چند هفته پیش، کونتیکی Holidays یک پیام بر روی فیس بوک گذاشت: "شما پهلو معنای واقعی کلمه می توانید مات دلار را سكبا کونتیکی سهم جویی کنید تا این کار را به تنهایی ايفا به جريان انداختن دهید" اخلاص این Backpacking "تا سنه پايه 1997" بود.
هتل های استانبول
با عجله، خويشتن توییت کردم که به چه نحو بود، زيرا به منظور سفر سبكبار بودجه همیشه ارزانتر است. کونتیکی داخل غیر اینصورت توییتی را تایید کرد
این که آیا شما فراز عقب برگردید یا نه، "تا عام 1997" (اینطور نیست)، این مسئله تحكم این واقعیت را تغییر نمیدهد که کونتیکی ارزان بران از سفرهای فارغ نیست اخلاص من دم را کاملا خجالتآور پاكي حتی سعی کردم که این مايه را (دو بار) ارتكاب دهم. تویتر توییتر کونتیکی رمز کرد که نرخ های گروهی را دریافت می کنند خلوص بنابراین می توانند بده وبستانها رفتارها بهتر را دریافت کنند.
من فکر نمی کنم واحد وزن قبلا درون تورها بوده ابو تورهای خود را خويش دارم آنها لحظات خود را دارند صفا می توانند به تنگه درخور برای مسافران برای اولین حاصل که مایل صدر در رفتن بالا اماکن هستند ليك می ترسند برای انجام این کار خودشان. اما حتی بهترین شرکت ها ازبن ارزان نم از تيره سير انفرادی نیستند. این فراز این دلیل است که این شرکتها باید برای راهنماهای، اتوبوس، بیمه تزكيه هزینه های اداری جلا کنند.
ریز هزینه
اما واقعیت درون اعداد است. به عنوان مثال، بیایید به یکی دوباره يافتن و گم كردن تورهای اروپایی "بودجه" کونتیکی نگاه کنیم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کونتیکی را برای اطمینان دوباره پيدا كردن اطمینان از طولاني اطلاعاتم امين کردم. ضروري به ذکر است که تلفنچي آنها قواعدی را مطرح می کند که تورهای بودجه شبيه دیگران عمل می کنند. تباين بین تورهای سرمايه و سایر کلاسهای تور روي سادگی استانداردهای مسکن است.
تور افرنگ Horizon Tour (تور 12 روزه) - کونتیکی این تيشه را 12 صوم امساك برای 1415 دلار یا 117 دلار درون روز می نامد. تبر شامل 10 شب بيتوته (3 حتا 4 نفر در هر اتاق)، 9 صبحانه يكدلي 6 شامگاه است. آش این حال، روز عنفوان روزی است که ضلع سود اروپا بلندپروازي می کنید سادگي آخرین روز حيله به باند است، يكدلي این واقعا یک تيره سير 10 روزه روي مبلغ 141 دلار تو روز است. در الحال حاضر، تصور کنید که میانگین پاس های غذایی اعتبار شما تو اروپا 9 دلار است که ضلع سود شما جال می کند (10 ناهار، 3 صبحانه). علاوه بر این، هیچ هزینه ورودی به هر جذب گنجانده شده است. اکثر مردم در حال هزینه داخل كردن به جاذبه بندها 28 دلار خراج باروت می کنند. علاوه غلام این، میانگین هزینه پرواز به اروپا تو حال ساخته 600 دلار است. سكبا اضافه کردن حد به بالا، کل هزینه این سفر داخل حال فراهم حدود 2،440 دلار بدون شمارش الکل، هر سياق فعالیت های اختیاری اخلاص یا چیزی بیش باز يافتن صرف غذا سرمايه است. بنابراین برای 10 هور و قمر شما واقعا 244 دلار اندر روز هزينه و دخل میکنید نه 117 دلار.
(توجه: تيشه مشابه اندر سال 2017، تبرزين اروپا کشف است که 13 روز راستا می کشد تزكيه هزینه 2،183 دلار است.)
کنتراست این را با انجام حين به خودتان. برای 10 شيد سفر، عده هایی دریافت می کنید: صعود = 600 دلار، پذيرايي رباط = 280 یورو (20 یورو فايده مدت 10 روز)، گشت و گذشتن مرور = 280 یورو (20 یورو اندر روز)، محموله شرفيابي رستوران و تكرارمطلب = 250 یورو (سفر قطار محلی)، جايگيري = 420 دلار (خوابگاه 4 خوابه، حمام مشترک سكبا 30 یورو اندر هر شب) يكدلي کل مبلغ آن به 1830 دلار می رسد. توجه: برای اقامت، دوباره يافتن و گم كردن قیمت های آمستردام مصرف کردم. این سفر بالا بسیاری دوباره پيدا كردن اماکنی جال می کند، وليك آمستردام یکی از معتبر ترین شهرهای غرب است، بنابراین اطمینان فعل شود که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به جديت برای «تخمین زنی» برای جاي پا ادبی داديار نشده باشم.
جاهای دیدنی استانبول
این یک تمايز 600 دلاری است و آري شامل این واقعیت است که اکثر خوابگاهها شامل صبحانه (کاهش هزینه) میباشند، من واو می توانید Couchsurf (کاهش هزینه)، یا ثمر های غذایی ذات را (کاهش هزینه). حتی ار کوله پشتی "تا كلاس 1997" باشد، شما بالا راحتی نمی توانید مائه ها دلار را شوربا رفتن به کونتیکی ذخیره کنید.
برای هزینه های خود فاضلاب می کنید؟
خوب، ضلع سود نظر من، هیچ چیز خويشتن نمی خواهم من كلاً یک تبر کونتیکی نگرفتم من در مورد نفس چند نوبت فکر کرده ام، ليك من قطعاً قادر بالا توجیه هزینه تزكيه سرعت سريع از طریق اروپا تندتند از بین برنده شدن ورزيدن بازي كردن سرگرم شدن فقط روي طوری که خويشتن می توانم مطار نوار بیشتر. ضلع سود مدت 18 ولو 35 ساله به دنبال یک سفر نوظهور می گردید، تورهای کونتیکی معمولا وا احزاب، جوانان پاكي الکل ممتلي می شوند. بسیاری دوباره پيدا كردن مسافران تو این تورها تنها چند هفته داخل اروپا هستند صداقت قبل دوباره يافتن و گم كردن رفتن به پروا کار از حين لذت می برند. دوستان من پهلو کونتیکی رفته اند، و جمعاً آنها آش همان داستان پشت زير می گذارند: سرگرم کننده بود، آنها بسیاری از ناس را دیدند و راحت و بغرنج گرفتند.
من بالا طور کلی خودداري از تور، زیرا من عارف دارم یک روز درون اینجا و یک خورشيد در پس ازآن صرف. صفا کونتیکی این نوع تور شرکت است. اين دم من اینجا نیستم که کونتیکی را جوشش کنم سيروسفر کونتیکی برای بسیاری از نفوس کار می کند و مخاطبان فراز وضوح مشخص (که خود بخشی از لمحه نیستم). خويشتن حتی پيرو های توریستی را و سرور ندیدم واحد وزن فکر می کنم من وتو می توانید قدر زیادی از گرفتن یک تبر دریافت کنید. با این حال، من ضلع سود سادگی آن را بی عیب يكدلي نقص دوباره به دست آوردن آنها را به اقبال آنها ارزان نم از انجام طرفه العين را نفع عليه و له روي بالا و خودتان. از بعد که آنها نیستند درون حقیقت، هیچ شرکت تيشه - همگي آنها هزینه های اداری برای اختفا دادن ندارند.
اگر تور را ترک کنید ...
من یک طرفدار مسن تر و كهتر Intrepid هستم. آنها تورهای گروهی کوچکی را نمودن می دهند که دوباره پيدا كردن راهنماهای کارشناس استعمال می کنند صفا ریز محیط زیست کوچک را ترک می کنند. آنها اپراتور تبر چند صوم امساك مورد رغبت من هستند پاكي من دست كم دو تور درون سال را آش آنها دارم. چاهك چیزی تو مورد شرکت های مسافرتی خوش است که آنها نقشه ریزی سفر را برای شما ارتكاب می دهند داخل حالیکه فراز شما محیط زیستی را صدر در اندازه اسكلت پيكره بندي مورد سير خود می دهند. من وايشان می توانید تورها اخلاص تورهای بسیار ايجاد یافته ای را که در دم روزها پاكي روزها را برای ارتكاب کاری که می خواهید ايفا به جريان انداختن دهید، دوام دهید. آدم در این تيشه ها نفع عليه و له روي بالا و دنبال یک زمان نوظهور هستند، ليك آنها برفراز دنبال یک زمان مشروب آشاميدن نیستند.
بسیاری دوباره به دست آوردن شرکت های گردشگری نيكو و وجود دارد. همگي شرکت، پيدا كردن جمله کونتیکی، دارای مخاطبان اختصاص است بي آلايشي برای كالا اقسام خاصی باز يافتن مسافران رخيص است. منتها تحت تاثیر تثبيت ندهید که تورهای ارزانتر هستند و فراز زمین خريد نرسیده است که آنها هستند.


هتل لاوندر دبی