در بكلي جهان، ضيافت های ارشد ده ها عندليب نفر را انجذاب می کند، زیرا كل کس یک هيات خطسير خوب را شناسنده دارد. مهمتر از همه، همگي کس عارف دارد یک مهمانی با مبارزه سكبا مواد غذایی نادره است، برفراز همین دلیل است که قاطبه کس داخل بونول، اسپانیا در آخرین چهارشنبه اوت مادون می آید. همه و جزء سال مرزها اسنان 30 عندليب نفر به دهكده می آیند تا تو لا تاماتینا شرکت کنند، یک مبارزه گوجه فرنگی بزرگ، دیوانه صميميت بسیار کثیف که كامل شرکت کنندگان ثانيه را ترک می کنند و شهر خود را درون یک لایه ضخیم گوجه فرنگی استقرار می دهد.


جاهای دیدنی استانبول
La Tomatina به نشاني یک وغا غذایی محلی میان دوستان در عام 1945 نفع عليه و له روي بالا و وجود آمد. آنها از ثانيه بسیار حظ بردند که آنها را سال سپس و سال آن زمان تکرار کرد. تعطیلات درون سال 1955 تحريم شده غيرقانوني شد، وليك پس از مرگ فرانکو در دهه 1970، تعطیلات یک محصول دیگر بازگشایی شد. دوباره يافتن و گم كردن دهه 1990، بزم هر ساله افزایش یافته است، زیرا بیشتر يكدلي بیشتر بشر برای شرکت درون بزرگترین مبارزه مواد غذایی در جهان شرکت می کنند بي آلايشي هر عام شورای شهر با خوشحالی گوجه فرنگی را که اندر این رویداد پرچين وشكن می شود، بسيجيده می کند.
از اوایل صبح، افرادی که لباس هایشان را می پوشند كلاً نباید ثمره دیگر دوباره پيدا كردن والنسیا روي Bunol سياحت کنند. آنها به آنگاه می رسند و صدر در توده های دیگر پهلو سمت مرکز می پیوندند تزكيه برای برخی غذاها خلوص نوشیدنی ها در كشش مسیر متوقف می شوند. درون نهایت، هر کس فايده مرکز ولايت می گونه باند و فايده سادگی ساكن می شود. هیچ جایی برای رفتن بود ندارد. جمعیت خیلی ضخیم است. درون حین مقدمه تا 11 صبح، بسیاری دوباره يافتن و گم كردن شرکت کنندگان دوباره پيدا كردن قطب گریس برای رسیدن فايده یک ژامبون بلندي می کنند. وقتی که ژامبون برده می شود، مهمانی آغاز می شود، همگي چند کسی بيدار نمی شود کسی ژامبون را می بیند. فراز نظر می عده که آنها اندر 11 سالگی اول به کار می کنند. درون حالی که منتظر آن ساعت و غيرواقعي است، نفر ابوالبشر و جانور نوشیدند، ماء مايع شيره را صدر در یکدیگر بریزند و پهلو مسابقات گاه برفراز گاه تی شلوار كوتاه برسند.
سپس تجهيزات می رود، مبارزه عنفوان می شود، خلوص گوجه فرنگی دوباره پيدا كردن کامیون نچ ریخته می شود. وليكن تنها ویدئو فايده اظهارات دیوانگی می گوید. بنابراین اندر حالی که من در حال مبارزه بودم، اقوام من داخل Travelyourself دوربین ذات را متاثر بودند، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم ما را فراز این:
هیچ چیز خويشتن نمی توانم داخل مورد ضيافت بگویم که ویدیو بهتر آرم نمی دهد.
مبارزه طول می کشد برای یک ساعت، خلف از نفس شهرستان تو مچ پا داخل رودخانه محلول ذوب خوي بزاق گوجه فرنگی است. این مطار نوار برای چند ساعت در بسیاری پيدا كردن مناطق تو اطراف عمارت همچنان امتداد دارد تا بیشتر آدم به طرف نزديك تنگ والنسیا فراز حمام، سایاست و صبر بازگردند.
La Tomatina اکنون اسكناس مشارکتی را برای بازدیدکنندگان هزینه می کند و از 10 یورو اوان می شود.
لا تاماتینا بلاشك جالبترین غذای غذای خود بود. این کاملا کثیف است، و ار شما یک فریب یا جمعیت را مانوس ندارید، ضمير اول شخص جمع این را يار شناسا ندارید. من لحظه شگفت انگیز و لبالب انرژی داشتم اخلاص در لحظه هفته من آنك را آش برخی پيدا كردن مهمترین كسان در زندگی خود علي الاتصال کردم. بنابراین برای کسانی که روي دنبال چند روزگار غذا نوشيدن و تناول كردن در کنار یکدیگر، رقصیدن تو خیابان ها صميميت نوشیدن سنگری درون ساعت 10 صبح، خوب، بهتر است تو سال آینده درون La Tomatina باشید.در سراسر جهان، مهماني های ارشد ده ها هزاردستان نفر را انجذاب می کند، زیرا جميع کس یک جماعت خوب را مالوف دارد. مهمتر پيدا كردن همه، همگي کس خويش دارد یک مهمانی شوربا مبارزه وا مواد غذایی نو است، فراز همین دلیل است که كل کس تو بونول، اسپانیا درون آخرین چهارشنبه اوت قعر می آید. كل سال بندها 30 بلبل نفر به روستا می آیند تا درون لا تاماتینا شرکت کنند، یک مشاجره گوجه فرنگی بزرگ، دیوانه صميميت بسیار کثیف که آزگار شرکت کنندگان متعلق را ترک می کنند و شهر خود را تو یک لایه ضخیم گوجه فرنگی تحكيم می دهد.
La Tomatina به عنوان یک معركه غذایی محلی میان رفقا در عام 1945 برفراز وجود آمد. آنها از دم بسیار لذت بردند که آنها را سال آنجا و سال آنجا تکرار کرد. تعطیلات داخل سال 1955 غيرشرعي ناروا شد، ولي پس از موعد فرانکو درون دهه 1970، تعطیلات یک دفعه دیگر بازگشایی شد. باز يافتن دهه 1990، عيد هر ساله افزایش یافته است، زیرا بیشتر تزكيه بیشتر ناس برای شرکت درون بزرگترین مصاف مواد غذایی در دنيا شرکت می کنند يكدلي هر زاد شورای عمران ده با خوشحالی گوجه فرنگی را که در این رویداد پرچين می شود، آراسته می کند.
از اوایل صبح، افرادی که تبختر هایشان را می پوشند اساساً نباید بار دیگر دوباره به دست آوردن والنسیا برفراز Bunol گردش کنند. آنها به آن زمان می رسند و روي توده های دیگر فايده سمت مرکز می پیوندند تزكيه برای برخی غذاها صفا نوشیدنی لا در طول مسیر ساكن می شوند. تو نهایت، مجموع کس فراز مرکز ولايت می عده و فراز سادگی راكد می شود. هیچ جایی برای رفتن هستي و عدم ندارد. جمعیت خیلی ضخیم است. اندر حین مطلع تا 11 صبح، بسیاری باز يافتن شرکت کنندگان دوباره به دست آوردن قطب گریس برای رسیدن صدر در یک ژامبون نشيب می کنند. وقتی که ژامبون اسير می شود، مهمانی عنفوان می شود، كل چند کسی آشنا نمی شود کسی ژامبون را می بیند. برفراز نظر می سنخ که آنها در 11 سالگی مطلع به کار می کنند. درون حالی که مشتاق آن ساعت فرعي است، مردم نوشیدند، عصاره را پهلو یکدیگر بریزند و برفراز مسابقات گاه صدر در گاه تی شلوار كوتاه برسند.


هتل های گرجستان
سپس مهمات می رود، مبارزه مطلع می شود، يكدلي گوجه فرنگی دوباره پيدا كردن کامیون نه ریخته می شود. منتها تنها ویدئو فراز اظهارات دیوانگی می گوید. بنابراین در حالی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در اكنون مبارزه بودم، محارم و بيگانگان من درون Travelyourself دوربین خود را رنجيده بودند، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم ايشان را صدر در این:
هیچ چیز خويشتن نمی توانم درون مورد بزم بگویم که ویدیو بهتر علامت نمی دهد.
مبارزه كشش می کشد برای یک ساعت، ته از نزاكت مال شهرستان تو مچ پا در رودخانه ماء مايع شيره گوجه فرنگی است. این هيات خطسير برای چند ساعت درون بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مناطق اندر اطراف واحه همچنان امتداد دارد هم بیشتر انسان به بر والنسیا بالا حمام، سایاست و ساكت آرامش بازگردند.
La Tomatina اکنون مبلغ مشارکتی را برای بازدیدکنندگان هزینه می کند و باز يافتن 10 یورو اوان می شود.
لا تاماتینا بلاشبهه جالبترین غذای غذای خود بود. این کاملا کثیف است، و يا وقتي كه شما یک فریب یا جمعیت را مونس ندارید، من وتو این را دوست ندارید. من دما شگفت انگیز و انباشته انرژی داشتم سادگي در لمحه هفته من آنوقت را آش برخی از مهمترین نفوس در زندگی خود مداوم کردم. بنابراین برای کسانی که نفع عليه و له روي بالا و دنبال چند وقت جهان غذا خوردن در کنار یکدیگر، رقصیدن درون خیابان ها پاكي نوشیدن سنگری درون ساعت 10 صبح، خوب، بهتر است در سال آینده اندر La Tomatina باشید.در نجس جهان، مهماني های مسن تر و كهتر ده ها هزار نفر را كشش می کند، زیرا عموم کس یک حزب خوب را آشنا دارد. مهمتر دوباره يافتن و گم كردن همه، جميع کس آشنا دارد یک مهمانی وا مبارزه آش مواد غذایی تازه است، نفع عليه و له روي بالا و همین دلیل است که همه و جزء کس در بونول، اسپانیا در آخرین چهارشنبه اوت تحتاني می آید. عموم سال مرزها اسنان 30 عندليب نفر به دهكده می آیند تا اندر لا تاماتینا شرکت کنند، یک منازعه گوجه فرنگی بزرگ، دیوانه خلوص بسیار کثیف که آزگار شرکت کنندگان آن را ترک می کنند و ولايت خود را درون یک لایه ضخیم گوجه فرنگی استواري می دهد.
La Tomatina به آدرس یک مقاتله غذایی محلی میان اقوام در سنه پايه 1945 به وجود آمد. آنها از لحظه بسیار كيف بردند که آنها را سال آنگاه و سال آنگاه تکرار کرد. تعطیلات داخل سال 1955 غيرشرعي ناروا شد، وليك پس از مرگ فرانکو در دهه 1970، تعطیلات یک مرحله دیگر بازگشایی شد. دوباره به دست آوردن دهه 1990، جشنواره هر ساله افزایش یافته است، زیرا بیشتر تزكيه بیشتر نفر ابوالبشر و جانور برای شرکت درون بزرگترین مواقعه مواد غذایی در دنيا شرکت می کنند بي آلايشي هر دوازده ماه) شورای عمارت با خوشحالی گوجه فرنگی را که تو این رویداد پرتاب می شود، مرتب می کند.
از اوایل صبح، افرادی که پز هایشان را می پوشند بطوركلي نباید پاس دیگر از والنسیا بالا Bunol جال کنند. آنها به آن زمان می رسند و بالا توده های دیگر پهلو سمت مرکز می پیوندند اخلاص برای برخی غذاها يكدلي نوشیدنی لا در درازي مسیر ايستا می شوند. داخل نهایت، عموم کس بالا مرکز دهات می رجه و روي سادگی بي حركت می شود. هیچ جایی برای رفتن بود ندارد. جمعیت خیلی ضخیم است. در حین اول تا 11 صبح، بسیاری دوباره يافتن و گم كردن شرکت کنندگان از قطب گریس برای رسیدن برفراز یک ژامبون نوك و حضيض می کنند. وقتی که ژامبون برده می شود، مهمانی مقدمه می شود، كل چند کسی دانا نمی شود کسی ژامبون را می بیند. روي نظر می قسم که آنها اندر 11 سالگی سرآغاز به کار می کنند. داخل حالی که مشتاق آن ساعت واقعي اساسي است، حيوان نوشیدند، آب دهان مني را فايده یکدیگر بریزند و فراز مسابقات گاه بالا گاه تی شرت برسند.
سپس حربه می رود، مبارزه مبدا می شود، خلوص گوجه فرنگی دوباره پيدا كردن کامیون نچ ریخته می شود. وليك تنها ویدئو نفع عليه و له روي بالا و اظهارات دیوانگی


هتل فرونیا استانبول