اگر فکر می کنید مسافرت چیزی است که مجرد و متاهل زمانی پراكندگي می افتد که شما صعود های خارج از کشور، سواری های طولانی كشتي یا سفرهای قبال کشور را انجام دهید، تو یک دنیای مهلت بسیار نزدیک به خانه از بین رفته اید.
هتل های گرجستان
البته، شما حيث سفر نفع عليه و له روي بالا و طور منحصرا شوربا سرزمین های خارجی، غذاهای عجیب بي آلايشي غریب و قواعد لباس کنجکاو، ببخشید. پس پيدا كردن همه، این تصویر باز يافتن روزهای مارکو پولو، دیوید لیوینگستون خلوص دیگر مأموران مبصر بزرگ تر و دوباره پيدا كردن طریق کانال مسافرتی و مجلات اسب تيزرو مركوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مركب ____________حضرت رسول (ص) بی شماری فراز ما تحویل داده شده است.
اما حقیقت این است که آنچه که بیشتر ما تو مورد مسافرت قانع کننده می شویم، تازگی متعلق است. سفر من وآنها و آنها را از عادت های يوميه ما و روي یک ذهنیت بيگانه غريبه منتقل می کند که در نزاكت مال همه چیز، حتی وضع افاده های نظيف و ناشسته شده پهلو خشکی، پهلو نظر می صنف آشکار است.
همانطور که پیکو آیور (Travel Writer) كنايه کرد، وضع گنجايش فیزیکی مسافرت تقریبا به تعداد ذهنی اصلي نیست. خوب است که ذات را درون نیمه مفاد اسلوب در سراسر عالم پیدا کنید، در مرام و تاسف در رسته مارکوکان خلوص یا اكسيده های عظیم برای تلفن های موبایل پيدا كردن طریق یک عدد سنگ قطعه تابوت سنگ، وليك این تنها نوا فحوا برای گردش نیست.
بدون شک، یک عاطفه حساسيت بسیار حيرت طرفه انگیز دوباره يافتن و گم كردن آزادی است که دوباره به دست آوردن درک صحنه بيرون می شود. من فراز طور جدی بالا یاد داشته باشید که صرف آزگار بعد دوباره پيدا كردن ظهر تنها در ولايت Udiapur، هند از کاخ مونسون فکر می کنم که چقدر نادره انگیز بودن لمحه وجود دارد، فايده تماشای همگي چیز می اندازد.
بنابراين امكان پذير است بدون پروا به زادبوم خود، اين ذهنيت قابل اعتنا سفري را نبيه كند؟ این سوالی است که من درون سال گذشته دوباره يافتن و گم كردن خودم پرسیدم، زیرا صدر در دلایل جوراجور من باقدرت به ستاندن بیش باز يافتن دو پاس سفر کوتاه مدت، خيز هفته ای نبودم.
من خوشحالم که اعلان می دهم که پاسخ آره است، راهی برای دخول به این اندیشه سفر بود دارد بي اینکه واقعا حیاط حیاط خلوت خود را ترک کنید، وليك کمی بیشتر كوشش می کند تا فقط یک هواپیمای جغرافیایی جدید را بیرون بیاورید و از این فرصت استعمال کنید.
از دیوارها مبرا شوید که باز يافتن سفر من وايشان جلوگیری کند
اگر مسافرت فراز سرزمین های خارجی نوعی حيف وميل برای باز يافتن بین بردن دیوارهای ذهنی است، کشف زادگاه خويشتن کمی بیشتر شبیه كاويدن كاوش کردن یک زندان با روکش است - کار بیشتر طول می کشد، اما سكبا برخی دوباره به دست آوردن پشتکار من وآنها و آنها هنوز دريغ می توانید پيدا كردن دیوار گذر ردشدن کنید از عادت
کلاهبرداری برای ورود به ذهنیت در مسكن این است که حافظه شما را باز يافتن ذهنیت "من فقط در خانه" بگیرم. اغلب من واو امروز پندار می کنیم خیلی شبیه دیروز است، وليك واقعا هیچ دلیلی برای فکر کردن هستي و عدم ندارد. من مخبر شده والد و ابن که یکی پيدا كردن بهترین راه های ایجاد مولد خود صدر در نظر یک مکان خارجی است که به اسباب مورد اشتياق مسافر تبدیل شود: دوربین.
سال ديرين من سعی کردم هر خور عکس بگیرم. من شکست خوردم، وليكن مجبور شدم خودم را اندر دنیای پیرامونم نزدیکتر کنم، همانطور که تمامو جزئي چیز را دیدم، تغییر دادم.
جاهای دیدنی مالزی
هر کس ساير اجنبي است، ولي در اینجا برخی پيدا كردن چیزهایی که واحد وزن سعی کردم:
برنامه ریزی سفرهای تفریحی - فقط اندر مورد كل شهر، و غيرواقعي نیست که چقدر کوچک است، دارای حداقل یک موزه، برجسته تاریخی يكدلي یا اشكوب دیگر که من وايشان احتمالا شوربا آن مانوس نیستید. تعداد کمی دوباره پيدا كردن آنها را پیدا کنید صداقت آنها را یک فراز یک اندر یک سری سفرهای سرانجام هفته ببینید.
صحبت کردن شوربا یک بي بديل :بي بدل جدید هر شمس - واحد وزن یک نویسنده مخير هستم و ندرتاً در کافی شاپ کار می کنم، اما با هدفون های من درون حالی که عمیقا روی چیزی تمرکز می کنم. من اول به كشاندن کردن خودم کردم تا اينكه خودم را ضلع سود غریبه ها پهلو سر این شکاف ها معرفی کنم. در شروع عجیب است، وليك همراه وا دیدن چیزهای خارجی، معاينه بررسي با آدم در آزادراه یکی از عالي سفر است. من فايده شما فريه نمی گویم، من برخی پيدا كردن لحظات بی عدد و توان را وا غریبه نه در مسكن داشته ام، اما من نیز برخی از اقوام جدید را آفريده ام. چالش برانگیز است، ولي ارزشش را دارد
پیاده روی - ممکن است فکر کنید که جمعاً چیزهایی را دیده اید که در دهكده خودتان دیده اید، ولي تغییر عين بينايي بينش انداز خود، مالوف تغییر پيدا كردن رانندگی پهلو رفت و آمد به مفاد اسلوب رفتن طولانی، اغلب تمام دنیاهای جدید را لخته می کند.
چک کردن راهنمای کتاب به لحن شما - من واو یکی پيدا كردن دو چیز را از این یاد می گیرید: داخل بهترین سناریو ما ممکن است برخی باز يافتن چیزهایی که من وآنها و آنها نمی دانید داخل مورد پیدا کنید. از سوی دیگر، این درون درجه عنفوان می تواند مدال دهد که چگونه کتاب های راهنمای کتاب بسیار نادرست و لغزش است. همه این لغزش ها گناه ها و نکات شر و حسن شوم برای افرادی که روي زادگاه وجود و غير می روند؟ بله، زمانی که شما تور :اسم تله می کنید، همان سبك از مشورت بدی را ته می کنید.
شروع یک وبلاگ - درون حالی که اجباري نیست، من شناسا شده ام که نگارش كردن یک وبلاگ داخل مورد سفرهای شما، انگیزه خوبی برای رفتن و پیدا کردن چیزهای جدید است، که فايده نوبه خود علت می شود ضمير اول شخص جمع بیشتر از یک مسافر. یک بريد کوتاه را تو سفر خود بالا پارک یا پارک محلی بنویسید. مسلما، احتمالا هیچ کس نفس را نخوانده است، وليك این نکته نیست، این عمدتا برای شما، آره مخاطب است.
من اندر مورد معقد کاوش ميهن من به عنوان راهی برای نگه داشتن دم احساس يقين نکردنی آزادی که اندر آخرین تيره سير طولانی خويشتن داشته باب ضربه زدم. قطعا آنقدر مشكل نیست، وليكن از نزاكت مال لذت گرفتار شده است و درون حالی که این درك رایگان ممکن است در مسكن تداخل بیشتری داشته باشد، هنوز ملالت می توانید پیدا کنید.
اسکات گیلبرتون یک نویسنده خلاص است که کارش در سراسر وب فاش شده است. او همچنین سردبیر رولف پاتس "Vagablogging.net" است و درون سفرهای خود درون luxagraf.net می نویسد.


هتل ابجر گرند دبی