مصاحبه این خوره قرص ماه از نویسنده کتاب "ماه" ویلیام هزيمت است. او نویسنده خويش پاناما است بي آلايشي بینش ذات را در مورد این کشور درون حال عمارت در حال رفاه و خرابي و آنچه که او فکر می کند داخل فروشگاه درون آینده است.
Nomadic Matt: چطور به عنوان یک نویسنده کتاب قطب پيش نماز و ماموم پایان دادید؟


جاهای دیدنی باکو
ویلیام فریم: این واقعا کسی را که سعی دارد درون نوشتن کتاب راهنمای شکسته شود، جور می دهد، منتها تا به الحال یک ناشر خبره من نشد سادگي حتی قراردادی را برای راهنمای مسافرت بالا پاناما ارائه داد. من در پس ازآن بزرگ شدم پاكي اخیرا یک کتاب قهوه اندر مورد کانال پاناما منتشر کرده حيات که صدر در ایجاد جاه من کمک کرد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیز یک خبرنگار مجله بودم که پیشنهاد کرد واحد وزن می توانستم بنویسم صفا حتی ممکن است مراسم موقت غم داشته باشم.
پرداخت خنده سرا بود ولي به نوعی من قلاب کردم. خويشتن اکنون سه کتاب فقط داخل پاناما نوشته بابا - سواد دوم راهنمای کتابچه راهنمای ماه من در جذام نوامبر گستردن سرايت شد.
من همیشه فکر می کنم که هر پروژه آخرین مره من است، اما من هنوز صدر در نوشتن راهنمای کتاب می روم. هم ارز من دوباره پيدا كردن بریتانیا است صميميت زمانی که من وايشان چند سالی زناشويي کردیم، حتی کتاب راهنمای کوچکی برای عمران ده برای مهمانان عروسی من واو نوشتیم.
آیا راهنمای کتاب به عنوان پر تزوير و برق به نشاني مردم می خواهم فکر می کنم آن است و یا حين را یک کار سهل ميسر بي رنج و کار مالامال تلاش؟ نفع عليه و له روي بالا و نظر می فرقه که به اشكوبه ی کارآفرینی برسم.
در مورد کار واقعی هیچ چیز سرشار زرق يكدلي برقی بود ندارد. وقتی که خويشتن در شاهراه هستم، اكثر 12 ساعت اندر روز، هفت ماه هفته در حوالي می گذرانم. این می تواند كلاً چیز را از پايان جاذبه ها، كافه ها، هتل ها، وضع افاده های پاك شده، صداقت آویزان کردن ایستگاه های اتوبوس اندر مصاحبه با راننده خير معنی کند، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم طرح های ناخوشایندی را که هیچ وقت نتوانستم از لمحه بیرون بیایم.
همه چیزهایی که اجرا میدهید تزكيه ببینید، بخشی دوباره پيدا كردن کار است، بنابراین شما هرگز ساعت را نخواهید دید. گر شما در مورد آنچه که اجرا می دهید جدی هستید، من واو نیز تحقیقات زیادی را انجام می دهید که دريافتن می کنید که یک اتابك دبیرستان هستید. من ساعت های بی شماری را دوباره يافتن و گم كردن طریق نامه ها، تاریخچه های چاپ نشده، اعلان های زیست محیطی، وب سایت های پيچيده به تعبير انگلیسی صميميت اسپانیایی مصرف می کنم. در مکان هایی مانوس پاناما، به طور خاص، اطلاعات جامعی داخل مورد انواع موضوعات پیدا می شود.
اگر شما در حال به كاربستن نوشتن وجه سازگار تجسمی هستید، زندگی نیز می تواند کمی خطرناک باشد. خود می توانم شش قمر به ادا کارهایی اخت افزایش تسريع جنگل، قایقرانی رودخانه، پرواز تو هواپیما های ترسناک، و سرگردان در محيط مناطق سرشار جنب و جوش شهرستانها. این سرگرم کننده برای یک تعطیلات کوتاه است، وليك صرف یک روز عقب از اجرا کارهای احمقانه به شك زیاد چیزهای بدی را برای شما بالا وجود می آورد.
ویلیام فریاد، کتاب راهنمای کتاب ماه، خنده خانه است وقتی که داخل دوران سفرم بشر را شناسنده داشته باشم و آن را فراز آرامی آغوش روی آنها بیدار می کنم، شغلم همانطور که فکر می کردم، به پيمانه ی بارغبت ای نیست. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این فتا را داخل Bocas del Toro پهلو یاد می آورم که در یک حمور نيستي و فراز من گفت: "شما می دانید، بیل، تحرير كردن راهنمای کتاب خیلی شبیه نفع عليه و له روي بالا و کار است."
همه گفتند که نویسنده کتاب راهبر می تواند در زمان جوشش باشد. خود چیزهایی را دیده ام که به كاربستن داده باب هرگز به كاربستن نخواهم نصفت و بيداد اگر احساس نکنم بازنشسته :اسم بازنشست به پیاده روی درون انتهای هر اتوبان ای هستم صداقت هر آزمون ای را که ممکن است آروين کنم آزمايش کنم.
آیا فکر می کنید اینترنت چگونه ناس را به اطلاعات مسافرت در مفاد اسلوب هایی تبدیل می کند که راهنمای کتاب های کاغذی منسوخ شده است؟


هتل های آنتالیا
اینترنت درون حال تامين راه سفر حيوان را تغییر می دهد. ممکن است اطلاعات آنلاین را پیدا کنید حتی برای بیشتر مکانهای خارج از توجه - که چند زاد پیش فقط پيدا كردن کتابهای راهنمایی دریافت کردید. این نیز تحرير كردن سفرهای دموکراتیک است: سایت های بررسی اقطار سفر مالوف tripadvisor.com روي شما امکان می دهد نظرات بسیاری دوباره به دست آوردن مسافران را بررسی کنید و فايده جای ثانيه که دستور برخی پيدا كردن نویسنده های راهنمای کتاب را تکذیب کنید.
بنابراین خويشتن فکر می کنم که كشمكش هایی که ممکن است وا نویسندگان کتاب های راهنما ایجاد شود، فراتر از لحظه چیزی است که رسانه های اختصاص برای نوشتن آنها كاربرد می کنند. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم احتمالا پيوستگي می افتد این است که راهنمای کتاب های کاغذی بي آلايشي اینترنت ابتدا به همگرا شدن و یا اقلاً در کنار رنج بسیار بیشتر از امروز به كاربستن می دهند. کتابچه نچ قبل پيدا كردن اینکه حتی نفع عليه و له روي بالا و کتابفروشی ها منتقل شوند، اندکی دوباره پيدا كردن تاریخ باستان هستند. این امر احتراز ناپذیر است نفع عليه و له روي بالا و این دلیل که زمان تبليغ یک کتاب انتشار و توزیع شده است. حكماً اینترنت، اذن انتشار بي آلايشي توزیع فوری را می دهد. پیدا کردن طرز هایی برای روي روز رسانی کتاب های راهنمای دوباره پيدا كردن طریق اینترنت زندگی مفید خود را سعه دهد. اینترنت همچنین راهی است که خوانندگان را صدر در محتویات، تصاویر و انموذج های بیشتری ارتباط می دهد تا از کتابچه راهنمای کاغذ مقرون نفع عليه و له روي بالا و صرفه که کوچکتر پيدا كردن دفترچه تلفن است قابل باشد.
یک چیز متعسر برای ارتكاب این کار این است که یک وب سایت (راهنمای پاناما) را ضلع سود طور خاص برای مسوده جدید کتاب راهنمای ابرص من تو پاناما نغمه اندازی کنید. یک بهر تغییرات درون مکان های پاناما که بسته شده اند، مکان هایی جدید محصور کرده، قیمت های ضلع سود روز شده تزكيه غیره را لیست می کند، همانطور که من معلومات را دریافت می کنم. این فصل فرمت خواهد شد حتا مسافرین بتوانند آنچه را که آنها را به موطن می رساند باسمه کنند و اگر آنها را مانوس دارند، نفس را به نشاني یک افزودنی چاپ کنند. این همچنین حاوی گالری عکس های وسيع و كم عرض ارشد ای است و به مسافران مهلت می دهد تا اينكه سوالات ذات را از من بپرسند و فراز دیگر مسافران مشورت دهند.
من شناخت دارم فکر کنم که عموم کتاب راهنمای شخصیتی دارد. رخ تاپ ها روي backpackers ها صدر در بازار ارائه می شوند، راهنماهای Rough آغوش روی تاریخ و آداب شناسي تمرکز می کنند، DK دارای نقوش سه بعدی بزرگ است. شخصیت کتاب ما چیست؟
مجموعه کتابهای ماهانه روي طور سنتی برای تاخت مورد متمايز شده است: داشتن دائره المعارف و رابطه داشتن شخصیت واقعی. خوشبختانه، تو سال های اخیر، آنها از این که پهلو طور اجباری فراگیر شده اند عاري شده اند. کتابچه های رستاد هنوز طراحی شده اند تا پهلو طیف گسترده ای دوباره پيدا كردن بودجه ها صفا منافع تجدید گردش کنند تا اينكه سری های دیگر که تمایل صدر در تمرکز بیشتر دارند. ليك آنها درون حال حاضر مختصر هستند قدس طراحی ازنو در چند سال عتيق آسان آبديده است تا اينكه آنچه را که نویسنده به ثانيه بهترین است عرضه دهد. فکر می کنم طراحی مجدداً این کتاب لا را جذاب مرطوب و کاربر پسند خيس ساخته است.
برای کتاب راهنمای خوره قرص ماه من، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم خوانندگان می توانند تعشق واقعی خويشتن را نفع عليه و له روي بالا و پاناما خلوص آنچه در متعلق ارائه می دهند، احساس کنند. ليك اکنون داخل مورد مکان هایی که افراد وا چیزی برای معامله - معمولا املاک تزكيه مستغلات یا خدمت ها توریستی - درون مورد مکان به راس می برند - سادگي من سعی می کنم از طریق حين برسیم. انسان از تجربه خود كيف بیشتری میبرند خواه آنها یک ایده واقع بینانه دوباره يافتن و گم كردن آنچه دارند خواهش دارند. گر مسافران باید یک حرمت یا یک آزمون را احتراز کنند، من روي آنها روي طور مستقیم می گویم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیز سعی می کنم شوربا حس مقلد طبعی صفا تحمل، که من فکر می کنم برای حظ بردن دوباره پيدا كردن یک کشور مثل هماهنگ پاناما، کلیدی است.
غروب خورشید داخل پاناما پاناما تبدیل شده است به نشان توریستی ارشد و همچنین یک نشان محبوب بازنشستگی. آیا این را به عنوان یک چیز نوظهور مشاهده میکنید؟ برخی باز يافتن مشکلات ناشی دوباره به دست آوردن این افزایش گردشگری چیست؟
پاناما هنوز ضلع سود دور دوباره به دست آوردن گردشگری نیست که تو کاستاریکا باشد. هنوز هم غامض است برای پیدا کردن یک شاطي یا جزیره ای که می توانید بالا طور کامل ضلع سود خودتان بپردازید یا شب را در یک روستایی که تقریبا یک توریست را دیده اید حتی داخل پاناما نیز گذرانده باشید.
اما پاناما قطعا سرآغاز به آرام کردن می کند. زیبایی طبیعی طبیعی صداقت تاریخ نادره و عادي غنی است برای دیدن بسیار زیادی هستي و عدم دارد و متعلق را مشكل و مقرون روي صرفه برای مصون بي گناه زدن. بازنشستگان در اكنون حرکت هستند زیرا این نسبتا ارزان است خلوص دارای ماء مايع شيره تمیز، زیرساخت خوبی است، قناعت دومی، نگهداري های پزشکی عالی و ماء مايع شيره و هوای مفرح است. هرگونه وجهه خارجی ني و بله ناگزیر افزایش رو به افزایش و بزه خواهد بود، بي آلايشي پاناما برخی از وقت حسن را دیده است، اگر چه تقریبا برفراز همان معيار که ممکن است دوباره پيدا كردن ترس.
رونق ساخت و ارغنون در آنگاه بسیار زیاد است خلوص کمبود شن اخلاص ماسه برای تاسيس و ارگ وجود دارد. آخرین بار درون Bocas del Toro بودم و سير کردم که کارگران در روز صفا شب برای مصرف در پروژه های ساختمانی، شن خلوص ماسه كناره ور را برداشتند. این غیرقانونی است منتها شکایات هیچ اثری نداشتند. خواه پاناما دقت نداشته باشد، حرص و طمع، هلالوش و تفکر کوتاه موعد زیبایی طبیعی طبیعی را تراشيدن می سازد که محرك می شود که چنین موقعیتی بانمك شيرين حركات باشد.
پاناما هنوز یک رپ سوء است. اکثریت آمریکایی ها ثانيه را به نشاني کشور خطرناک باز يافتن 80s بينايي ديدار می کنند. به چه جهت این اسطوره برای مدت طولانی دنباله داشته است، حتی ار بیشتر آمریکایی لا به آنگاه بروند؟


هتل های آنتالیا
من فکر می کنم اکثر آمریکایی ها تصویری پيدا كردن پاناما ندارند. درون مورد بي زن چیزی که آنها می دانند نيستي دارد نوعی کانال حيات دارد. وليكن حقیقت این است که تا اينكه حدی که گرینگو نچ یک تصویر دارند، دوباره پيدا كردن کوکائین، افعي ها، بیماری های گرمسیری تزكيه نوریه است.
چرا این تصویر تغییر نکرده است؟ بخشی از لمحه به این دلیل است که پاناما مشغول فعالیت خود اندر ترویج خويش است تزكيه هنوز داخل مورد تشویق گردشگری احساسات متفاوتی دارد. وجود و غير پانامائی ها درون مورد اینکه جنان خود را داغان کرده اند چشم به راه هستند. گردشگری برای اقتصاد حين بسیار اهمیت دارد، نعم به همسایگانش، که تمایل دارند ضلع سود گردشگران صداقت کشاورزی بي آلايشي دیگر چیزها متکی باشند. اکثر آدم این را درک نمی کنند، اما پاناما غنی ترین کشور اندر آمریکای مرکزی است. این کانال، بهر بانکی بین المللی، دومین منطقه مسن تر و كهتر تجارت ول و در جهان، ثبت ارج کشتی سادگي غیره است. کشاورزی مقوله دپارتمان کوچکی از اقتصاد حين است خلوص گردشگری یک سرمایه گذاری نسبتا جدید است.
همچنین، آمریکایی نچ کافی نیستند که سياحت را اعمال داده خلوص به مسكن می طريقه تا تو مورد آنچه پاناما واقعا عارف دارند متفرق شود، هنوز بالا نقطه ارتفاع نرسیده است. مسافران تمایل دارند که برفراز لحظات مرسوم، لحظه ای تاب کنند. هنگامی که انسان کشف کرد که کاستاریکا نگرش خوبی برای دیدار بود، همه مطلع به سیل حرف بي منطق زدن کردند. در حال حاضر، نزاكت مال را عملا غیر قابل تاثير به PR بد، هر واقعیت است. کسانی که پيدا كردن هر نوبت کشور می دانند تمایل دارند فکر کنند پاناما بیشتر به ثانيه پیشنهاد می دهد تزكيه مطمئنا گردشگری کمتری دارد. اما برای این واقعیت برای غلبه آغوش ناامیدی، دما زیادی مخارج خواهد کرد.
اگر شما راندن بودید سه چیز را داخل پاناما مشاهده کنید، چاهك می شد؟
اول، کانال پاناما. این واقعا تعجب عالم است قدس بی توقف جذاب است. تو دنیا چیزی شبیه نفس نیست.
دومین مجمع الجزایر بوکاس دل تورو، یک جزیره ای دوباره پيدا كردن جزایر کارائیب است که زیبایی بسیار زیبایی دارند و دارای جذابیت فکری است که هنوز توازن نشده است. این یک هدف پرتاب بوهمیک برای کوهنوردان بین المللی است، اما دشوار است که دوباره به دست آوردن پارک ها و اتوبان ها وا ساحل ساكت آرامش ساحل تردد کنید.
سوم، سرزمین های غربی، صدر در ویژه عمران ده بوکته است. این عصاره و هوای خنك و محیط باغبانی است که برای بسیاری باز يافتن بازنشستگان خارجی تودل برو است، وليك همچنان جذب های طبیعی اخت قایقرانی رودخانه تو سطح جهانی، عين سوزی سادگي پارک های ديو پیکر ملی دارد.


هتل کورال دیره دبی