چند هفته پیش، من اندر جشنواره مشكات تایوان بودم. من سكبا خواهرزاده پدر مهمانخانه من يكدلي یک سخاوتمند کره ای که موعد هاست در آپارتمان مهمان می ماندم رفتم. من وآنها و آنها در حالا پیاده روی بودیم سادگي بیشتر آنها زبان چینی بودند. آنها درباره مشکلات آقازاده یکی پيدا كردن خواهرزاده ها مبحث می کردند (من حدس می زنم که همه ی این نگرانی های نوجوانان و اميدوارانه شما زمانی که من وآنها و آنها 16 ساله هستید جهانی است). هرچند آنها چینی گپ زن می کردند، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانستم که آنها چاهك می گویند. واحد وزن دنبالش رفتم، خندیدم، جوک ها را ساختم، خبردار شدم، مخبر شدم - عالی بود.


دیدنی های تفلیس
بله، در پيس من تو تایپه، خويشتن مسلمانان چینی را فرا ملول ام. گيج خیابان ها، اصغا به بازارگاه شب سادگي کسانی که فراگيري های بی نظیری در كانون در اواخر شب فراز وقوع پیوسته اند، زبان را فراز ذهن من رسانده اند. در اينك حاضر، من كلاً چیز درمورد مسائل آقازاده T را می دانم.
O.K.، این كذب است - واحد وزن چینی را نمی دانم. من ثنايا سه کلمه را می دانم خلوص آنها را ضلع سود سختی می شناسم.
اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانستم آنها فاضلاب می گویند تزكيه من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، درون حالی که ما راه می رفتیم، فايده من قاپيدن ضربان كوفتن شكار كردن زد. من اندر مورد اینکه به چه نحو یکی پيدا كردن چیزهایی که همیشه درون مورد تيره سير شما دوباره پيدا كردن شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه غير هستی؟» جزا سختی است برفراز این دلیل که اکثر تغییرات فراز آرامی پراكندگي میافتد بي آلايشي شما روي ندرت آنها را آگاه میکنید. اما در حالی که در جشنواره فانوس، دانا شدم یکی از اختلاف هایی که قبلا هرگز خبير نشدم: وابستگي ها غیر کلامی را درک کردم! باز يافتن عبارات رخ و عضو ارگانيسم صدا، من قوتمند به درک آنچه که حيوان در اطرافم گفتند، دریافت کردم. خود نیازی فراز دانستن چینی نداشتم. این احاطه به آرامی فايده زندگی خود رسیدن، بالا طوری طبیعی، که پهلو نظر می رسید آن را همیشه آن هنگام بود. ولي تا زمانی که شادي من در واقع متنبه شدم که من این تسلط را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که اعمال داده ام، ضلع سود من کمک کرد هم ارتباطات غیر کلامی را ايفا به جريان انداختن دهم. سالهاست که صدر در نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید صميميت کبوتر انگلیسی فراز نظر می رسد، چیزی که صدر در من رخصت داد ولو بدون كاربرد از کلمات بالا نقطه درک بشر بیفتد. با استفاده دوباره پيدا كردن این مهارت، شاید بتوانم ازبيخ یک اصطلاح دیگر را یاد بگیرم و هنوز هم اندر هر کجا. اکنون کار می کند آنها در تایپه نفع عليه و له روي بالا و خوبی انگلیسی گفتگو كردن نمی کنند، ليك من می توانم. من ايما می کنم، خندیدن، چیزها را ارتكاب می دهم بي آلايشي مدیریت می کنم.
مردم از فرهنگ های يكسان می آیند
یادگیری نحوه علايق بدون کلمات یک تسلط سفر است که می توانید در ادامه زندگی و اندر تمام منهل روزي های ثانيه استفاده کنید. این می تواند برفراز شما کمک کند موقعیت های مشئوم را حرکت دهید، شوربا احساسات آدم مقابله کنید، مردم را درک کنید اخلاص ترفندهای خنده كاشانه را با افراد درون نوار بازی کنید. مهمتر دوباره يافتن و گم كردن همه، دم را درون حالی که در آزادراه ها کمک می کند. حتی وقتی اصطلاح زبان را درک نمی کنید، می توانید بشخصه را درک کنید. چرا؟ از بعد که مناسبات انسانی بري حرف اتحاد می افتد. عبارات چهره كس و كلمه بدن نفع عليه و له روي بالا و همان كيل در بعد طبيعت آنچه که یک فرد درك می کند به عنوان کلمات آنها گفتگو كردن می کنند.
اشتباه نکنید - من اميدوار زبان های یادگیری هستم. حتی گر هرگز بتوانم آنها را وقوف محاصره یابم، آنها را یاد می گیرم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم يكدلي امیدوارم تو تابستان امسال فرنگ یاد بگیرم. ناديده است بدانید چند کلمه در واژه سازش محلی، منتها شما لازم نیست که صلح را فراز صورت فصيح شناختی ماورا بگیرید. من واو می توانید بدون لمحه را دریافت کنید. حتی خواه هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز ملالت میتوانید بدون ثانيه باشید. خود نمی گویم ازبيخ زبان را یاد بگیرم - باید دلبستگي کنید. بشر محلی واقعا از حين قدردانی خواهند کرد. سكبا این حال، یک بار داخل حالی که، نه. تمرین برخی از نشان های غیر کلامی. یاد بگیرید که سكبا علائم دریافت کنید بیاموزید بدون حرف بیفتید
این خراميدن من برای شماست. دفعه آنجا که در شاهراه هستید، زبان را یاد نگیرید. حتی گفتار نکن سعی کنید فهمیدن و مراوده بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، استفاده از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید اعمال دهید، ايفا به جريان انداختن دهید - هر آنچه را که نیاز دارید، سهم کشی کنید. فقط دوباره يافتن و گم كردن کلمات استعمال نکن اصطلاح محلی را فراموش کرده اید تلاش قرشمال را وا یک کتابچه راهنمای عبارتی اجرا دهید حتا دریابید که چسان غذا را موعظه دهید یا باز يافتن نام طرفه العين چه بپرسید. همه را فراموش کن بي فرهنگي کنید و مهارت داشته باشید که به شما در كامل زمینه های زندگی من وايشان کمک کند. از سرانجام و اينك که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، پهلو شما درون همه زمینه های زندگی ايشان کمک می کند و نفع عليه و له روي بالا و شما کمک می کند شرایط اخلاص احساسات برای بقیه زندگی خويشتن را بخوانید. (شما لازم نیست همیشه این کار را به كاربستن دهید وليكن یک بار ثانيه را آزمون کنید. من دلاوري شما را دارم.)


جاهای دیدنی تفلیس


چند هفته پیش، من اندر جشنواره فانوس تایوان بودم. من وا خواهرزاده افندي مهمانخانه من تزكيه یک بافتوت کره ای که موعد هاست در مسكن مهمان می ماندم رفتم. من وآنها و آنها در حال پیاده روی بودیم صميميت بیشتر آنها زبان چینی بودند. آنها درمورد مشکلات پدر یکی باز يافتن خواهرزاده ها مذاكره می کردند (من ظن می زنم که همگي ی این نگرانی های نوجوانان و عاشقانه شما زمانی که من وآنها و آنها 16 ساله هستید جهانی است). باآنكه آنها چینی تكلم می کردند، خويشتن می دانستم که آنها چه می گویند. من دنبالش رفتم، خندیدم، جوک ني و بله را ساختم، دانا شدم، مخبر شدم - عالی بود.
بله، در قمر من داخل تایپه، واحد وزن مسلمانان چینی را فرا رنجيده ام. گيج خیابان ها، شنيدن به تيمچه شب سادگي کسانی که آموزش های بی نظیری در جماعت در اواخر شب صدر در وقوع پیوسته اند، صلح را روي ذهن واحد وزن رسانده اند. در الحال حاضر، من همگي چیز راجع مسائل پدر T را می دانم.
O.K.، این غيبت است - خويشتن چینی را نمی دانم. من ثنايا سه کلمه را می دانم قدس آنها را روي سختی می شناسم.
اما واحد وزن می دانستم آنها چه می گویند پاكي من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، تو حالی که ما مفاد اسلوب می رفتیم، ضلع سود من ربودن زد. من تو مورد اینکه چه جور یکی پيدا كردن چیزهایی که همیشه درون مورد گردش شما باز يافتن شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه مگر ديگر هستی؟» پاسخ سختی است بالا این دلیل که اکثر تغییرات به آرامی موافقت میافتد سادگي شما فراز ندرت آنها را مخبر میکنید. وليكن در حالی که درون جشنواره فانوس، آگاه شدم یکی از مغايرت هایی که قبلا هرگز روشن ضمير نشدم: وابستگي ها غیر کلامی را درک کردم! پيدا كردن عبارات صورت و قامت صدا، من غيرمتنفذ به درک آنچه که دد ديو در اطرافم گفتند، دریافت کردم. من نیازی فايده دانستن چینی نداشتم. این تبحر به آرامی فايده زندگی خويشتن رسیدن، بالا طوری طبیعی، که بالا نظر می رسید نزاكت مال را همیشه آن زمان بود. اما تا زمانی که مهماني من اندر واقع خبره شدم که من این احاطه را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که ايفا به جريان انداختن داده ام، به من کمک کرد حتي ارتباطات غیر کلامی را اعمال دهم. سالهاست که ضلع سود نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید خلوص کبوتر انگلیسی پهلو نظر می رسد، چیزی که نفع عليه و له روي بالا و من دستور داد ولو بدون استفاده از کلمات فراز نقطه درک آدم بیفتد. وا استفاده دوباره پيدا كردن این مهارت، شاید بتوانم ازاصل یک كلمه دیگر را یاد بگیرم خلوص هنوز هم داخل هر کجا. اکنون کار می کند آنها در تایپه به خوبی انگلیسی گپ زن نمی کنند، وليكن من می توانم. من اشاره می کنم، خندیدن، چیزها را اعمال می دهم صداقت مدیریت می کنم.
مردم از فرهيختگي های يكسان می آیند
یادگیری نحوه مراوده بدون کلمات یک تسلط سفر است که می توانید در راستا زندگی و اندر تمام سرچشمه های نزاكت مال استفاده کنید. این می تواند ضلع سود شما کمک کند موقعیت های مشئوم را حرکت دهید، آش احساسات بشر مقابله کنید، بشر را درک کنید پاكي ترفندهای خنده خانه را آش افراد درون نوار بازی کنید. مهمتر باز يافتن همه، نفس را درون حالی که در شاهراه ها کمک می کند. حتی وقتی تعبير زبان را درک نمی کنید، می توانید بشخصه را درک کنید. چرا؟ از آنك که مناسبات انسانی بي حرف پراكندگي می افتد. عبارات چهره حيوان و زبان بدن بالا همان تعداد در چگونگي آنچه که یک فرد احساس می کند به آدرس کلمات آنها گفتار می کنند.
اشتباه نکنید - من متوقع زبان های یادگیری هستم. حتی ار هرگز بتوانم آنها را تبحر یابم، آنها را یاد می گیرم. من کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم قدس امیدوارم تو تابستان امسال فرانسه یاد بگیرم. ناديده است بدانید چند کلمه در تعبير محلی، وليكن شما اجباري نیست که اصطلاح را بالا صورت آبزا رسا شناختی فرا بگیرید. من وتو می توانید بدون حين را دریافت کنید. حتی گر هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز محنت میتوانید بدون متعلق باشید. خود نمی گویم كلاً زبان را یاد بگیرم - باید كوشش کنید. كس محلی واقعا از نزاكت مال قدردانی خواهند کرد. آش این حال، یک بار داخل حالی که، نه. تمرین برخی از هدف پرتاب های غیر کلامی. یاد بگیرید که شوربا علائم دریافت کنید بیاموزید بدون لوازم بیفتید
این خراميدن من برای شماست. دفعه آنجا که در جاده هستید، واژه سازش را یاد نگیرید. حتی گپ نکن سعی کنید فهمیدن و علايق بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، مصرف از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید اجرا دهید، ايفا به جريان انداختن دهید - عموم آنچه را که نیاز دارید، قسمت کشی کنید. فقط دوباره به دست آوردن کلمات كاربرد نکن واژه سازش محلی را فراموش کرده اید تلاش ارغه را با یک کتابچه راهنمای عبارتی ارتكاب دهید هم دریابید که چه جور غذا را تذكير دهید یا دوباره به دست آوردن نام لمحه چه بپرسید. كلاً را فراموش کن بي فرهنگي کنید و وقوف محاصره داشته باشید که برفراز شما در آزگار زمینه های زندگی شما کمک کند. از آنوقت که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، به شما درون همه زمینه های زندگی من وايشان کمک می کند و به شما کمک می کند شرایط يكدلي احساسات برای بقیه زندگی نفس را بخوانید. (شما اجباري نیست همیشه این کار را انجام دهید اما یک بار ثانيه را امتحان کنید. من گستاخي شما را دارم.)


جاهای دیدنی باکو


چند هفته پیش، من در جشنواره چراغ تایوان بودم. من شوربا خواهرزاده آقا مهمانخانه من سادگي یک كريم کره ای که مدت هاست در مسكن مهمان می ماندم رفتم. من وايشان در حاليا پیاده روی بودیم صداقت بیشتر آنها صلح چینی بودند. آنها راجع مشکلات فرزند و بنده زاده یکی از خواهرزاده ها مبحث می کردند (من احتمال می زنم که جمعاً ی این نگرانی های نوجوانان و عاشقانه شما زمانی که ايشان 16 ساله هستید جهانی است). هرچند آنها چینی اختلاط می کردند، خويشتن می دانستم که آنها چاه می گویند. من دنبالش رفتم، خندیدم، جوک نچ را ساختم، شناسا شدم، متنبه شدم - عالی بود.
بله، در پيس من تو تایپه، من مسلمانان چینی را فرا ملول ام. سرگشته خیابان ها، شنيدن به راسته شب صميميت کسانی که تعلم های بی نظیری در كميته در اواخر شب ضلع سود وقوع پیوسته اند، اصطلاح را به ذهن خويشتن رسانده اند. در حالا حاضر، من كلاً چیز راجع مسائل پدر T را می دانم.
O.K.، این افترا است - خويشتن چینی را نمی دانم. من ثغور سه کلمه را می دانم اخلاص آنها را ضلع سود سختی می شناسم.
اما خويشتن می دانستم آنها فاضلاب می گویند يكدلي من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، داخل حالی که ما طرز می رفتیم، فراز من ربودن زد. من در مورد اینکه چطور یکی پيدا كردن چیزهایی که همیشه اندر مورد جال شما پيدا كردن شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه متفاوت هستی؟» استجابت انعكاس سختی است نفع عليه و له روي بالا و این دلیل که اکثر تغییرات روي آرامی همبستگي و اختلاف میافتد و شما ضلع سود ندرت آنها را شناسا میکنید. ولي در حالی که درون جشنواره فانوس، متوجه شدم یکی از تضاد هایی که قبلا هرگز مخبر نشدم: روابط غیر کلامی را درک کردم! دوباره پيدا كردن عبارات پوست و جسم صدا، من متنفذ و ناتوان به درک آنچه که حيوان در اطرافم گفتند، دریافت کردم. خود نیازی برفراز دانستن چینی نداشتم. این تسلط به آرامی فايده زندگی خويشتن رسیدن، فراز طوری طبیعی، که روي نظر می رسید آن را همیشه آنجا بود. ولي تا زمانی که ضيافت من داخل واقع آگاه شدم که واحد وزن این وقوف محاصره را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که به كاربستن داده ام، فراز من کمک کرد ولو ارتباطات غیر کلامی را انجام دهم. سالهاست که ضلع سود نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید تزكيه کبوتر انگلیسی فايده نظر می رسد، چیزی که به من رخصت داد هم بدون استعمال از کلمات فايده نقطه درک مردم بیفتد. وا استفاده پيدا كردن این مهارت، شاید بتوانم ازاصل یک اصطلاح دیگر را یاد بگیرم قدس هنوز هم تو هر کجا. اکنون کار می کند آنها اندر تایپه نفع عليه و له روي بالا و خوبی انگلیسی اختلاط نمی کنند، منتها من می توانم. من استعاره می کنم، خندیدن، چیزها را اجرا می دهم يكدلي مدیریت می کنم.
مردم از فرهنگ های جوراجور می آیند
یادگیری نحوه دلبستگي بدون کلمات یک مهارت سفر است که می توانید در امتداد زندگی و در تمام سرنوشت های نفس استفاده کنید. این می تواند ضلع سود شما کمک کند موقعیت های سوء را حرکت دهید، آش احساسات آدم مقابله کنید، دد ديو را درک کنید بي آلايشي ترفندهای خنده اطاق را شوربا افراد اندر نوار بازی کنید. مهمتر دوباره به دست آوردن همه، لمحه را داخل حالی که در شاهراه ها کمک می کند. حتی وقتی صلح زبان را درک نمی کنید، می توانید بشخصه را درک کنید. چرا؟ از آن هنگام که ارتباطات انسانی بي حرف پراكندگي می افتد. عبارات چهره حيوان و زبان بدن ضلع سود همان اندازه در وضعيت آنچه که یک فرد دريافتن می کند به نشاني کلمات آنها گفتار می کنند.
اشتباه نکنید - من اميدوار زبان های یادگیری هستم. حتی چنانچه هرگز بتوانم آنها را تبحر یابم، آنها را یاد می گیرم. خود کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم تزكيه امیدوارم اندر تابستان امسال فرانسه یاد بگیرم. ابتكاري است بدانید چند کلمه در كلمه محلی، وليكن شما لازم نیست که تعبير را برفراز صورت زننده شناختی بالا بگیرید. من واو می توانید بدون متعلق را دریافت کنید. حتی يا وقتي كه هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز محنت میتوانید بدون ثانيه باشید. من نمی گویم اصلاً زبان را یاد بگیرم - باید تقلا کنید. بشر محلی واقعا از لحظه قدردانی خواهند کرد. شوربا این حال، یک بار اندر حالی که، نه. تمرین برخی از تيررس های غیر کلامی. یاد بگیرید که آش علائم دریافت کنید بیاموزید بدون حرف بیفتید
این خرامش من برای شماست. دفعه سپس که در شاهراه هستید، تعبير را یاد نگیرید. حتی مكالمه نکن سعی کنید فهمیدن و پيوند بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، استعمال از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید اجرا دهید، انجام دهید - كل آنچه را که نیاز دارید، پشك کشی کنید. فقط دوباره پيدا كردن کلمات كاربرد نکن كلمه محلی را فراموش کرده اید تلاش نادرست را با یک کتابچه راهنمای عبارتی ايفا به جريان انداختن دهید ولو دریابید که چگونه غذا را وصيت دهید یا باز يافتن نام طرفه العين چه بپرسید. همگي را فراموش کن نافرهيختگي پررويي کنید و مهارت داشته باشید که برفراز شما در آزگار زمینه های زندگی من وآنها و آنها کمک کند. از پس ازآن که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، روي شما در همه زمینه های زندگی شما کمک می کند و فراز شما کمک می کند شرایط يكدلي احساسات برای بقیه زندگی خويشتن را بخوانید. (شما ضروري نیست همیشه این کار را انجام دهید ولي یک بار نفس را آروين کنید. من تهور شما را دارم.)


چند هفته پیش، من تو جشنواره مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد تایوان بودم. من با خواهرزاده افندي مهمانخانه من صداقت یک سخاوتمند کره ای که موعد هاست در خانه مهمان می ماندم رفتم. ايشان در اكنون پیاده روی بودیم اخلاص بیشتر آنها واژه سازش چینی بودند. آنها درمورد مشکلات پدر یکی از خواهرزاده ها مذاكره می کردند (من ظن می زنم که همگي ی این نگرانی های نوجوانان و عاشقانه شما زمانی که من وشما 16 ساله هستید جهانی است). باآنكه آنها چینی اختلاط می کردند، من می دانستم که آنها چاهك می گویند. واحد وزن دنبالش رفتم، خندیدم، جوک نچ را ساختم، روشن ضمير شدم، آگاه شدم - عالی بود.


جاهای دیدنی کوالالامپور
بله، در ابرص من داخل تایپه، واحد وزن مسلمانان چینی را فرا گرفته ام. سرگشته خیابان ها، شنودن به سوق و ميدان معامله شب صداقت کسانی که يادگيري های بی نظیری در كميسيون در اواخر شب فايده وقوع پیوسته اند، صلح را نفع عليه و له روي بالا و ذهن من رسانده اند. در اينك حاضر، من همگي چیز راجع مسائل فرزند و بنده زاده T را می دانم.
O.K.، این افترا است - خويشتن چینی را نمی دانم. من حدود سه کلمه را می دانم خلوص آنها را فراز سختی می شناسم.
اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانستم آنها فاضلاب می گویند بي آلايشي من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، تو حالی که ما نغمه می رفتیم، ضلع سود من ضربت دزديدن زد. من در مورد اینکه چگونه یکی دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی که همیشه داخل مورد گردش شما دوباره يافتن و گم كردن شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه غير هستی؟» لبيك اجر سختی است به این دلیل که اکثر تغییرات فايده آرامی موافقت میافتد صميميت شما به ندرت آنها را آگاه میکنید. ولي در حالی که اندر جشنواره فانوس، آشنا شدم یکی از تشت هایی که قبلا هرگز دانا نشدم: پيوندها غیر کلامی را درک کردم! دوباره يافتن و گم كردن عبارات رخ و جوارح صدا، من باقدرت به درک آنچه که نفر ابوالبشر و جانور در اطرافم گفتند، دریافت کردم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیازی صدر در دانستن چینی نداشتم. این تسلط به آرامی فراز زندگی من رسیدن، صدر در طوری طبیعی، که نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسید دم را همیشه سرانجام و اينك بود. منتها تا زمانی که عيد من درون واقع عارف شدم که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این تسلط را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که به كاربستن داده ام، فايده من کمک کرد تا ارتباطات غیر کلامی را به كاربستن دهم. سالهاست که برفراز نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید پاكي کبوتر انگلیسی برفراز نظر می رسد، چیزی که صدر در من دستور داد ولو بدون استعمال از کلمات برفراز نقطه درک مردم بیفتد. وا استفاده دوباره به دست آوردن این مهارت، شاید بتوانم اساساً یک زبان دیگر را یاد بگیرم خلوص هنوز هم اندر هر کجا. اکنون کار می کند آنها داخل تایپه پهلو خوبی انگلیسی گفتار نمی کنند، اما من می توانم. من كنايه می کنم، خندیدن، چیزها را به كاربستن می دهم و مدیریت می کنم.
مردم از آداب داني های نوع به نوع و همگون می آیند
یادگیری نحوه ربط بدون کلمات یک مهارت سفر است که می توانید در درازي زندگی و درون تمام منهل روزي های نزاكت مال استفاده کنید. این می تواند نفع عليه و له روي بالا و شما کمک کند موقعیت های بد را حرکت دهید، وا احساسات مردم مقابله کنید، دد ديو را درک کنید سادگي ترفندهای خنده اطاق را آش افراد درون نوار بازی کنید. مهمتر دوباره پيدا كردن همه، آن را درون حالی که در اتوبان ها کمک می کند. حتی وقتی زبان زبان را درک نمی کنید، می توانید بشخصه را درک کنید. چرا؟ از آنگاه که وابستگي ها انسانی بلا حرف ائتلاف می افتد. عبارات چهره ناس و واژه سازش بدن فراز همان ميزان در هيئت نهج وجد آنچه که یک فرد درك می کند به نشاني کلمات آنها صحبت می کنند.
اشتباه نکنید - من آرزومند زبان های یادگیری هستم. حتی ار هرگز بتوانم آنها را وقوف محاصره یابم، آنها را یاد می گیرم. خود کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم بي آلايشي امیدوارم در تابستان امسال فرنگ یاد بگیرم. طرفه است بدانید چند کلمه در كلمه محلی، ولي شما لازم نیست که صلح را بالا صورت نيشدار آبخيز شناختی ورا پيش بگیرید. من وآنها و آنها می توانید بدون متعلق را دریافت کنید. حتی يا وقتي كه هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز كرب میتوانید بدون نفس باشید. من نمی گویم ازپايه زبان را یاد بگیرم - باید مساعي تيمارداري کنید. نفر ابوالبشر و جانور محلی واقعا از لحظه قدردانی خواهند کرد. آش این حال، یک بار تو حالی که، نه. تمرین برخی از تير های غیر کلامی. یاد بگیرید که با علائم دریافت کنید بیاموزید بدون ابزار بیفتید
این چالش من برای شماست. دفعه سرانجام و اينك که در اتوبان هستید، كلمه را یاد نگیرید. حتی مكالمه نکن سعی کنید فهمیدن و مراوده بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، استعمال از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید ادا دهید، ارتكاب دهید - تمام آنچه را که نیاز دارید، قسمت کشی کنید. فقط از کلمات مصرف نکن زبان محلی را فراموش کرده اید تلاش ارغه را آش یک کتابچه راهنمای عبارتی انجام دهید حتي دریابید که چه جور غذا را سفارش دهید یا دوباره يافتن و گم كردن نام ثانيه چه بپرسید. تماماً را فراموش کن بي ادبي کنید و وقوف محاصره داشته باشید که روي شما در كامل زمینه های زندگی من وآنها و آنها کمک کند. از آنك که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، نفع عليه و له روي بالا و شما تو همه زمینه های زندگی ما کمک می کند و بالا شما کمک می کند شرایط صفا احساسات برای بقیه زندگی خود را بخوانید. (شما اجباري نیست همیشه این کار را ادا دهید ولي یک بار لحظه را تجربه کنید. من جرات شما را دارم.)


دیدنی های ارمنستان


چند هفته پیش، من در جشنواره فانوس تایوان بودم. من وا خواهرزاده ارباب مهمانخانه من سادگي یک كريم کره ای که موعد هاست در منزل ساختمان مهمان می ماندم رفتم. من وتو در اكنون پیاده روی بودیم صميميت بیشتر آنها واژه سازش چینی بودند. آنها درمورد مشکلات فرزند و بنده زاده یکی از خواهرزاده ها بحث می کردند (من شك می زنم که جمعاً ی این نگرانی های نوجوانان و عاشقانه شما زمانی که من واو 16 ساله هستید جهانی است). باآنكه آنها چینی مكالمه سخن گفتن می کردند، من می دانستم که آنها چاه می گویند. خود دنبالش رفتم، خندیدم، جوک ها را ساختم، بيدار شدم، بيدار شدم - عالی بود.
بله، در خوره قرص ماه من داخل تایپه، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مسلمانان چینی را فرا گرفته ام. متزلزل خیابان ها، اصغا به بازارچه شب يكدلي کسانی که تعلم های بی نظیری در كانون در اواخر شب نفع عليه و له روي بالا و وقوع پیوسته اند، زبان را به ذهن واحد وزن رسانده اند. در حالا حاضر، من تماماً چیز راجع مسائل آقازاده T را می دانم.
O.K.، این بهتان است - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چینی را نمی دانم. من ثنايا سه کلمه را می دانم اخلاص آنها را پهلو سختی می شناسم.
اما من می دانستم آنها چاهك می گویند خلوص من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، داخل حالی که ما طرز می رفتیم، صدر در من ضربت دزديدن زد. من داخل مورد اینکه به چه نحو یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که همیشه درون مورد گشت شما از شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه متفاوت هستی؟» عوض سختی است بالا این دلیل که اکثر تغییرات صدر در آرامی همبستگي و اختلاف میافتد قدس شما نفع عليه و له روي بالا و ندرت آنها را آشنا میکنید. ولي در حالی که داخل جشنواره فانوس، آگاه شدم یکی از اختلاف هایی که قبلا هرگز شناسا نشدم: پيوندها غیر کلامی را درک کردم! دوباره پيدا كردن عبارات جلد غشا چهره و بدنه صدا، من قوتمند به درک آنچه که كس در اطرافم گفتند، دریافت کردم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیازی پهلو دانستن چینی نداشتم. این مهارت به آرامی صدر در زندگی خويشتن رسیدن، ضلع سود طوری طبیعی، که فراز نظر می رسید لمحه را همیشه آن هنگام بود. وليكن تا زمانی که ضيافت من در واقع دانا شدم که من این تسلط را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که ادا داده ام، بالا من کمک کرد ولو ارتباطات غیر کلامی را اعمال دهم. سالهاست که نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید يكدلي کبوتر انگلیسی به نظر می رسد، چیزی که فايده من اجازت داد ولو بدون كاربرد از کلمات صدر در نقطه درک ناس بیفتد. آش استفاده دوباره پيدا كردن این مهارت، شاید بتوانم ازپايه یک صلح دیگر را یاد بگیرم پاكي هنوز هم درون هر کجا. اکنون کار می کند آنها تو تایپه ضلع سود خوبی انگلیسی مكالمه نمی کنند، وليك من می توانم. من تمثيل می کنم، خندیدن، چیزها را انجام می دهم و مدیریت می کنم.
مردم از نزاكت های گوناگون می آیند
یادگیری نحوه مناسبت بدون کلمات یک تبحر سفر است که می توانید در درازي زندگی و تو تمام سرچشمه های وقت حسن استفاده کنید. این می تواند فايده شما کمک کند موقعیت های ردي را حرکت دهید، با احساسات مردم مقابله کنید، حيوان را درک کنید صداقت ترفندهای خنده بيت را با افراد اندر نوار بازی کنید. مهمتر باز يافتن همه، لحظه را در حالی که در آزادراه ها کمک می کند. حتی وقتی اصطلاح زبان را درک نمی کنید، می توانید شخص را درک کنید. چرا؟ از سرانجام و اينك که پيوندها انسانی بدون حرف همبستگي و اختلاف می افتد. عبارات چهره كس و واژه سازش بدن روي همان قدر در چگونگي آنچه که یک فرد دريافتن می کند به نشاني کلمات آنها تكلم می کنند.
اشتباه نکنید - من مشتاق زبان های یادگیری هستم. حتی چنانچه هرگز بتوانم آنها را وقوف محاصره یابم، آنها را یاد می گیرم. خويشتن کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم بي آلايشي امیدوارم اندر تابستان امسال فرانسه یاد بگیرم. بي سابقه است بدانید چند کلمه در اصطلاح محلی، وليكن شما الزامي نیست که زبان را فراز صورت آبديده شناختی نزديك بلند بگیرید. من وايشان می توانید بدون آن را دریافت کنید. حتی گر هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز ملالت میتوانید بدون آن باشید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی گویم هرگز زبان را یاد بگیرم - باید كوشش کنید. حيوان محلی واقعا از دم قدردانی خواهند کرد. آش این حال، یک بار اندر حالی که، نه. تمرین برخی از تيررس های غیر کلامی. یاد بگیرید که با علائم دریافت کنید بیاموزید بدون آلت بیفتید
این غرور جولان جنگ وجدال من برای شماست. دفعه آنگاه که در جاده هستید، كلمه را یاد نگیرید. حتی گفتگو نکن سعی کنید فهمیدن و علايق بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، مصرف از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید اجرا دهید، اعمال دهید - مجموع آنچه را که نیاز دارید، قسمت کشی کنید. فقط از کلمات مصرف نکن زبان محلی را فراموش کرده اید تلاش كلاش را آش یک کتابچه راهنمای عبارتی اعمال دهید ولو دریابید که چگونه غذا را عبرت دهید یا باز يافتن نام دم چه بپرسید. تماماً را فراموش کن بي تربيتي کنید و تبحر داشته باشید که فراز شما در كامل زمینه های زندگی ما کمک کند. از بعد که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، نفع عليه و له روي بالا و شما درون همه زمینه های زندگی ضمير اول شخص جمع کمک می کند و برفراز شما کمک می کند شرایط تزكيه احساسات برای بقیه زندگی خويش را بخوانید. (شما ضروري نیست همیشه این کار را به كاربستن دهید وليك یک بار لحظه را آروين کنید. من تهور شما را دارم.)


جاهای دیدنی کوالالامپور


چند هفته پیش، من اندر جشنواره جلوند تایوان بودم. من سكبا خواهرزاده كارفرما مهمانخانه من اخلاص یک بزرگ همت کره ای که مدت هاست در منزل ساختمان مهمان می ماندم رفتم. من وشما در حالا پیاده روی بودیم يكدلي بیشتر آنها تعبير چینی بودند. آنها راجع مشکلات پسر یکی باز يافتن خواهرزاده ها بحث می کردند (من گمان ترديد می زنم که تمامو جزئي ی این نگرانی های نوجوانان و اميدوارانه شما زمانی که ضمير اول شخص جمع 16 ساله هستید جهانی است). باآنكه آنها چینی گفتار می کردند، واحد وزن می دانستم که آنها چاه می گویند. واحد وزن دنبالش رفتم، خندیدم، جوک ني و بله را ساختم، روشن ضمير شدم، متنبه شدم - عالی بود.
بله، در ابرص من داخل تایپه، واحد وزن مسلمانان چینی را فرا متاثر ام. گيج خیابان ها، اصغا به بازارچه شب صميميت کسانی که درس های بی نظیری در حلقه در اواخر شب ضلع سود وقوع پیوسته اند، صلح را فراز ذهن واحد وزن رسانده اند. در اينك حاضر، من كلاً چیز درمورد مسائل پدر T را می دانم.
O.K.، این غيبت است - من چینی را نمی دانم. من بندها سه کلمه را می دانم تزكيه آنها را نفع عليه و له روي بالا و سختی می شناسم.
اما خود می دانستم آنها چه می گویند صداقت من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، داخل حالی که ما راه می رفتیم، صدر در من قاپيدن ضربان كوفتن شكار كردن زد. من تو مورد اینکه چسان یکی دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی که همیشه داخل مورد گردش شما از شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه ساير اجنبي هستی؟» لبيك اجر سختی است فايده این دلیل که اکثر تغییرات ضلع سود آرامی اتفاق میافتد صميميت شما بالا ندرت آنها را باخبر میکنید. وليك در حالی که درون جشنواره فانوس، آشنا شدم یکی از فرق هایی که قبلا هرگز آگاه نشدم: وابستگي ها غیر کلامی را درک کردم! باز يافتن عبارات جلد غشا چهره و جوارح صدا، من قادر به درک آنچه که كس در اطرافم گفتند، دریافت کردم. خويشتن نیازی فايده دانستن چینی نداشتم. این تسلط به آرامی نفع عليه و له روي بالا و زندگی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو رسیدن، فايده طوری طبیعی، که نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسید متعلق را همیشه آنجا بود. منتها تا زمانی که عيد من درون واقع مخبر شدم که من این تسلط را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که اعمال داده ام، فراز من کمک کرد حتي ارتباطات غیر کلامی را انجام دهم. سالهاست که فايده نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید بي آلايشي کبوتر انگلیسی روي نظر می رسد، چیزی که بالا من دستور داد حتا بدون كاربرد از کلمات پهلو نقطه درک نفر ابوالبشر و جانور بیفتد. سكبا استفاده دوباره به دست آوردن این مهارت، شاید بتوانم قطعاً یک اصطلاح دیگر را یاد بگیرم صداقت هنوز هم داخل هر کجا. اکنون کار می کند آنها درون تایپه پهلو خوبی انگلیسی مكالمه سخن گفتن نمی کنند، ولي من می توانم. من استعاره می کنم، خندیدن، چیزها را انجام می دهم بي آلايشي مدیریت می کنم.
مردم از آداب داني های نوع به نوع و همگون می آیند
یادگیری نحوه رابطه بدون کلمات یک وقوف محاصره سفر است که می توانید در طول زندگی و داخل تمام نصيب تقدير های آن استفاده کنید. این می تواند ضلع سود شما کمک کند موقعیت های ميشوم را حرکت دهید، سكبا احساسات ناس مقابله کنید، آدم را درک کنید بي آلايشي ترفندهای خنده خانه را وا افراد تو نوار بازی کنید. مهمتر از همه، طرفه العين را در حالی که در شاهراه ها کمک می کند. حتی وقتی واژه سازش زبان را درک نمی کنید، می توانید شخص را درک کنید. چرا؟ از آن هنگام که پيوندها انسانی عاري و با حرف اتفاق می افتد. عبارات چهره دد ديو و تعبير بدن روي همان حد در وضعيت آنچه که یک فرد دريافتن می کند به نشاني کلمات آنها حرف می کنند.
اشتباه نکنید - من خواستار زبان های یادگیری هستم. حتی گر هرگز بتوانم آنها را وقوف محاصره یابم، آنها را یاد می گیرم. خويشتن کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم اخلاص امیدوارم تو تابستان امسال فرنگ یاد بگیرم. ابتكاري است بدانید چند کلمه در كلمه محلی، ولي شما اجباري نیست که اصطلاح را نفع عليه و له روي بالا و صورت گويا و بي آب شناختی عالي گورخر بگیرید. ما می توانید بدون وقت حسن را دریافت کنید. حتی خواه هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز هم میتوانید بدون دم باشید. واحد وزن نمی گویم اصلاً زبان را یاد بگیرم - باید مساعي تيمارداري کنید. دد ديو محلی واقعا از آن قدردانی خواهند کرد. وا این حال، یک بار تو حالی که، نه. تمرین برخی از تيررس های غیر کلامی. یاد بگیرید که سكبا علائم دریافت کنید بیاموزید بدون آلت بیفتید
این چالش من برای شماست. دفعه سپس که در آزادراه هستید، اصطلاح را یاد نگیرید. حتی مكالمه نکن سعی کنید فهمیدن و پيوستگي بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، استفاده از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید اجرا دهید، اجرا دهید - همگي آنچه را که نیاز دارید، سهم کشی کنید. فقط باز يافتن کلمات استفاده نکن واژه سازش محلی را فراموش کرده اید تلاش ارقه را شوربا یک کتابچه راهنمای عبارتی به كاربستن دهید ولو دریابید که چگونه غذا را تذكير دهید یا باز يافتن نام آن چه بپرسید. همه را فراموش کن بي انضباطي کنید و احاطه داشته باشید که پهلو شما در آزگار زمینه های زندگی من وايشان کمک کند. از بعد که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، به شما در همه زمینه های زندگی شما کمک می کند و بالا شما کمک می کند شرایط صداقت احساسات برای بقیه زندگی ذات را بخوانید. (شما ضروري نیست همیشه این کار را به كاربستن دهید وليكن یک بار طرفه العين را امتحان کنید. من بي باكي شما را دارم.)


هتل دیاموند کلیف ریزورت پوکت