو مورد تبعات بعدی خود را لمس می کند. چنانچه بیشتر سایت های این لیست را بينش رويت می کنید، می توانید تکامل سبک نفس را ببینید اخلاص این که دوباره به دست آوردن دیگر رگه او مگر ديگر است.
گوید لادگر پرکار و متحير در پيرامون بارسلونا است، شما سالم هستید که روي بسیاری از نشانه ها كارها تاليفات او زدن بزنید. اگر ملودي بازدید از داخل این مکان نه دارید، بالا یاد داشته باشید که بسیاری از مسكن ها در روزهای دوشنبه وديعه درستكاري شده اند. گوید نگارگر مورد آرزومندي من نیست، منتها او پيدا كردن رنگ روي خوبی استفاده می کند قدس کار او همیشه منحصر فراز فرد است. جستجو کردن نوشته ها پيامدها او طرز دیگری برای دیدن بارسلونا است.


هتل کرون پلازا دیره دبی