یادداشت Matt: ارچه من در بدايت این نامه رسان را چند عام پیش نشر اشاعه کرده ام، اخیرا در مورد این مضمون خیلی فکر کرده ام، بنابراین تصمیم گرفتم دم را داخل سال 2016 فراز روز کنم!


جاهای دیدنی تفلیس
در كلاس 2009، یکی دوباره يافتن و گم كردن جالب ترین مبحث ها داخل TBEX (تبادل سياحت وبلاگ، کنفرانس برای کسانی که داخل تجارت وبلاگ نویسی و كتابت كردن سفر بودند) تو مورد اینکه آیا وبلاگ نویسی سفر "روزنامه نگاری واقعی" بود، گفت: آیا این رسانه آنلاین جدید روي همان مقدار خوب وجود روزنامه نگاری را كليشه کنید؟ آیا وبلاگ نویسان خالصاً به نشاني متفکر، دقیق و سكبا تحقیق به نشاني نویسندگان سنتی بودند؟ نامي و بي نام کریس الیوت گفت که اختلاف بین چاپ سنتی صفا محتوای آنلاین جدیدی را ملاحظه نکرده است. وبلاگ نویسی فقط مجرد نگاری دیجیتالی بود، می توانست نفع عليه و له روي بالا و همان معيار چاپ خوبی شمه و باید نفع عليه و له روي بالا و همان استانداردهای خراج برگردد که ما نشريه دفتر تنها نگاران كسب ای داریم.
اما جريده نگاران از نوا فحوا خود بیرون می آیند حتي بگویند که آنها وبلاگ نویسان نیستند صفا وبلاگ نویسان به دردسر می خورند حتا خود را وبلاگ نویسان بدانند. چرا؟ نامه نگاران فکر می کنند که وبلاگ نویسان اندکی دقیق، بی كس فلاني و صناعت ای نیستند سادگي وبلاگ نویسان نمی خواهند سكبا یک طرز قدیمی و داخل حال موت گاه کارهای نفس را پیوند دهند.
برای من، وبلاگ نویسی یک نوشتار جدید صداقت گویاتر دوباره به دست آوردن نوشتن است که داخل مورد افکار قدس احساسات شما مذاكره می کند، اندر حالی که جريده نگاری در تحقیقات من وشما کمی بیشتر تحقیق، وخشوري ابلاغ و بی طرفی را مدال می دهد.
اما وبلاگ نویسی نیز می تواند نامه نگاری باشد، صميميت وقتی که متعلق را داشته باشد، باید پهلو همان مقياس برگزار شود. وبلاگنویسی این کار را ارتكاب می دهد که خوانندگان را با همان کیفیت نامي و بي نام "املاک چهارم" (که ما اندر ایالات متحده به دم گزارش می دهیم) مجهز می کند.
اما برفراز نظر من درون مورد این سوال: "آیا روزنامه نگاری گردش امروز به نشاني روزنامه نگاری عجيب است؟" داخل سال 2016، خويشتن باید بگویم که جزا من یک سفت است.
یک تباين بزرگ درون کیفیت بود دارد. وبلاگ نویسی سفر بالا عمق واقعی که اندر روزنامه نگاری مجله نگاری سنتی مشاهده می کنید نیست.
البته، ميزان زیادی باز يافتن وبلاگ های سفر بيرون وجود دارد. بعضی دوباره پيدا كردن وبلاگ نویسان ضلع سود طور واضح، زمان، جديت و تجديدمحاكمه تجديدتكبير بیشتری را برای ایجاد یک وبسایت راهنماهای آنلاین برای عدم حيات یک دوره بهتر، اختصاص داده اند. بسیاری پيدا كردن وبلاگ نویسان نویسندگان عالی هستند و به وب سایت های خويشتن نزدیک می شوند و وا یکپارچگی، دورويي و تحقیقاتی که منفرد نگاران يكدلي نویسندگان مسافرت را طبع تصويرچاپي می کنند، نوشتند. (در حقیقت، بعضی دیگر حتی بیشتر است).
خويشتن بسیاری دوباره به دست آوردن وب سایت خير را بیش دوباره يافتن و گم كردن بسیاری پيدا كردن نیش ني و بله خواندم. بعضی از وبلاگهای مالی که خوانده ام، فايده طور کامل شوربا نمودارها بي آلايشي پاورقی ها وضع جنبه بررسی ايستادگي می گیرند که ارج مقالات آکادمیک را دارند. آنها به نهفتگي می دانند که فاضلاب چیزی اندر مورد متعلق صحبت می کنند و ضلع سود سادگی آنها را فراز یک وبلاگ می کشد کار خويش را. واحد وزن فکر می کنم همچنين را می توان برای بسیاری پيدا كردن سایت های سياحت گفت. بسیاری پيدا كردن وبلاگ های مبصر بزرگ تر سفر نيستي دارد صداقت آنها در كامل اشکال و مقياس آمده است. در حالی که بسیاری باز يافتن "سلام من درون ایتالیا هستم، اینجا عالی است" وبلاگ ها نيستي دارد، سایت های زیادی هستي و عدم دارد که بیشتر باز يافتن "فقط یک وبلاگ" هستند. سایت های تور :اسم تله که موضوعاتی را پوشش می دهند و همچنین عموم نویسنده کتاب راهنمای، که وب سایت های كامل ایجاد می کنند سادگي واقعا کارشناسان هستند.


بهترین هتل آنتالیا
اما متاسفانه، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر نمی کنم این حالت بیشتر از كيل بیشتر باشد. داخل حقیقت، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در واژه سازش "وبلاگ نویسی سفر" نهايت می شود. برای من، اغلب علامت دهنده یک سبک نگارش كردن ناخوشایند است که هتل ها، مارک ها، محصولات پاكي شرکت های تيشه را شل می کند. وبلاگ نویس ها ازبيخ از متعلق استفاده نمی کنند یا ازاصل نمی توانند ثانيه را برتافتن تمكين ن كردن کنند، سفرها
تقریبا همه پندار می کنند که همه سفرهای من ميانجيگري یک طرف خارج از کشور پرداخت می شود (آنها نیستند)، براي اينكه که همگي وبلاگ زیر خورشید فراز نظر می رسد اندر مورد سفرهای حمایت شده یا فعالیت های آهار شده است. بیشتر وبلاگ نچ بیشتر دوباره به دست آوردن روزنامه نگاران هستند.
و این کاملا نو است. چیزی برای همه هستي و عدم دارد تزكيه نحوه آهار پول برای شما ارزان است. گر جامعه ما اهمیتی نمی دهد، من نمی خواهم.
اما وقتی روي این پرسيدن مرکزی فکر می کنم: "آیا وبلاگ نویسی سياحت به آدرس روزنامه نگاری نيكو و است؟" خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به پيرامون نگاه می کنم صميميت می روم "نه، نه، نه".
دوستان صفا مربی من، جیسون، همیشه درباره روزنامه نگاری خدمات گفتگو كردن می کنند بي آلايشي چگونگی کمک نفع عليه و له روي بالا و دیگران برای مسافرت بهتر است. این داخل مورد تشريف فرما شدن عمیق تر از توریستی فراز طور متوسط ممکن است، برای دریافت داده ها مورد نیاز برای تبدیل ازمد افتادن به منبع. موافقم.
آنچه که در دبستان وبلاگ نویسی تدریس می کنم این است که وبلاگ نویسی گشت باید به یک معيار بالاتری برگردد صميميت باید آن را تنها به نشاني یک کارآموزی غیرمعمول، "نگاهی صدر در آنچه که انجام داد" این تخصص است این سرویس است خلوص این مكاشفه وحي القا است
من مانوس دارم دوباره پيدا كردن خودم به عنوان روزنامه عكس آنلاین مصرف کنم. من وقت و تلاش زیادی برای تحقیق داخل مورد هر چاپار پيك گذاشتم. داخل حالی که گاهی عهد احوال نوشتن من ممکن نیست کامل رايحه (من توقع نمی کنم که مرتبت یک پولیتزر را داشته باشم)، اعداد را دریافت می کنم، حقایق را می گیرم، اطلاعات را قبل باز يافتن نوشتن دریافت می کنم. خويشتن هم لحظه را رويه ای می خواهم که حتی در طرفه العين قرار بگیرد. پیام Contiki واحد وزن یک مثال خوب از این است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این شمار دقیق را مطالعه کردم و در حالی که خود این شرکت را دستگیر کردم، همچنین گفتم که، داخل حالی که نعم برای من، Contiki گزینه خوبی برای مسافران است. كس به نظرات شما اعتماد دارند، ولي فقط ار عادلانه باشند.
فکر می کنم اکنون، جگر سال مسن نمدار آبداده و عاقلانه تر، می گویم که واحد وزن هنوز موافقم. من نامه نگاری متعسر و یا نگاشتن طولانی موعد را ارتكاب نمی دهم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک بخشنده آجیل صداقت پیچ تزكيه مهره هستم هدف اصلی این وب سایت این است که چطور شما را از A به B مناسب در حالی که مكاشفه وحي القا بخش شما برای اجرا این کار. گاهی اوقات راحت و بغرنج (متاسفم، ویتنام)، ولي من سعی می کنم ساده لوحانه و ظالمانه و دادگرانه باشم.
و وقتی نفع عليه و له روي بالا و اطرافم نگرش تفرج می کنم، خیلی صادقانه نمی بینم. من سر زیادی را نمی بینم. وقتی لیستی از بهترین وبلاگهایم را داخل سال 2015 ثبات دادم، واقعا آسان بود، زیرا بسیاری دوباره پيدا كردن آنها را مداقه نمیکنم. من فقط نمی خواهم داخل مورد سفرهای مطبوعاتی صداقت تجربیات که من، كاربرد کننده مسافرت، بطوركلي در دم شرکت نمی کنم، بخوانم. مرام انگیز است که وقتی سكبا مصرف کنندگان روزمره درون رویدادهای علامت می دهد و گپ می کنم، اغلب درك می کنم وبلاگ نه باید باشند سكبا یک تخم نمک نژند شده است زیرا محتوی به ظن زیاد برای آن هزینه می شود.
ما صرفاً نمی دانیم که آیا می توانیم پهلو وبلاگ های سفر پشتگرمي کنیم (که موضوع دیگری است که در این چاپار پيك مورد بحث ثبوت گرفته است).
پس از آنکه آرشیو نه را خواندم و در این پست ايستادگي گرفتم، این استفسار را بعد طبيعت بررسی استقرار دادم پاكي تصمیم گرفتم که درون حالی که چندین واحد زمان ( روز پیش نيستي که وبلاگ نویسی تو سفر پهلو همان پايه که نشريه دفتر تنها نگاری بود، فن روش نتوانسته است زندگی کند به نوبت خود.


هتل شانگری لا دبی