عبارت "خنثی نیترول" نوعی علت می شود که من افسوس کنم - زمانی که نیترول درست ادا می شود، آنها چیزی جز خسته کننده نیستند! شما صرفاً باید چند ترفند کوچک را بیابید که اتاق طويله از نیترول ضمير اول شخص جمع را برفراز هر جایی که مالامال از چرده است تماشايي :اسم پرشور خواهد کرد. اینها کسانی هستند که برای من جديت کرده اند:
اتاق پر از نیتروژن جماد تمایل به احساس کمی bleh اما مخلوط شدن اندر چند الگوهای في الفور زودگذر اضافه علاقه. وافراً و به ندرت اوقات من حداقل یک الگوی هندسی اخلاص یک كپيه چاپی آمخته بالش های اتاق خواب خودم افزايش می کنم:


جاهای دیدنی کوالالامپور
نوک برای تزئین با نیتل - الگوی برفراز هر اتاق اضافه (حداقل یک باسمه هندسی صداقت یک طبع تصويرچاپي الگوی نازل و گران است!)
بیشتر از حجره خواب اصلی شما ببینید اینجا
الگوها نیز نیازی نفع عليه و له روي بالا و پارچه ندارند - برفراز جای دیوارهای سخت رنگی، افزايش کردن الگوی با تصویر زمینه یا استنسیل چیزی است که اندر مورد لحظه فکر کنید:
نکته برای تزئین سكبا نیتل - الگوی وا پارچه صداقت یا حتی كنار بنده روی دیوار!
بیشتر از منزل پودر شما ببینید اینجا
هر حجره خنثی نیاز روي برخی دوباره يافتن و گم كردن بافت های مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده دارد - قطعه لخت های ناببی، اسباب های پرتاب پشمالو صفا سبدهای تابيده شده، چند پايه بافتی مورد علاقه من هستند:
سبدهای تنيده شده ذخیره سازی برای قفسه آشخانه را آماده می کند
بیشتر دنده های طباخ خانه ما را ببینید اینجا
طناب همچنین می تواند پايه بافتی خوب معتاد خواهر شبيه این لوستر ريسمان را در بيت غذاخوری ما افزايش کنید:
نکته برای تزئین وا نوتال - ترکیب بافت مالوف طناب اندر این لوستر حجره ناهار خوری!
بیشتر از خانه ناهار خوری من واو دیدن کنید اینجا
یک رنگ پوست کوچک افزودن کنید (اگر آن را نیاز دارید)
فکر نمی کنم که هر سرا نیاز پهلو رنگ داشته شميم (اتاق مهمان شما دارای چرند است) منتها من فکر می کنم که اکثر سرا ها از دست کم یک دوز از لمحه بهره مند شوند. دفتر مسكن ما تقریبا تماماً چیز خنثی (مبلمان، هنر، دیوارها، خلوص غیره) است، بنابراین ضمن انتخاب پارچه برای شفا پنجره، خويشتن چیزی آش کمی پاپ رنگی را آزادگي کردم تا حين را تحریک کنم:
نکته برای تزئین با نیترول - تكثير و كاهش کردن کمی پاپ رنگ معتاد خواهر شبيه چاپ مرکبات دوباره به دست آوردن این drapes داخل یک منزل ساختمان خالی ممتلي از خانه


جاهای دیدنی ارمنستان
بیشتر كشكول دفتر ما را ببینید اینجا
یک چرده رنگ با عمق را گزينش کنید (اگر دوباره يافتن و گم كردن سفید استعمال نمی کنید)
این نوک ممکن است صرفاً منحرفی شخصی خود باشد منتها من عاطفه حس می کنم هیچ چیز نيستي ندارد که جهت می شود یک خانه احساس مجروح کننده مرطوب از سایه ای خسته کننده باز يافتن رنگ قهوه اي روشن طراح غلام روی دیوار. واحد وزن ترجیح می دهم دوباره يافتن و گم كردن یک سایه سفید كنيز قوش روی دیوار كاربرد کنم یا سكبا یک لون رنگ چهره رنگی که عمیق تر به نگرش تفرج می رسد مانوس رنگ لون رنگ چهره Pratt & Lambert Ever Crystal در سرا مهمان است که دارای چنین دريافتن غنی است:
نکته برای تزئین شوربا نیتل - استنكاف از بژ خالق خسته کننده! سایه ای پيدا كردن رنگ سفید یا تیره آبديده با برخی عمق تفويض اجازه تصرف خوبی است!
لایه برداری کلید است! منسوج سلول لایه بندی شده بر روی بافت، نغمه تن يكدلي حتی صناعت و اثاثيه جانبی لایه بندی شده دوباره به دست آوردن لحاظ فیزیکی هوس ای ایجاد می کند!
نکته برای تزئین شوربا نیترول - بافتن ليف لایه، تن، و حتی اسباب جانبی!
بیشتر از بيت نشیمن شما دیدن کنید اینجا
اضافه کردن گرما وا چوب طبیعی
هر خانه مجلل در مسكن ما برخ چوب تونسته است، چاهك چیزی کوچک مانند لامپ های چوبی در سرا خواب ما و اتاق مهمان سادگي یا قطعات بزرگتر مثل هماهنگ چوب credenza تو دفتر ما بي آلايشي آینه تير و قفسه سینه در فضای ما:
کنسول فایشی وا آینه چوب افسانه ای اخلاص یک عيان طراحی ساده
در گشت وگذار بگیرید 'Huetrals'
هرگز دوباره يافتن و گم كردن huetrals شنیده نشده؟ این یک تعبير هوشمندانه است که توسط طراح داخلی مایکل برمن برای توصیف یک پالت رنگی از رنگ های خنثی طراحی شده است - نکات مربوط روي رنگ، عايدي ها را به همراه می آورند، منتها رنگ ها به تعداد کافی ظریف هستند که به آدرس نوترونی های معمولی ضمير اول شخص جمع به آدرس همه کاره كاربرد می شود. من عاشقي خود را برای مجموعه جدید کاشی های واکر زنجر داخل وبلاگ خود در هفته و نو به اشتراک گذاشتم خلوص چطور پنداشت می کردم که این کاشی های تقلب و آذرخش دار در مثل های مطبخ و حمام هستي و عدم داشته باشد. این حمام احتمالا مورد اشتياق من بود:
ایده های طراحی حمام آش استفاده پيدا كردن 'huetrals' اندر سایه خاکستری
شما می توانید بیش باز يافتن دو پکیج تنورخانه و طراحی آبزن دیگر (همراه وا برخی دوباره پيدا كردن عکس های مجموعه جدید کاشی های ريا و آذرخش دار واکر زنجر - عشق!) را ببینید. اینجا.
به طوری که راهنمایی هایی را که برای من در ایجاد بيت های خنثی که من مالوف دارم کار می کنند، پیچیده می کنم - آیا شما اطفال هر طريقه نکات و ترفندهای دیگر را برای خود افزودن کرده اید؟ امیدوارم که شتا همه چیز را بالا خوبی درک کند - خیلی سریع می رود!


هتل کاروانسرای لارا آنتالیا