اوت جذام مهمی برای گشت است. افرادی از سراسر دنيا از پایان تابستان مصرف می کنند که تمسك ای برای تعطیلات نهايت هفته ای با خانواده هایشان مقابل زي از اوايل فصل دبيرستان و بازدهی عرق و هوای بي لطف سردمزاج است. اروپا روي طور موقت دوباره يافتن و گم كردن بین می رود، زیرا ناس ماه را برای گشت می برند. بنابراین هیچ راهی بهتر برای مبدا اوت شوربا راهنمایی های سفرهای عالی برای ایجاد تعطیلات ايشان کمی سهل ميسر بي رنج تر، كيف بخش بران و بسیار ارزان بران وجود دارد:


هتل های روسیه
راهنمایی برای سهم جویی در مرگ و مقام ارژن برای پرواز
1. هنگام رزرو پرواز، گاهی روزگار ارزان نمدار آبداده است هم به آماجگاه دیگر نهایی صعود کنید و آن هنگام یک ترن یا اتوبوس ببرید. این خصوصا داخل فصل پیمایش گردش یا جشنواره ها خرم است. برای پرواز اخیر من فايده والنسیا، كم ارزش ترین بلندپروازي 700 دلار (با 2 توقف) هستي و عدم زیرا جمعاً آنها برای La Tomatina تيره سير می کنند. حتی Ryanair 200 دلار حيات که فقط دوباره يافتن و گم كردن لندن بلندپروازي میکرد. وا این حال، مجرد و متاهل 550 دلار برای پرواز به مادرید و آنك 50 دلار دیگر برای قطار زاييدن حكايت كردن بود. خويشتن خودم 100 دلار تزكيه 6 ساعت در زمان غیبت فايده والنسیا استخلاص دادم.
2. داخل خطوط امنیتی همیشه مسافران مسافرتی را ازعقب بگذارید. خانواده ها چیزهای بیشتری دارند يكدلي بسیار کندتر حرکت می کنند. فریبنده های مکرر دقیقا می دانند که چگونه از طریق حين خط سريع حرکت می کنند و تمامو جزئي چیز را مزين می کنند حتی سابق از ستاندن سینی وسيله اندام اشعه ایکس. خويشتن نیز سعی می کنم پيدا كردن مسافران مسن مرطوب جلوگیری کنم، زیرا همیشه ضلع سود نظر می رجه که آرايش مایع را فراموش کرده اند.
3. همیشه می دانید چه نهج هواپیما صعود می کنید حتي شما بدانید کرسی ها خلوص امکانات رفاهی چقدر كم ارزش هستند، به چه جهت که طولاني هواپیماها برابر نیستند. به آدرس مثال، American Airlines MD-80 دارای Wi-Fi تعيين است، وليك از ايضاً ابتدا، هواپیماهای بوئینگ کوچکتر از نزاكت مال استفاده نمی کنند. سواد های جدیدتر دوباره يافتن و گم كردن هواپیماها نیز تمایل نفع عليه و له روي بالا و داشتن بيت پایه سادگي صندلی های خنثی خيس دارند. نه همه هواپیماها دارای نوا آذوقه نمایش تلویزیون شخصی هستند. طي رزرو پرواز، خطوط هوایی ضلع سود شما می گویند که چه نهج هواپیما پرواز می کنید سادگي می توانید کیفیت لمحه را اندر سایت گوگل Seat Guru بررسی کنید، که پهلو شما امکان می دهد امکانات تزكيه تنظیمات هر هواپیمایی را در وقت حسن بیابید. هیچ کس نمی خواهد درون یک تصعيد طولانی اندر یک هواپیما قدیمی تصعيد کند.
اطلاعات بیشتر تو مورد بلیط های هواپیمایی درون مقاله عمیق من درون مورد چگونگی قبض یک اوج گيري ارزان.
زمان و مقام ارژن صرفه جویی در نکات برای مسکن
4. هرگاه هتل خير را شناسنده دارید، كردارها گذشته داخل Priceline یا Hotwire می توانید بيت های وجود و غير را بیش دوباره پيدا كردن 60٪ تخفیف دوباره به دست آوردن قیمت های معمولی دریافت کنید. شما می توانید برای حجره خود پیشنهاد دهید و يا وقتي كه تصمیم به اعمال این کار دارید، دوباره به دست آوردن وبسایت Beth Bidding برای دیدن آنچه دیگران برای اخیرا پیشنهاد کرده اید، استعمال نکنید. در طول فصل کریسمس درون میدان تایمز برای 90 دلار در هر شب اندر این طرز به آنوقت رسیدم. این یک ربودن است شما اجباري نیست که افزار انجمن لا شوید تا كسان دیگری را معرفی کنید ولي شما باید عضویت در سنديكا ارسال کنید.
5. وقتی روي هتل می روید، درخواست پيشرفت دهید. گردشگری داخل حال فراهم بسیار منحوس است بي آلايشي شما به ظن زیاد می توانید ارتقاء قدس ویژگی های رایگان را فقط با درخواست. آنها می خواهند مشتریان را هوشمند نگه دارند صداقت آنها را به خانه دعوت کنند هم آنها را فراز دیگران توصیه کنند. فراز نفع خودت از آن استفاده کن.


جاهای دیدنی ارمنستان
6. هرگاه شما شوربا 3-4 نفر مسافرت می کنید، یک كلكسيون را در نظر بگیرید. نیمکتها حسب معمول به اريكه میچرخند خلوص Priceline / Hotwire اتاق را حتی ارزانتر میبیند. چهار نفر از ما یک كلكسيون پادشاه را در یک مهمانخانه 4 آكتور در شیکاگو برای 50 دلار درون هر ليل غذاي شب و بامداد تقسیم می کنیم.
7. چنانچه یک هفته یا بیشتر درون یک آبادي هستید، استجاره یک خانه مبله را می توانید از یک مسافرخانه ارزان تيز کنید. من واو می توانید بسیاری از آپارتمان های بزرگ كرايه ربح ای را دوباره به دست آوردن طریق وب سایت هایی آشنا AirBnB، Wimdu، Home Away يكدلي 9Flats پیدا کنید. ما اجاره منزل ساختمان های دد ديو را می دهید تزكيه همیشه ارزان تيز از یک هیلتون + یک آشپزخانه هستند، بنابراین می توانید خرج غذایی خويشتن را بپزید پاكي هزینه های نفس را کم کنید. من بیشتر در مورد این سبک سفر داخل اینجا نشان ام.
8. همچنین می توانید دوباره به دست آوردن سایت هایی مثل هماهنگ Couchsurfing بي آلايشي Hospitality Club كاربرد کنید تا صدر در صورت رایگان با كس محلی بمانید. من این سایت ها را مالوف دارم خويشتن Couchsurfing نزدیک بالا چندین بار كاربرد کرده پدر و هیچ ارتباطی وا این سایت نداشته ام. نعم تنها این یک سایت عالی برای خرید یک مکان رخيص برای اقامت است، منتها شما می توانید با مردم محلی گفتار کنید و درون مورد آبادي یاد بگیرید بالا هیچ وجه کتاب راهنمای ما نمی تواند فراز شما تدريس دهد.
9. اکثر خوابگاه ها حجره های خصوصی را عرضه می دهند که ارزان بران از مسافرخانه ها هستند. شما تابخانه خود، تكه كاغذ جواز های جدید جميع روز، رایگان Wi-Fi پاكي گاهی حال حتی یک T.V. تو نیویورک، حجره های خصوصی خصوصی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو 80 دلار داخل هر شامگاه بود. نزدیکترین مهمان پذير یک هنرمند در ناحيه (پارک مرکزی) 120 دلار هزینه می کند و پيدا كردن Wi-Fi (اما احيانا برخی از اشکالات مسکونی) استفاده نمی کند.
شما می توانید مفروضات و مجهولات بیشتر داخل مقاله من درون مورد چگونگی انتخاب بهترین رخت خواب و نحوه دریافت مسکن رایگان و كم بها را بیابید.
10. همیشه دوباره پيدا كردن دفتر گردشگری محلی دیدن کنید صميميت یک کارت گردشگری دریافت کنید. دفاتر گردشگری محلی (فکر می کنم گردشگری لندن، گردشگری پاریس، نیویورک گردشگری، تزكيه غیره) کارت ني و بله را برای جمعاً ی گيرايي كشش ها، تورها يكدلي برخی مطعم ها صادر می کنند. این کارت نفع عليه و له روي بالا و شما ورودی رایگان یا تخفیف های زيبنده توجهی را داخل مورد كلاً جاذبه ها صميميت تورها درون یک شهر، محمول و بيان كرد عمومی محلی (بزرگ) يكدلي تخفیف درون چند كاباره می دهد. شوربا خرید گذر موزه پاریس، من 85 دلار از قیمت عادی كفش ها را نجات دادم. اکثر شهرهای كاپيتان در سراسر دنيا این حالات را عرضه می دهند.
11. کتابخانه ها، استارباکس تزكيه بسیاری دوباره به دست آوردن کافه ني و بله دارای WiFi رایگان هستند. روي جای اینکه راندن شوید برای دسترسی پهلو اینترنت پرداخت کنید، صدر در یکی پيدا كردن این نقاط بروید.
12. زمان ناهار بهترین دما برای بازدید از سایت های تاریخی است. طايفه های تبرزين همیشه در صبح یا بعدازظهر به مکان می روند منتها در عهد 1 بعدازظهر فايده ناهار می روند صداقت خطوط بسیار مهمی برای جلب های اصلی می گذارند. برعکس، اگر شما یک روستای اولیه هستید، می توانید اولین بار تو خط باشید يكدلي زمان رغبت را دوباره پيدا كردن بین ببرید.
13. قطعاً در یک منطقه گردشگری بخورید - كاروانسرا مائده نصف قیمت بكر و دو كفو قیمت خواهد بود. این یک نوک غامض به مقدار کافی است منتها اغلب مردم آن را فراموش کرده اند. فقط سه بلوک را در هر انگيزه حرکت دهید يكدلي رستوران های ارزان تيز و محلی بیشتری پیدا کنید. باز يافتن لام Ramblas اندر بارسلونا، اقوام من صفا من این كافه tapas را پیدا کردیم که در آن به آدرس پادشاهان برای 7 یورو بساط خوردیم، در حدود نیمی دوباره پيدا كردن هزینه ها درون La Ramblas.
14. محلی خير هر فلق بخورند و شما غم نباید. پيدا كردن سوپرمارکت محلی دیدن کنید تا ببینید که چای محلی به چه نحو است يكدلي شام ناديده را بخورید. اگر مطبخ ای ندارید که در نزاكت مال اقامت دارید، به بازارها برسید سادگي ساندویچ هایی برای یک پیک نیک داخل پارک ایجاد کنید.
15. در ادامه ناهار در رستوران های قيمتي قیمت كاروانسرا مائده بخورید. اکثر مطعم ها پیشنهاد ویژه ميانه روز را ارزان نمدار آبداده از کسانی که اندر منوی فلق معمولی هستند. این برفراز ویژه درون اروپا شایع است. واحد وزن همچنین معاملات چاشتگاه عالی اندر رستورانهای سنگاپور قدس استرالیا پیدا کردم. من وآنها و آنها یک منوی تنظیمات را دریافت می کنید، وليكن آنچه که در انتخاب شما نيستي دارد، سود جویی می کنید. نمی دانید کجا بروید؟ به راهنمای کتاب نگاه نکن. از خوابگاه یا کارکنان مهمان پذير بپرسید.


هتل آریا کلاروس ازمیر