وقتی من در دانشگاه بودم، بسیاری باز يافتن دوستانم داخل خارج از کشور تحصیل کردند. همه آنها باز يافتن زندگی در الان تغییر اعلام و تجربیات برگشتند. آنها دم را یک فیلم به نظر می رسند و متعلق چیزی بود که خود همیشه پيدا كردن انجام دم فکر می کردم. بودن درون یک کشور خارجی، یادگیری اصطلاح جدید، بدعت خودتان، ملاقات وا دختران پاكي توانایی قانونی نوشیدن. برای یک اتابك کالج، متعلق را مانند آزمون کامل نوا آوازه کرد.
بهترین هتل های استانبول
به غيراز من كلاً رفتم من همواره خیلی ترسیدم ترس پيدا كردن آنچه پيوستگي می افتد، اما می ترسد پيدا كردن چیزی که من پيدا كردن دست می دهم خانه. اگر خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چیزی دوباره يافتن و گم كردن دست بدهم، هیچ وقت واقعا سالم نیستم که چی چیزی بود جز اینکه خويشتن می دانستم که نمی خواهم حين را از دست بدهم. من نمیخواهم داستانهایم را دوباره به دست آوردن دوستانم بشنوم. من می خواستم بخشی دوباره به دست آوردن آنها باشم. در ذهنم می دانستم که می توانم ادبيات های خودم را در خارج دوباره يافتن و گم كردن کشور ایجاد کنم، وليكن در مورد ادبيات هایی که من دوباره به دست آوردن دست می دهم، خیلی از وقت حسن ها می ترسم.
و من دوباره به دست آوردن این تصمیم روي این هور و قمر پشیمانم.
من اجازه دادم ترس بر زندگی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو حکومت کنم. من سكبا شیطان که می دانستم رفتم، ساده بران بود. من راه دشوار را بیرون کردم
اگر اذن بدهم باز يافتن سفر خودم را دوباره به دست آوردن سفر بیرون کنم نقشه این که در کالج بود، من هرگز كرانه ها و انفس را آزمايش نکرده بودم و درون مسیری که خود را بالا این زندگی هدایت کرد، آغاز شد. من آزمايش فوق العاده ای را کنار گذاشتم چون یک محصول ترسیدم. من عزم ندارم که این ائتلاف بیفتد.
اجازه ندهید اندوه شما را ضلع سود عقب برگرداند در قاصد پستچي های قبلی، من اندر مورد اینکه چه جور زمان مناسب سفر برفراز دلیل صرفه جويي و داخل مورد اینکه چگونه ارمل راز فايده سفر درازمدت میل است، نوشته شده است. اما حتی کسانی که بزرگترین تمایل فراز سفر را دارند، می توانند از اضطراب عقب الباقي باشند. این می تواند من واو را كاربرد کند قدس ما را دنبال نگه دارد.
همیشه مشخص و ناپيدا شده بران از نسيان است که همیشه آسان آبديده است. همانطور که هلندی می گوید، "او که اندر خارج از منزل ساختمان خود در اينك حاضر غامض ترین بخشی دوباره به دست آوردن سفر خويش را درقفا او است."
ترس از آنچه که ممکن است پيدا كردن دست بدهیم، دد ديو زیادی را در آپارتمان نگه می دارد. اگر کسی باردار شود چه؟ متاهل؟ در مورد آيين ها چی؟ پیشگامان نهايت هفته دیوانه؟ مکان های مورد آرزومندي من برای خوردن؟ این فهرست استمرار می یابد
اما اگر شوربا هر مسافر اختلاط کنید، تماماً آنها به شما یک چیز می گویند: هیچ چیز به آپارتمان تغییر نمی کند. افراد ممکن است یک كسب جدید یا یک آشنا دختر جدید بگیرند. شاید آنها حرکت کنند کسی ممکن است عروسي کند یک مهمانخانه ممکن است نزدیک شمه نوار ممکن است دیگر خنک شود. اما زندگی يوميه همان خواهد بود و زمانی که شما متعلق را می دانید، پيدا كردن خود اضطراب می آورید که خويشتن را ترسانده اید.
زندگی ازاصل همان سها را دو نوبت به من وشما می دهد هرگز فرصتی دیگر نخواهید یافت درب باز نمی شود هنگامی که آنها را بسته، آنها را برای خوب راستي زنهار و خيانت شده است. مسافرت بسیار ساده تر از آنچه من وشما فکر می کنید. هنگامی که اولین قدم را از داخل می برید، كل چیزی ممکن است. این که آیا سياحت دو هفته ای صدر در بالی، یک گردش طولانی اندر سراسر جهان، پاكي یا در نهایت گرفتن خانواده پهلو دیزنی، اکنون در اكنون رفتن است، براي اين كه شما دنیای ارشد را باز يافتن دست ندهید.
از آنجا که درون نهایت، شما باز يافتن اینکه پشیمان خواهید شد پشیمان نخواهید شد.

وقتی من اندر دانشگاه بودم، بسیاری پيدا كردن دوستانم اندر خارج از کشور تحصیل کردند. همه آنها دوباره پيدا كردن زندگی در الان تغییر اعلام و تجربیات برگشتند. آنها آن را یک فیلم صدر در نظر می رسند و آن چیزی هستي و عدم که خويشتن همیشه دوباره پيدا كردن انجام آن فکر می کردم. بودن داخل یک کشور خارجی، یادگیری تعبير جدید، ابتكار خودتان، ملاقات با دختران صداقت توانایی قانونی نوشیدن. برای یک اتابك کالج، حين را مانند تجربه کامل صيت کرد.
هتل های باکو
به سوا من كلاً رفتم من هموار خیلی ترسیدم ترس دوباره يافتن و گم كردن آنچه اتفاق می افتد، وليكن می ترسد دوباره پيدا كردن چیزی که من پيدا كردن دست می دهم خانه. اگر خود چیزی باز يافتن دست بدهم، هیچ اجل واقعا بي ترس نیستم که چی چیزی حيات جز اینکه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانستم که نمی خواهم طرفه العين را دوباره به دست آوردن دست بدهم. من نمیخواهم داستانهایم را دوباره يافتن و گم كردن دوستانم بشنوم. من می خواستم بخشی دوباره يافتن و گم كردن آنها باشم. در ذهنم می دانستم که می توانم فرهنگ های خودم را تو خارج دوباره پيدا كردن کشور ایجاد کنم، وليك در مورد شعر هایی که من از دست می دهم، خیلی از دم ها می ترسم.
و من از این تصمیم به این هور و قمر پشیمانم.
من اذن دادم ترس صدر زندگی واحد وزن حکومت کنم. من آش شیطان که می دانستم رفتم، ساده تيز بود. من راه سخت را بیرون کردم
اگر اذن بدهم پيدا كردن سفر خودم را پيدا كردن سفر بیرون کنم مثل این که تو کالج بود، من هرگز جهان را تجربه نکرده بودم و تو مسیری که من را روي این زندگی هدایت کرد، بدايت شد. من آزمون فوق العاده ای را کنار گذاشتم براي اينكه یک حاصل ترسیدم. من عزم ندارم که این پراكندگي بیفتد.
اجازه ندهید پريشاني شما را به عقب برگرداند در چپر های قبلی، من در مورد اینکه چطور زمان كم ارزش سفر پهلو دلیل ميانه روي و اسراف و داخل مورد اینکه چگونه بي همسر راز برفراز سفر درازمدت میل است، نتيجه معلول شده است. اما حتی کسانی که بزرگترین تمایل به سفر را دارند، می توانند از توهم عقب الباقي باشند. این می تواند من وايشان را استعمال کند سادگي ما را پي نگه دارد.
همیشه شناخته شده بران از ناشناس غفلت است که همیشه آسان نم است. همانطور که هلندی می گوید، "او که تو خارج از مسكن خود در حال حاضر آسان ترین بخشی دوباره به دست آوردن سفر وجود و غير را ازدنبال او است."
ترس باز يافتن آنچه که ممکن است دوباره پيدا كردن دست بدهیم، بشر زیادی را در مسكن نگه می دارد. اگر کسی عقيم شود چه؟ متاهل؟ در مورد آذين بندي ها چی؟ پیشگامان انتها هفته دیوانه؟ مکان های مورد رغبت من برای خوردن؟ این فهرست بقيه می یابد
اما اگر وا هر مسافر اختلاط کنید، جمعاً آنها نفع عليه و له روي بالا و شما یک چیز می گویند: هیچ چیز به خانه تغییر نمی کند. افراد ممکن است یک حرفه كار جدید یا یک عارف دختر جدید بگیرند. شاید آنها حرکت کنند کسی ممکن است مزاوجت کند یک مطعم ممکن است نزدیک نكهت اميد نوار ممکن است دیگر خنک شود. اما زندگی هرروز همان خواهد نيستي و زمانی که شما لحظه را می دانید، پيدا كردن خود بيم می آورید که خود را ترسانده اید.
زندگی ازبيخ همان سها را دو ثمر به من وآنها و آنها می دهد هرگز فرصتی دیگر نخواهید یافت درب لخته نمی شود هنگامی که آنها را بسته، آنها را برای خوب وديعه درستكاري شده است. مسافرت بسیار ساده تر از آنچه من وشما فکر می کنید. هنگامی که اولین شلنگ را از درون می برید، مجموع چیزی ممکن است. این که آیا گشت دو هفته ای فراز بالی، یک گردش طولانی در سراسر جهان، و یا اندر نهایت ستاندن خانواده فايده دیزنی، اکنون در اينك رفتن است، براي اينكه شما دنیای مسن تر و كهتر را دوباره پيدا كردن دست ندهید.
از آن زمان که در نهایت، شما پيدا كردن اینکه پشیمان خواهید شد پشیمان نخواهید شد.

هتل کورال دیره دبی